Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سید راشد جزایری رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: استان در وضعیت هشدار قرار دارد و تمامی ۱۰ شهرستان در استان به دلیل شیوع بیماری کرونا رنگ قرمز به خود گرفته است.

او افزود: بعضی از شهرستان‌ها در استان در وضعیت قرمز تیره قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جزایری اضافه کرد: در شهرستان‌های شهرکرد، بروجن و فارسان میزان موارد ابتلا به کرونا نسبت به بقیه شهرستان‌ها بالا است و به همین علت در شرایط رنگ بندی قرمز تیره قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید

کرونا رخت عزا به تن پنج خانواده در چهارمحال و بختیاری کرد

او ادامه داد: وضعیت رنگ بندی قرمز تیره به معنای قرارگیری شهرستان‌ها در بالاترین سطح هشدار است و محدودیت‌ها بیش از پیش باید در شهرستان مربوطه اعمال شود.

جزایری گفت: در چهل و ششمین نشست ستاد مقابله با کرونا در استان مصوب شد، که محدودیت‌های کرونایی در استان با جدیت تمام پیگیری و اعمال شود.

او افزود: ۱۱ تیم تخصصی، ۱۴ تیم مشترک با همکاری ادارات در استان تشکیل شد و از زمان اعمال محدودیت‌های کرونایی در استان تاکنون، ۵۵۰ بازدید نظارتی از اصناف انجام و ۱۲۰ اخطار برای صنوف متخلف صادر شده است.

جزایری اضافه کرد: ۳۰ پرونده در دو روز گذشته برای تالارهای متخلف که دستورالعمل‌های مصوب بهداشتی را رعایت نکرده بودند تشکیل و به مراجع قضایی ابلاغ شد.

او ادامه داد: ۱۵ امکنه در ۷ گروه شغلی در استان پلمب شد چرا که فعالیت این اماکن در شرایط قرمز کرونایی ممنوع بود.

جزایری گفت: نظارت از روند دستورالعمل‌های بهداشتی در استان توسط کارشناسان مربوطه همچنان ادامه دارد و با خاطیان برخورد جدی خواهد شد.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیماری کرونا دستورالعمل های بهداشتی شهرستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۰۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرکرد و بلداجی خنک‌ترین نقاط چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل هواشناسی استان گفت: دمای هوا در شهرکرد و بلداجی سه درجه بالای صفر ثبت شد.
چراغپور افزود: لردگان با دمای ۲۸ درجه بالای صفر گرمترین نقطه استان بود.

دیگر خبرها

  • اعلام میزان بارندگی سامانه اخیر در چهارمحال و بختیاری
  • تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان یک آمر به معروف
  • تشکیل پرونده برای ضاربان آمر به معروف که برای ۳دختر نوجوان ایجاد مزاحمت کرده بودند | آخرین وضعیت جوان باغیرت و ۲ اراذل و اوباش
  • پرونده قضایی برای ضاربان شهید الداغی تشکیل شد
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • شهرکرد و بلداجی خنک‌ترین نقاط چهارمحال و بختیاری
  • پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری
  • بودجه شهرداری شهرکرد دو برابر شد
  • محکومیت پزشک متخلف در ارومیه
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری