Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@03:18:02 GMT

ماموران قلابی کرج را شناسایی کنید+ عکس

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۶۰۳۵۷

ماموران قلابی کرج را شناسایی کنید+ عکس

گروه استانها- پلیس آگاهی استان با انتشار تصاویر اعضای باند ۵ نفره سارقان تحت عنوان مامور، از شهروندان درخواست کرد چنانچه توسط این باند مورد اخاذی قرار گرفته اند، برای شناسایی متهمان و تشکیل پرونده به پلیس آگاهی استان البرز مراجعه کنند. - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از  کرج،   به نقل از پلیس البرز،  سرهنگ محمد نادربیگی اظهار داشت:  در ادامه روند دستگیری سارقان تحت عنوان مامور، کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت در تحقیقات خود از فعالیت اعضای یک باند 5 نفره که با خودروهای پژو 405 ، پژو پارس، پراید و سمند در سطح شهرستان کرج اقدام به اخاذی با جعل عنوان مامور انتظامی می کردند، مطلع شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در بررسی های اولیه کارآگاهان مشخص شد که سارقان دستگیر شده پس از متوقف کردن خودروهای مال باختگان، خود را مامور پلیس آگاهی و مبارزه با مواد مخدر معرفی کرده و به بهانه خرید و فروش مواد و اموال مسروقه پس از بازرسی بدنی، کارت شناسایی، عابر بانک و رمز افراد را گرفته و بلافاصله متواری می شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز با بیان اینکه در ادامه تحقیقات، کارآگاهان با بهره گیری از اقدامات پلیسی موفق به شناسایی 5 نفر از آنها در شهر کرج شده و در چند عملیات جداگانه هر 5 نفر را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند، تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد زیادی کارت بانکی و اقلام قلابی نظامی کشف شد و متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی استان البرز در ابتدا منکر هرگونه جرمی بودند اما در مواجهه با اسناد و مدارک موجود به جرم خود اعتراف کردند.

سرهنگ نادربیگی تصریح کرد: متهمان با استفاده از خودروهای سواری مختلف جلوی خودروهای عبوری را گرفته و در پوشش مامور پلیس آگاهی و مبارزه با مواد مخدر به بهانه خرید و فروش مواد مخدر و اموال مسروقه، کارت بانکی و مدارک شناسایی مال باختگان را دریافت و به سرعت از محل متواری می شدند.

تهران| بازداشت پلیس قلابی حین استعمال موادمخدرجاعل عنوان دولتی و مأمور پلیس قلابی در کرمانشاه دستگیر شدپلیس قلابی در تبریز دستگیر شد

وی با بیان اینکه تحقیقات بر روی متهمان همچنان ادامه داشته و با تکمیل پرونده در اخبار بعدی میزان کشفیات می‌شود، افزود: با توجه به احتمال سرقت اعضای این باند از افراد متعدد، دستور قضائی چاپ تصاویر بدون پوشش این 5 نفر توسط مقام‌های قضائی در رسانه های جمعی صادر شده ، بنابراین از شهروندانی که به این شیوه و یا توسط این افراد مورد سرقت قرار گرفته اند درخواست می‌شود تا برای پیگیری شکایت خود به اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان البرز واقع در میدان طالقانی کرج، بلوار تعاون مراجعه کنند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پلیس آگاهی استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۰۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبرداری یک بیلیون و ۹۰۰ میلیارد ریالی با وعده خرید خودرو

سردار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی فارس اظهار کرد: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان به پلیس آگاهی و اعلام اینکه چند نفر با راه اندازی شرکت خودرو غدیر اسپادانا و مشارکت در فعالیت‌های اقتصادی و خرید و فروش خودرو، مبلغ ۱۹۰ میلیارد تومان را از آنان کلاهبرداری کرده اند که بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: ماموران انتظامی در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که مدیران شرکت مذکور با توجه به تبلیغات گسترده در شبکه‌های مجازی، افراد زیادی را اغفال و اقدام به ثبت نام خودرو و اخذ وجه نقد نموده اند و پس از مدتی به علت ناتوانی در عمل به تعهدات، متواری می‌شوند.

فرمانده انتظامی استان فارس ادامه داد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان تحقیقات خود را آغاز کردند و مطلع شدند که ۳ نفر از متهمان به شهرستان کاشان متواری شده اند و ۳ نفر از آنان نیز در شیراز هستند.

سردار حبیبی تصریح کرد: ماموران پلیس پس از گرفتن نیابت قضایی به کاشان اعزام و طی ۲ عملیات، موفق شدند هر ۶ نفر متهم را در کاشان و شیراز دستگیر کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان تا کنون مبلغ یک بیلیون و ۹۰۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده اند، گفت: کلاهبردارن پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند.

او افزود: اعتماد نا به جای شهروندان به این دست افراد، آن هم با اینگونه وعده‌های فریبنده موضوعی است که باید به دقت مورد توجه همگان قرار گیرد تا در پی کسب منفعت زودهنگام و غیراصولی، سرمایه یک عمر تالش و زندگی خود را از دست ندهند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • شناسايي ودستگيري دو شکارچی غير مجاز در شهرستان رودان 
  • کلاهبرداری یک بیلیون و ۹۰۰ میلیارد ریالی با وعده خرید خودرو
  • کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو
  • مأمور دولتی در بهارستان قلابی از آب درآمد
  • کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد
  • دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی در گرگان
  • قاچاقچی حشیش در جنوب تهران بازداشت شد
  • دستگيري عامل کلاهبرداري 200 ميلياردي در گرگان
  • بازداشت ۷۴ تبهکار خطرناک در تهران
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر