Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا سیدمحسن موسوی روز یکشنبه در مجمع انتخاب رییس هیات ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان در اهواز، با بیان اینکه اولویت ما کمک به تمام هیات‌های ورزشی استان‌ها است افزود: با توجه به اینکه جامعه زیرپوشش ما خاص است، تلاش می‌کنیم از ورزشکاران‌ و هیات‌های استانی حمایت کنیم.

وی گفت: باید جامعه ورزشکاران زیرپوشش این فدراسیون را به سمتی ببریم که دغدغه‌ای جز سلامتی خود نداشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسوی با بیان اینکه به دلیل شیوع کرونا نمی‌توانیم مسابقات ورزشی خود را مانند گذشته برگزار کنیم افزود: سعی می‌کنیم بیشتر برنامه‌های خود را به سمت فضای مجازی سوق دهیم.

دبیر فدراسیون ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضا ادامه داد: رییس جدید هیات استان با توجه به رابطه خوبی که با ورزشکاران دارد، می‌تواند هیات را به خوبی اداره کند به گونه‌ای که همچنان در رتبه نخست کشور باقی بماند.

وی افزود: با توجه به وضعیت قرمز خوزستان، از رییس جدید هیات خوزستان می‌خواهم که در برگزاری برنامه‌ها پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده تا ورزشکاری به کرونا مبتلا نشود.

به گزارش ایرنا هیات ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضای خوزستان ۶ گروه بیماری را زیر پوشش دارد و هر گروه از بیماران خاص در ۶ رشته ورزشی تنیس روی میز، دارت، شنا، شطرنج، دو و میدانی و پتانک فعالیت می‌کنند.

برچسب‌ها اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان فدراسیون بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان فدراسیون بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان فدراسیون بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان اهواز بیماران خاص و پیوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۰۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب رییس هیات قایقرانی خوزستان

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر امروز سه‌شنبه مجمع انتخاب رییس هیات قایقرانی خوزستان با حضور دبیر فدراسیون و مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در اهواز برگزار شد.

محمد عصاره طاهری تنها کاندیدای احراز سمت ریاست هیات قایقرانی خوزستان بود که پس از رأی‌گیری با ۱۰ رأی از ۱۴ رأی ماخوذه به مدت چهار سال به عنوان رییس هیات قایقرانی خوزستان انتخاب شد.

همچنین چهار رأی این مجمع انتخاباتی سفید بود.

کد خبر 6093564

دیگر خبرها

  • شایع ترین علت نیاز به پیوند کبد در ایران
  • انحلال دو فدراسیون ورزشی/ بازگشت بادبانی به فدراسیون قایقرانی
  • انتخاب رییس هیات قایقرانی خوزستان
  • قول باشگاه فولاد ‌خوزستان برای تشکیل تیم قایقرانی
  • دهه کرامت فرصت پیوند دل‌های نسل جوان با اهل بیت(ع) است
  • بدنسازان زنجان سال گذشته ۵۰ نشان کشوری کسب کردند
  • رونق ورزش کارگری نیاز به سرمایه‌گذاری کارخانه‌ها و مجموعه‌های صنعتی دارد
  • اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد
  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود
  • حضور بیش از ۱۲۰۰ نفر ورزشکار در ویژه‌برنامه «ایرانی پهلوان»