Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی هوادار گفت: بر کسی پوشیده نیست من علاقه زیادی به استقلال دارم و امیدوارم این تیم جام قهرمانی را بالای سر ببرد و دل هوادارنش را شاد کند

به گزارش طرفداری، رضا عنایتی سرمربی هوادار می گوید هرگز دوست نداشته در مورد مشکلات تیمش صحبت کند و دنبال بهانه جویی نبوده است.

رضا عنایتی در مورد صعود هوادار به لیگ برتر گفت:

من در این صعود دست خدا را دیدم و به وضوح دیدم شاید خیلی ها دوست نداشتند هوادار به لیگ برتر صعود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما تیمی بودیم که با تعداد نفرات خیلی کم کارمان را دنبال کردیم ولی به معنی واقعی کلمه همدلی را در این تیم دیدم. شاید تمام نفرات ما از مدیریت گرفته تا بازیکنان، کادرفنی، رسانه، تدارکات و پزشکی باشگاه به 35 نفر هم نمی رسید اما یک مجموعه همدل بودیم که هر کس در جایگاهی که بود تلاش می کرد باری از روی دوش تیم بردارد.

او ادامه داد:

ما بعد از مسائلی که برای اسپانسرمان رخ داد، به معنی واقعی مشکلات را احساس کردیم اما من خلاف خیلی ها هرگز نخواستم این مشکلات رسانه ای شود. من به عنوان کسی که در راس کار بودم و تمام همکارانم در این تیم دنبال بهانه جویی نبودیم و به همین دلیل یک درصد از مشکلاتی که تیم ما داشت را هم کسی نمی داند. در این چند ماه سخت دست مان را به زانو گرفتیم و تلاش کردیم مشکلات تاثیری در نتیجه گیری ما نداشته باشد.

سرمربی هوادار در مورد شرایط لیگ یک در فصلی که گذشت هم گفت:

می توانم به جرات بگویم کیفیت لیگ یک از فصل پیش بسیار بهتر بود. فصل قبل سه تیم مس رفسنجان، مس کرمان و آلومینیوم خرج خود را از تیم های دیگر جدا کرده بودند و وقتی ما نیم فصل هوادار را در اختیار گرفتیم، با وجود اینکه نتایج بسیار خوبی کسب کردیم ولی نتوانستیم اختلاف امتیاز را از بین ببریم. اما در فصلی که گذشت تا همین سه چهار هفته پیش کمتر از شش هفت تیم شانس صعود داشتند و خودتان دیدید در پایان بازی ها 3 تیم هم امتیاز بودند و بر اساس تفاضل گل تیم های صعود کننده مشخص شد. من فکر می کنم به گواه کارشناسان و کسانی که لیگ یک را دنبال کردند حداقل حق هوادار صعود بود و من با احترام به فجر سپاسی می گویم که ما می توانستیم حتی قهرمان شویم.

رضا عنایتی در مورد آینده تیم فوتبال هوادار هم گفت:

انشاالله تا آخر هفته تکیلف مشخص می شود و با چند نفر در حال مذاکره هستیم.  تلاش مان این است که برای تیم حامی مالی بگیریم اما اگر نشد مجبوریم تیم را واگذار کنیم. من یک نفره توان پرداخت هزینه های باشگاه را ندارم، من مدیر نبودم و فصل قبل هم ناخواسته در این مسیر افتادم. دوست دارم کار سرمربیگری کنم و این چیزی است که برای آن ساخته شده ام. با این حال تمام تلاش مان این است رنگ قشنگی که در لیگ یک ایجاد کردیم را در لیگ برتر هم داشته باشیم و یک تیم شایسته روانه این مسابقات کنیم.

او در مورد پیش بینی اش از قهرمان جام حذفی هم گفت:

خب بر کسی پوشیده نیست من علاقه زیادی به استقلال دارم و امیدوارم این تیم جام قهرمانی را بالای سر ببرد و دل هوادارنش را شاد کند. اما بازی امشب یک نکته خیلی مهم دارد، اینکه هم جواد نکونام و هم فرهاد مجیدی از مربیان جوان فوتبال هستند و مطمئنا این تغییر نسل در راه پیشرفت فوتبال ایران مهم و مفید است. این نکته ای است که من را خوشحال می کند و نسل جوان مربی ها می تواند خیلی به پیشرفت فوتبال کمک کنند.

عنایتی در پایان در مورد صحبت های امیر قلعه نویی در پایان بازی استقلال برابر گل گهر که حسابی خبرساز شد هم گفت:

من راستش بازی را دیدم و 2 تیم بازی جذابی را به نمایش گذاشتند. با توجه به شناختی که از امیر خان دارم حرف ایشان قطعا فوتبالی بوده است. به هر حال امیر خان پرافتخارترین مربی حال حاضر ایران است و طبیعی است ایشان چیزهایی را در فوتبال دیده که شاید من رضا عنایتی آن را هنوز ندیده باشم.

 

اخبار داغ 

این زن با لباس خاص بدن نما در المپیک جنجال کرد + عکس برترین های قرن با جواد زرینچه: نامجومطلق می توانست در لیگ فرانسه بازی کند، به سر و صداها درباره محرمی توجه نکنید! 48 ساعت طوفانی رقیب استقلال/ الهلال تا بُن دندان مسلح شد واکنش پدر کاراته کای عربستان بعد از شکست برابر نماینده ایران کنفرانس خبری لیونل مسی در مورد جدایی از بارسلونا (گزارش لحظه به لحظه) اشک های لیونل مسی پیش از آغاز کنفرانس خبری در مورد جدایی از بارسلونا / فیلم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رضا عنایتی هم گفت لیگ یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۰۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چالش عجیب برای عنایتی قبل از سفر به قزوین

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال پیکان یک بازی مهم را مقابل مس رفسنجان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی پشت سر گذاشت. دیداری که باعث شد بازیکنان جوان این باشگاه دیده شوند و راه خود به سمت آینده را باز کنند.

این تیم برای بازی در جام حذفی مجبور شد به رفسنجان سفر کند و بامداد روز جمعه به تهران برسد. عصر جمعه، ریکاوری خودروسازان انجام شد و از امروز، تمرینات عادی دنبال می‌شود اما رضا عنایتی با یک چالش جدی مواجه شده است.

او باید تیمش را روز دوشنبه به دومین بازی خارج از خانه پیاپی اعزام کند. این بار، شمس آذر حریف پیکان در لیگ برتر است. یک بازی سخت دیگر. نکته مهم ماجرا، زمان برگزاری این بازی است. عنایتی و شاگردانش مجبورند یک روز زودتر از سایر تیم‌ها در قزوین به میدان بروند آن هم در حالی که مقابل مس رفسنجان، بازی به 120 دقیقه و ضربات پنالتی کشیده شد و سپس یک سفر نسبتا طولانی پیش آمد.

این مسائل سبب خستگی بازیکنان و حساسیت در تقسیم انرژی، مدل تمرینات تاکتیکی و سرعت عمل در آنالیز شمس آذر شده و چالش بزرگی برای عنایتی به وجود آورده است.

هفته گذشته از سوی باشگاه پیکان، در خواست تغییر زمان بازی به مدیران سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال ارسال شد اما زمان این دیدار ثابت ماند تا مشکل خودروسازان افزایش یابد.

دیگر خبرها

  • چالش عجیب برای عنایتی قبل از سفر به قزوین
  • صعود گل گهر، هوادار و چادرملو، ملوان و تراکتور/ استقلال ملاثانی یک- سپاهان 2
  • صعود گل گهر، هوادار و چادرملو، ملوان و تراکتور/ استقلال ملاثانی یک- سپاهان یک
  • صعود هوادار و گل گهر به مرحله یک چهارم پایانی جام حذفی فوتبال
  • صعود شاگردان «مسعود شجاعی» با شکست مس
  • هوادار ۳-مس سونگون۱: صعود تیم مسعود به یک چهارم
  • صعود شاگردان شجاعی با شکست تیم دسته اولی
  • صعود هوادار با بردن مس سونگون
  • هوادار با شکست مس سونگون صعود کرد
  • هوادار-مس‌سونگون/ خلق شگفتی یا صعود بی دردسر؟