Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان رئیس اداره تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: به منظور حفظ سلامت مردم، هیئات مذهبی و عزاداری باید مراسم خود را در فضای باز برگزار کنند.

به گزارش ایسنا حجت‌الاسلام بهرام یوسفی یک‌شنبه ۱۷ مرداد در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: متأسفانه امسال نیز شاهد شیوع بیماری کرونا در شهرستان هستیم و به همین دلیل شکل عزاداری‌ها باید مطابق با پروتکل‌ها باشد و فاصله‌گذاری و دستورالعمل‌ها در مراسم دقیقاً رعایت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه تشکل‌های مذهبی و هیئت‌ها از ابتدای بیماری کرونا نقش قابل توجهی برای مقابله با شیوع آن ایفا کردند، افزود: همدلی، همراهی و کمک‌رسانی به مردم به خصوص در هیئت‌ها شکل گرفت و این جریان امسال نیز تداوم خواهد یافت.

یوسفی بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی تأکید کرد و یادآور شد: شکل عزاداری‌ها باید به گونه‌ای باشد که مراسم در فضای باز و با فاصله‌گذاری‌های مناسب بر اساس دستورالعمل‌ها اجرا شود.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی نهاوند با بیان اینکه در حال حاضر ملاک ما برای برگزاری مراسم هیئت‌های عزاداری پروتکل‌های بهداشتی سال گذشته است، گفت: آنطور که گفته می‌شود برای عزاداری‌های امسال قرار است دستورالعمل جدید صادر شود که تاکنون به ما ابلاغ نشده و ما مجبور هستیم فعلا دستورالعمل سال گذشته را ملاک کار خود قرار دهیم.

وی در خصوص عزاداری هیئت های حسینی که از مکان مناسبی برای تجمع برخوردار نیستند، افزود: با توجه به اینکه تجمع عزاداران در فضاهای بسته باعث می‌شود که احتمال شیوع کرونا افزایش یابد به این دسته از هیئت‌ها اعلام کرده‌ایم که درخواست خود را به ما اعلام کنند تا مدارس آموزش و پرورش را برای برگزای مراسم هماهنگ کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: هیئت مذهبی پروتکل های بهداشتی استانی شهرستانها هیئت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۰۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان یزد میزبان لاله گمنام

سرهنگ زارع مدیرکل حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد گفت: مراسم استقبال مردمی از شهید گمنام در فرودگاه شهید صدوقی یزد، پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه ساعت ۷:۳۰ برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شب پنجشنبه هم مراسم گرامیداشت شهدای امنیت استان با حضور پیکر مطهر شهید گمنام و قرائت دعای ندبه در امامزاده سید جعفر محمد (ع) یزد واقع دربلوار جمهوری برگزار می‌شود، ادامه داد: در روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه هم مراسم وداع با این شهید گرانقدر ساعت ۲۰ در گلزارشهدای فیروز آباد اشکذربرگزار می‌شود. 

مدیرکل حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد، خاطرنشان کرد: این شهید گرانقدر در سالروز شهادت امام جعفرصادق (ع) شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه در پارک بزرگ اشکذر پس از تشییع به خاک سپرده می‌شود.

سرهنگ زارع از عموم مردم ولایتمدار دارالعباده برای شرکت در مراسم تشییع و خاکسپاری این لاله‌ی بی نام نامدار وطن دعوت کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • همه دعوتند؛ مراسم «ستاره‌های دختران کُرد زمین» در سنندج
  • تکیه خاتون‌آبادی؛ محور دومین رویداد تکیه‌گرد
  • مراسم سالگرد استاد شهید مطهری در مسجد نارمک برگزار می شود
  • عزاداری شیعیان هندوستان در مسجد کوفه
  • دسته‌روی هیأت‌های مذهبی در خراسان‌ شمالی برگزار می‌شود
  • پرداخت هدیه نقدی به اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی
  • حرکت دسته عزاداری در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در تهران برگزار می شود
  • همدان میزبان جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی می شود
  • استان یزد میزبان لاله گمنام
  • یک شهید گمنام میهمان شهر یزد می‌شود