Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد - بیمه آسیا در جشن بزرگ خانواده تیراندازی کشور به مناسبت کسب مدال طلای تیراندازی در المپیک 2020 توکیو، از جواد فروغی، قهرمان تیراندازی المپیک تقدیر کرد.

  به گزارش پایگاه خبری امتداد ، در این مراسم که با دعوت از مسعود بادین نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا برگزار شد، وزیر ورزش و جوانان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، معاونان فرهنگی و  پارلمانی وزارت ورزش، مدیرکل امور مجلس وزارت ورزش و جوانان و روسای اسبق فدراسیون تیراندازی و تیراندازان حاضر در المپیک توکیو و جواد فروغی برنده مدال طلای المپیک حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


  مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و‌جوانان در این مراسم گفت: آوردگاه المپیک‌ میدان نخبه ترین ورزشکاران رشته‌های مختلف است‌ بر خلاف بازی‌های آسیایی، جهانی و بین ‌المللی که ورزشکاران به راحتی شرکت می‌کنند ولی برای حضور در المپیک ورزشکاران باید مراحل و مسابقات مختلف را پشت سر می‌گذارند.
  مدیر عامل بیمه آسیا نیز در مراسم قدردانی از جواد فروغی قهرمان طلایی ایران در آوردگاه المپیک 2020 توکیو، با حضور در جایگاه، به نمایندگی از خانواده بزرگ بیمه آسیا با اهدای هدیه، تقدیر نامه و یک فقره بیمه نامه عمر و پس انداز به این قهرمان ملی، کسب این موفقیت ارزشمند را در معتبرترین میدان ورزشی جهان،  به وی تبریک گفت.
  وی اظهار داشت: بیمه آسیا حمایت از توسعه ورزش و ورزشکاران را به عنوان سرلوحه فعالیت های خود در حوزه  مسولیت اجتماعی می داند و متعهد به تداوم  انجام آن می باشد.
  در ادامه این مراسم، علی دادگر سرپرست فدراسیون تیراندازی کشور نیز  از حضور مدیرعامل بیمه آسیا در مراسم جشن بزرگ خانواده تیراندا زی و حمایت های این شرکت از جامعه ورزشی، تشکر و قدردانی  کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: بیمه آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۰۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم نخستین سالگرد درگذشت صفارزاده

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، عصر امروز با حضور وزیر ورزش و جوانان نخستین مراسم سالگرد درگذشت مرحوم سردار صفارزاده در بهشت حضرت معصومه (س) شهر مقدس قم برگزار شد.

‌در این مراسم سید محمد شروین اسبقیان معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای، سردار آذرنوش مشاور فرهنگی وزیر، غفور کارگری رییس و سید محمد پولادگر نایب رییس کمیته ملی پارالمپیک و جمع دیگری از مدیران ورزشی و فرهنگی حضور داشتند و با قرائت فاتحه یاد و نام این مدیر ارزشمند را گرامی داشتند.

وزیر ورزش و جوانان پیش از حضور در این مراسم، به زیارت آستان قدس حضرت معصومه (س) کریمه اهل بیت رفت.

کد خبر 6089255

دیگر خبرها

  • IOC به ورزشکاران فلسطینی سهمیه المپیک داد
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک/ کادر سرپرستی کوچک شد!
  • حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم نخستین سالگرد درگذشت صفارزاده
  • استقبال از قهرمان قایقرانی آسیا و مرد المپیکی در بابلسر
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم کاپیتان پیشین تیم ملی بسکتبال
  • گزارش تصویری | مراسم قهرمان ایران با حضور رییس رسانه ملی و وزیر ورزش
  • خبر خوش وزیر ورزش درباره سربازی ورزشکاران
  • کیومرث هاشمی: معافیت‌هایی برای نفر سوم جهان و دوم و سوم آسیا در راهند
  • توضیح وزیر ورزش در مورد معافیت و قانون استخدامی ورزشکاران