Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، «سید احمد علوی» در نطق پیش از دستور خود در دومین جلسه شورای شهر تهران، با بیان اینکه گرامی باد یاد و خاطره شهدای خبرنگار که در راه روشنگری جان خود را فدای آگاهی کردند، گفت:‌ خبرنگاران به عنوان رکن چهارم دموکراسی می‌توانند با قلم خود دست فاسدان را از بیت‌المال کوتاه کنند.  

وی افزود:‌ مبارزه با فساد نیاز به ابزار و ایجاد آگاهی دارد و تصور می‌کنم یکی از وجوهی که شورای ششم و جامعه خبری می‌توانند حول آن همکاری مشترکی داشته باشند، تعامل سازنده در ریشه‌کن‌سازی فساد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



علوی ادامه داد:‌ به عنوان منتخب مردم تهران از این جامعه فرهیخته می‌خواهم در دوره مسئولیت ما هر جا ردّی از باج‌خواهی و فساد در اداره شهر دیدند آن‌ را فریاد کنند و بازوان پرتوان ما در فسادستیزی و ریشه‌کن سازی رانت‌خواری و ویژه‌خواری باشند.  

عضو شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: از مسئولین ذی‌ربط در حوزه فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت انقلابی آیت‌الله رئیسی در شروع امر می‌خواهم تدابیری را ویژه بحث معیشت و امنیت شغلی این قشر زحمت‌کش بیاندیشند.  

وی در  ادامه نطق خود درباره انتخاب شهردار تهران گفت: ابتدا از آحاد جامعه می‌خواهم با توجه به متن و پرهیز از حواشی فضایی آرام را برای شهردار بعدی فراهم کنند؛  تضارب و تفاوت آراست که شورایی پویا و سرزنده را می‌سازد و به عبارتی اگر این اختلافات نظر نباشد و تنها یک صدا شنیده شود، نمی‌توانیم منافع آحاد جامعه را تامین کنیم.

علوی افزود: اگر همکاران من در مورد یک برنامه، طرح و لایحه تفاوت نظر نداشته باشند نمی توانیم بهترین تصمیمات را برای شهر و شهروندان بگیریم؛  بنابر این باز هم تاکید می‌کنم تضارب آرا در میان اعضا در انتخاب شهردار آینده پایتخت و سایر موضوعات امری طبیعی بوده و این موضوع نمی‌تواند دستمایه‌ دشمنان انقلاب برای به حاشیه بردن شورای انقلابی شود.  

وی عنوان کرد:‌ در پاسخ به شیطنت‌های تعداد قلیلی از رسانه‌ نماها در چند روز اخیر باید عرض کنم؛ هر یک از گزینه‌های شهرداری تهران حتما جز نیروهای زبده، متخصص، متعهد و انقلابی بوده‌اند که توسط همکارانم تا این مرحله از انتخاب بالا آمده‌اند.

وی با بیان اینکه در تخصص ایشان تردیدی نیست لذا شهردار منتخب قطعا انقلابی، جهادی، کارآمد و مومن است و مورد حمایت هر ۲۱ عضو شورا خواهد بود؛ ‌ اظهار داشت: نکته بعدی که باید بر آن تاکید کنم، موضوع احترام به همکاران ما در شهرداری است که طی چهارسال گذشته متاسفانه کمتر به مسائل معیشتی و رفاهی کارمندان شهرداری توجه شده است.

وی با بیان اینکه انتصابات در شهرداری نیز کمتر بر اساس شایستگی بوده و مدیران عمدتا سفارشی منصوب شده‌اند، ‌گفت: رفتارهایی صورت گرفته که انگیزه را از کارمندان گرفته و استخدام و انتصاب اتوبوسی فارغ‌التحصیلان مدرسه یا دانشگاهی خاص در دوره گذشته باعث شده کارمند شهرداری هیچ پیشرفتی را برای خود متصور نباشد.

وی افزود: در ابتدا به کارمندان شهرداری قول می‌دهم تا توان دارم از ایشان حمایت کنم و جلو انتصابات اتوبوسی افراد تحمیل شده به شهرداری بایستم و در جهت ارتقای سطح رفاهی و شغلی ایشان کوشا باشم.  

برچسب‌ها شورای شهر جلسه علنی شهر تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای شهر جلسه علنی شهر تهران شورای شهر جلسه علنی شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۰۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | ناراحتی زاکانی از انتقاد صریح عضو شورای شهر تهران

265 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901880

دیگر خبرها

  • عضو شورای اسلامی کلانشهر اهواز :کلانشهر اهواز امینی شهردار را نمی‌خواهد | کسی ندای هل من ناصرا ینصرنی اهواز را نمی شنود
  • شهرداری قزوین نگاه سلیقه‌ای نداشته باشد
  • پایانی بر حواشی بودجه شهرداری کرمانشاه در شورای شهر
  • انتقاد محسن هاشمی از شهردار تهران؛ فخر فروشی می‌کند
  • تصویب لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری
  • مهر تأیید وزارت کشور بر قانونی بودن ورود واگن‌های چینی
  • اعضای شورای شهر سنندج چه مطالباتی را در حضور استاندار کردستان مطرح کردند؟
  • استیضاح شهردار ارومیه ناکام ماند
  • ببینید | ناراحتی زاکانی از انتقاد صریح عضو شورای شهر تهران
  • ایجاد درآمد پایدار اولویت اساسی شهرداری‌ها باشد+فیلم