Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-رئیس قوه قضاییه در پیامی به اولین جشنواره عدلیه و رسانه استان یزد، جشنواره عدلیه و رسانه را اقدامی شایسته و در راستای برنامه‌ها و سیاست‌های راهبردی دستگاه قضایی و در مسیر تحول و تعالی دانست.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از قوه قضاییه، متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
ضمن سلام و سپاس از تلاش‌ها و مجاهدت فعالان و اهالی منصف و نیک اندیش حوزه حساس و پیچیده رسانه و ارتباطات و تبریک و تهنیت روز خبرنگار برگزاری جشنواره‌ای با عنوان عدلیه و رسانه را اقدامی شایسته و در راستای برنامه‌ها و سیاست‌های راهبردی دستگاه قضایی و در مسیر تحول و تعالی دانسته و با شکل گیری موج جدید هم افزایی و تعامل بین فعالان حوزه رسانه و ارتباطات در فضای حقیقی و مجازی نسبت به شکل گیری روندی نوین و امیدبخش در امر توسعه همه جانبه و پیشرفت سریع جامعه اسلامی و تبیین دستاوردها و خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی و پاسداری از سرمایه اجتماعی و اعتماد عمومی اظهار امیدواری دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قطعاً آینده امن و روشن ایران اسلامی با تعمیق آگاهی و برانگیختن حس مسئولیت افراد و مشارکت عمومی در برقراری و گسترش عدالت ممکن است و در این میان نقش رسانه‌ها و خبرنگاران متعهد بی بدیل است.
امروز میدان مجاهدت و خدمت در دستگاه قضایی به وسعت همه دغدغه‌های نظام و آرمان‌های آن است که جامعه اسلامی برای تحققش تلاش‌ها و مجاهدت‌های گرانبهایی داشته است.
هم افزایی و تفاهم مجموعه قضا و رسانه در شناسایی و بهره گیری از ابزارها و ساز و کارهای نوین رسانه‌ای در روشنگری و تبیین ماموریت‌ها و وظایف مجموعه‌های قضایی با تولید و انتشار اخبار و گزارش‌های واقعی و امیدبخش که از یک سو مبین اقدامات و خدمات ملموس قضایی و از سویی دیگر کمک به شناسایی و انعکاس مسائل و آسیب‌ها و مطالبات واقعی مردم باشد؛ نظیر مبارزه بی امان با فساد، تکریم مردم و مراجعین، رسیدگی سریع و دقیق به پرونده ها، صیانت از حقوق عامه و حقوق شهروندی، تسهیل خدمات قضایی؛ پیشگیری و مهار آسیب‌های اجتماعی در صدر اولویت‌ها و برنامه‌های رسانه‌ای در دستگاه قضایی قرار دارد.
اینک تقدیر از زحمات و خدمات اصحاب رسانه و خبرنگاران و گزارشگران متعهد، بصیر و سختکوش که به تاسی از روحیه جهادی و فرهنگ ایثار و مقاومتِ شهدای والامقام به ویژه شهدای رسانه که در مسیر تحقق آرمان‌های عدالت گسترانه انقلاب اسلامی، گام برمی دارند و به رشد و تعالی نظام و کشور کمک می‌کنند تقدیر و تکریم مجاهدت همه عزیزان و شهدایی است که جان شیرینشان را در مسیر آگاهی و بیداری این مردم و سرزمین فدا کردند و بی تردید این تلاش‌های ماندگار، شایسته بهترین سپاس ها، تقدیرها و تکریم‌ها است.
در پایان ضمن تقدیر از دست اندرکاران برگزاری جشنواره رسانه و عدلیه و قدردانی صمیمانه از تلاش‌ها و خدمات خبرنگاران و فعالان و مجاهدان حوزه خبر و رسانه توفیقات روز افزونتان را تحت عنایات و الطاف حضرت، ولی عصر(عج) و در سایه عمل به وصایای امام راحل «ره» و رهنمودهای ارزشمند مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای مدظله العالی در تمامی عرصه‌های مجاهدت برای اسلام و ایران اسلامی و به ویژه کمک به انعکاس حقایق، ارتقاء آگاهی عمومی، احقاق حقوق فردی و عامه و گسترش قسط و عدالت در «دوران تحول و تعالی» دستگاه قضایی، از خداوند متعال مسالت دارم.
«غلامحسین محسنی اژه ای»
رییس قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: رئیس قوه قضاییه عدلیه و رسانه دستگاه قضایی قوه قضاییه تلاش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۰۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه قضا؛ نماد اعتمادمردم به نظام اسلامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی در نشست فصلی روسا و دادستان های حوزه های قضایی استان افزود: کار قضاوت ایثار گذشت و فداکاری است و تمامی تلاش گران در عرصه قضاوت با خدا معامله می کنند .

وی با اشاره به شعار سال حفظ کرامت انسانی و رعایت عدالت را مطالبه اصلی مردم از دستگاه قضا عنوان کرد و گفت : رفع موانع تولید زمینه ساز تحقق شعار سال است و کار دستگاه قضا در این زمینه بسیار حیاتی و مهم است و.

عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی نیز در این جلسه برنامه محور بودن را اولویت اصلی دستگاه قضا برشمرد و گفت: خدمت رسانی، نقش آفرینی موثر در کاهش ورودپرونده به دستگاه قضای مدیران قضایی در استان سیر صعودی خواهد گرفت .

دیگر خبرها

  • رئیس قوه قضاییه:‌ حجاب مسأله مهم کشور است
  • دستگاه قضا؛ نماد اعتمادمردم به نظام اسلامی
  • باید با شکات حرفه‌ای که قصد تخریب قضات و قوه قضاییه را دارند، برخورد شود
  • شناسایی قضات فاضل و انقلابی رویکرد قوه قضاییه است
  • شفافیت در سند تحول و تعالی قوه قضاییه
  • سفر به پاکستان و سریلانکا در مقطع فعلی پیام مهمی برای دشمنان و دوستان جمهوری اسلامی داشت/همکاری با کشورهای همسایه و مستقل گسترش می‌یابد/ ایران ظرفیت‌های بسیار خوبی برای صدور خدمات فنی-مهندسی دارد
  • اولین واکنش رئیس فدراسیون والیبال به انصراف محمد موسوی از تیم ملی +فیلم
  • مسئولان قضایی با اهالی فن در موضوعات مختلف مشورت کنند
  • مسئولان قضایی با متخصصین و اهالی فن در موضوعات مختلف مشورت کنند
  • ما مسؤولان قضائی گاهی ناچاریم از یک امر مباح هم اجتناب کنیم