Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از بارش شدید باران و تگرگ و قطع برق در روستای پایین دست محمودآباد، اکیپ فوریت و حوادث شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان بلافاصله در محل حضور یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ مهندس امیر کیانی مدیریت توزیع امور برق غرب زنجان در گفتگو با روابط عمومی از اقدام به موقع اکیپ حوادث بلافاصله بعد از وقوع سیل خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیریت امور برق غرب افزود: بدنبال بارش فراوان باران و تگرگ در روستاهای بالادست وننق و ولیاران و به طبع آن جاری شدن سیلاب در روستای پایین دست محمودآباد و همچنین پیگیری بخشدار قره پشتلو، با هماهنگی مهندس فرج زاده مسئول امور برق این بخش ، اکیپ حوادث و فوریت برق غرب زنجان  با هدف ارزیابی و بررسی خسارت به تاسیسات برق در سریع ترین زمان ممکن به روستای یادشده مراجعه کرد.
وی ادامه داد: این اقدام با هماهنگی امور برق غرب شهرستان زنجان و با حضورمدیر بحران استانداری، بخشدار، مدیر راهدارخانه شهرستان و سایر نیروهای امدادی انجام شد.
مهندس کیانی خاطرنشان کرد: پس از قطع برق از فیوز کات ها، اکیپ اعزامی از نزدیک به  بررسی تاسیسات برق شامل خطوط 20کیلوولت هوایی، پست هوایی، شبکه فشارضعیف زمینی و هوایی پرداختند و خوشبختانه خسارت چندانی به تاسیسات برق در روستای مذکور وارد نشده بود.
وی تصریح کرد: با فروکش نمودن سیلاب و با کمک اهالی روستا و ایجاد مسیر انحرافی سیلاب و جابجایی تابلوی فشارضعیف، پس از پاک نمودن پسماندهای سیلاب از تابلوی فشارضعیف و خشک کردن تابلو، جریان برق در روستای محمودآباد برقرار گردید.
شایان ذکر است در پایان عملیات، دهیاری و اهالی روستای محمودآباد از زحمات  شبانه همکاران در برقراری مجدد برق، تشکر و قدردانی نموده اند.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: امور برق برق غرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۵۹۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع ۱۰۴ حریق و حادثه در سمنان/ ۲۷۸۵ نفر با آتش نشانی تماس گرفتند

رضا خادمیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه طی فروردین ماه سال جاری ۱۰۴ حادثه و حریق در شهر سمنان به وقوع پیوست، ابراز داشت: خوشبختانه در این حوادث فوتی گزارش داده نشده است.

وی ضمن بیان اینکه طی مدت مذکور دو هزار و ۷۸۵ تماس با سامانه ۱۲۵ گرفته شده است، افزود: از این تعداد ۴۰ آتش سوزی و ۶۴ عملیات امداد و نجات پوشش داده شدند.

رئیس سازمان آتش نشانی سمنان ضمن بیان اینکه بیشترین سوانح آتش سوزی با ۱۴ مورد مربوط به معابر و ساختمان‌های متروک بوده است، ابراز داشت: ۱۰ حریق نیز از خودروها مهار شدند.

خادمیان بابیان اینکه ۳۷ مورد حوادث حبس در اماکن و آسانسور بوده است، تصریح کرد: گرفتن حیوانات موذی با ۱۲ مورد جایگاه بعدی را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: ۹۸ زن و مرد در فروردین ماه سال جاری طی عملیات‌های مختلف توسط آتش نشانی سمنان امداد رسانی شدند.

کد خبر 6090213

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری در اصفهان / احتمال وقوع آب‌گرفتگی و سیلاب در مناطق مختلف استان
  • هشدار احتمال وقوع سیلاب در ایلام
  • هشدار وقوع سیلاب در افغانستان
  • انجام بیش از ۲۴ هزار عملیات امدادرسانی فوریت‌های پزشکی در استان اصفهان
  • ترک فعل‌ها در سیل اخیر زرند کرمان بررسی می‌شود
  • ترک فعل‌ها در سیل اخیر بررسی می‌شود
  • وقوع سالانه ۱۴ تا ۱۵ هزار زلزله در سطح کشور
  • وقوع ۱۰۴ حریق و حادثه در سمنان/ ۲۷۸۵ نفر با آتش نشانی تماس گرفتند
  • وقوع بیش از ۵۰۰۰ تصادف در جاده‌های استان کرمان
  • بسته شدن مسیر رودخانه قره سو بر اثر سیلاب در روستای دوست بیگلو + فیلم