Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان – تیم‌های فوتبال فولاد و استقلال در فینال جام حذفی فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ امشب در اصفهان در حالی به مصاف هم خواهند رفت که نکته جالب این دیدار تقابل دو سرمربی جوان و باانگیزه فوتبال ایران است که در کنار مربیان نامداری کار کرده اند.

جواد نکونام شاگرد محبوب کارلوس کی‌روش در تیم ملی بود و در خط هافبک این تیم، بازیکن قابل اتکای مربی پرتغالی به حساب می‌آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکونام پس از پایان دوران فوتبالش روی نیمکت تیم ملی و کنار کی‌روش نشست. با اینکه دوران مربیگری نکونام در تیم ملی کوتاه بود، اما او سبک فوتبال این مربی پرتغالی را خوب یاد گرفت و در تیم‌های خود هم به کار بست.

 

در سوی مقابل فرهاد مجیدی پس از گذراندن دوره‌های مربیگری در اروپا، همواره منتظر فرصتی برای مربیگری در تیم محبوبش بود. او در اولین تجربه روی نیمکت استقلال، دی ماه ۹۷ به کادرفنی وینفرد شفر آلمانی اضافه شد و چندماهی با وی همکاری کرد. فرهاد در دوران بازی خود هم مدتی در الاهلی امارات شاگرد این مربی آلمانی بود و قطعا نکات زیادی از او آموخته است.

باید دید این فینال حساس را چه کسی خواهد برد. جواد نکونام که استاد پرتغالی داشته یا فرهاد مجیدی با آموخته‌های خود از مربی آلمانی.

تیم‌های فولاد و استقلال امشب ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برای تعیین قهرمان به مصاف هم خواهند رفت. بیشتر بخوانید: اسامی محرومان فینال جام حذفی

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال فولاد جام حذفی فرهاد مجیدی جواد نکونام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۰۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند

به گزارش قدس انلاین، تیم تراکتور بعد از جدایی خمس برای انتخاب سرمربی این بار به سراغ گزینه‌های داخلی رفت و در نهایت با گل‌محمدی به توافق رسید که البته هنوز حضور یحیی در تیم تراکتور قطعی نشده است.

این مربی در تلاش برای رفع مشکلات شخصی خود است تا با حضور در تبریز بار دیگر سرمربیگری در لیگ برتر را از سر بگیرد. در حال حاضر هدایت تراکتور به صورت موقت به حمید مطهری سپرده شده است.

باشگاه تراکتور در تلاش برای انتخاب سرمربی مذاکراتی هم با فرهاد مجیدی داشت اما با پاسخ منفی این مربی مواجه شد.

چرا فرهاد مجیدی به پاسخ باشگاه تراکتور برای سرمربیگری نه گفت؟

پرس و جوی ما منجر به این نتیجه شد که فرهاد علاقه‌مند است مربیگری‌اش را در فوتبال امارات دنبال کند. او به دنبال حضور در یک تیم لیگ برتری دیگر از فوتبال امارات است و گفته می‌شود همه چیز اگر خوب پیش رود او در آینده‌ای نزدیک سرمربی شارجه خواهد شد.

زمزمه‌هایی نیز مبنی بر حضور فرهاد مجیدی در تیم ملی امید امارات وجود داشت که این امر هنوز محقق نشده است.

دیگر خبرها

  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟
  • جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند
  • چین سفیر آلمان را احضار کرد
  • فرهاد مجیدی مهمان ویژه فینال لیگ قهرمانان آسیا شد!
  • یک استقلالی میهمان افتخاری فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • فرهاد مجیدی مهمان مخصوص فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • هشدار مقام آلمانی درباره خطر عملیات لیتوانی برای بودجه ارتش
  • مورینیو: به خاطر رم پیشنهاد پرتغال و عربستان را رد کردم
  • تقلای باشگاه پرهوادار آلمانی برای زنده ماندن
  • شکایت معلمان آلمانی از تشدید خشونت‌ها در بین دانش آموزان