Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@17:06:54 GMT

تنها فرصت گنج‌زاده برای پیروزی بلند نشدن بود!

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۶۰۴۰۲

تنها فرصت گنج‌زاده برای پیروزی بلند نشدن بود!

پس از کسب طلای سجاد گنج زاده و تمدید ناکامی سعودی ها در کسب طلاب المپیک، کارشناسان این کشور صحبت‌هایی علیه قهرمان ایران انجام دادند.

به گزارش "ورزش سه"، قهرمانی گنج زاده برای سعودی‌ها قابل هضم نیست و آن‌ها اصلا شکست مقابل ایران را قبول نمی‌کنند. آن‌ها معتقدند گنج زاده مبالغه کرده و حق طارق حامدی را قهرمانی می‌دانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین خصوص رسانه شرق الاوسط طی گزارشی مفصل بازتاب اتفاقات بعد از کسب طلای سجاد گنج زاده را نوشته است. این رسانه سعودی عنوان کرده نفر دوم المپیک قهرمان واقعی است و مردم ایشان را قهرمان می‌دانند.

 سعودی‌ها همچنین معقدند گنج زاده در یک حرکت متقلبانه خودش را انداخت و روی برانکارد رفت و در نهایت تصمیم گرفتند مدال را به کاراته‌کای ایرانی دهد. آن‌ها نقل‌ قول‌های سجاد گنج زاده را نیز بازتاب داده‌اند و روی جمله گنج زاده مبنی بر ابراز ناراحتی او برای حریفش تاکید داشتند.

علی الزهرانی مربی تیم کاراته عربستان در گفت و گو با این رسانه سعودی گفت: داور بازی ضربه حامدی را به شکل خشن تلقی کرد و علی رغم اینکه کم کاری در ورزشکار ایرانی وجود داشت که سرش را بالا نیاورد و به همین خاطر ضربه به صورتش خورد و این حرکت نباید خشن تلقی می‌شد و یک کم کاری واضحی از سوی ورزشکار ایرانی وجود داشت. او ادامه داد: حامدی در چشم ما یک قهرمان است و تصمیم ظالمه‌ای ضد ورزش عربستان گرفته شده ولی باز هم یک دستاورد بزرگ است. تصمیمات این چنینی باید به صورت گروهی گرفته شود نه اینکه فقط نظرات داور ترکیه‌ای لحاظ شود. در نهایت این یک دستاورد بزرگ برای عربستان است و این کشور نشان داد در سطح جهان می‌تواند حرفی برای گفتن داشته باشد.

 

ابراهیم القناس، رئیس سابق فدراسیون عربستان هم در صحبتی عنوان کرد: کاراته کای ایران از خلل قانونی استفاده کرد و توانست قهرمان شود. حامدی برای ما قهرمان است و افتخار بزرگی را برای ورزش عربستان به دست آورد.

 

محمد القحطانی قهرمان سابق کاراته عربستان هم گفت: تعجب کردم که این داور ترک را برای بازی در این سطح بزرگ انتخاب شد و خیلی بهتر بود داور ژاپنی انتخاب می‌شد. کاراته‌کای ما قهرمان است و باید از لحاظ ذهنی خودش را ریکاوری کند و عمدی در آن ضربه نداشته و ما تاسف می‌خوریم که تصمیم به این صورت گرفته شد. ما به تلاش‌های مربی و کاراته‌کای خود افتخار می‌کنیم.

 

عماد المالکی قهرمان سعودی هم در صحبتی گفته: شدت ضربه را دکتر و داور تعیین می‌کند و بازیکن ایرانی فهمید که تنها فرصتش است و دیگر بلند نشد و تصمیم را بر عهده داور گذاشت.

سجاد گنج زاده کاراته المپیک 2020 توکیو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سجاد گنج زاده کاراته المپیک 2020 توکیو سجاد گنج زاده کاراته کای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۰۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازسازی غزه ۳۰ سال زمان می‌خواهد

وزیر خارجه عربستان سعودی با اشاره میزان ویرانی‌های به بار آمده در غزه، گفت که سازمان ملل متحد زمان باسازی غزه را ۳۰ سال برآورد می‌کند.

به گزارش فارس، «فیصل بن فرحان» وزیر امور خارجه عربستان سعودی، بعدازظهر امروز (دوشنبه)، در گفت‌وگویی که در حاشیه مجمع جهانی اقتصاد در ریاض برگزار شد، خواستار حل و فصل کامل مسئله فلسطینیان شد.

وزیر خارجه عربستان سعودی ابتدا اشاره کرد که سازمان ملل متحد بازسازی نوار غزه را ۳۰ سال برآورد می‌کند و سپس گفت که باید برای وضعیت فلسطینیان راهکار کاملی ارائه شود.

یک کارشناس ارشد سازمان ملل متحد نیز اخیرا اعلام کرد فرایند آواربرداری و خنثی‌سازی بمب‌های منفجرنشده در غزه حدود ۱۴ سال به طول می‌انجامد.

فیصل بن فرحان در ادامه اضافه کرد که نمی‌توان وضعیت فلسطینیان در کرانه باختری را نادیده گرفت و برای تشکیل کشور فلسطین فرایندی معتبر و بدون‌بازگشت نیاز است.

او همچنین گفت که ریاض و واشنگتن عملا به تکمیل توافق‌هایی دوجانبه که دقیقا به آن اشاره نکرد، نزدیک شده‌اند.

دیگر خبرها

  • سیل شدید در شمال مکه مکرمه
  • عربستان و اسرائیل سازش می‌کنند؟
  • (ویدئو) سیل وحشتناک در عربستان سعودی همه را ترساند
  • فیلمی از هوای طوفانی شهر مدینه در عربستان سعودی
  • حضور سجاد گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی ووهان
  • گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد
  • گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی چین حضور خواهد داشت
  • بازسازی غزه ۳۰ سال زمان می‌خواهد
  • این زن اصلا مدال نداشته که به علی دایی تقدیم کند!
  • فیلم بارش برف سنگین در عربستان سعودی در اوایل اردیبهشت