Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: با وجود نیرو‌های مسلح پای کار و وفادار به آرمان‌های انقلاب سال‌هاست تهدید شدن ملت ایران توسط دشمن به تاریخ پیوسته است، دشمنان هرچند جنگ روانی راه می‌اندازند، اما نمی‌توانند تهدیدات خود را عملی کنند خبرگزاری میزان - بنا به علام روابط عمومی ارتش، حجت‌الاسلام و المسلمین عباس محمدحسنی در جمع خلبانان پایگاه شهید فکوری با قدردانی از فعالیت‌های عمرانی صورت گرفته در پایگاه، گفت: سازندگی‌ها در ارتقاء آمادگی و عملیات رزمی هر یگانی تاثیر مستقیم دارد و اگر این سازندگی‌ها مربوط به خانواده‌های کارکنان باشد و گام‌هایی که در این عرصه برداشته می‌شود برای بهبود معیشت و رفاه خانواده‌های کارکنان باشد این تاثیر در ارتقاء توان رزمی مضاعف خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با قدردانی از تلاش‌های فرمانده پایگاه شهید فکوری و همچنین فرمانده اداره مهندسی نهاجا به دلیل فعالیت‌ها و اقداماتی که در راستای بازسازی و تامین زیرساخت‌های مورد نیاز فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی انجام داده اند، افزود: گام‌هایی که در راستای تأمین سخت افزار‌های مورد نیاز فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی در پایگاه شهید فکوری برداشته شده است بزرگ و قابل توجه است لاکن فعالیت‌های عمرانی با توجه به سن خدمتی پادگان‌های ارتش سقف ندارد و باید ادامه داشته باشد و مطمئناً آنچه در بعد فرهنگی انجام شده است مقدمه برای کار‌های بزرگ در آینده است.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با ابراز خرسندی از دیدار با خلبانان پایگاه شهید فکوری و همچنین ابلاغ سلام فرماندهی معظم کل قوا به آنان، گفت: اگر پایگاه هوایی شهید فکوری تبریز یکی از پایگاه‌های راهبردی نظام است و مورد اتکاء نظام و سیستم بوده است به دلیل ساختمان‌ها و زمین و فضای آن نبوده بلکه در این خطه انسان‌های بزرگی بودند که حماسه آفرینی کرده اند و موجب ارتقاء منزلت نظام در منطقه شده اند.   پایگاه تبریز لبریز از غیرت دینی شجاعت و سلحشوری
وی افزود: پایگاه تبریز لبریز از غیرت دینی شجاعت و سلحشوری، مایه افتخار و نقطه اتکاء نظام بوده و خلبانان عزیز بخش تعیین‌کننده این نقطه اتکا هستند و اگر بخواهیم در شأن پایگاه تبریز و کادر پروازی اعم از خلبانان عزیز و کارکنان فنی سخنی بگوییم باید بگوییم که کادر پروازی پایگاه مصداق کامل عبارت بنیان مرصوص در قرآن کریم هستند لذا خدا شما را دوست دارد و محبوب اسلام و حضرت بقیه الله هستید، چون بنیان مرصوص‌ای هستید که در مقابل دشمنان ایران اسلامی ایستاده‌اید.
وی با اشاره به اهمیت شغل نظامی‌گری، اضافه کرد: مشاغلی زیادی وجود دارد، اما شغلی به شرافت نظامی‌گری نداریم در قرآن ۸ طبقه جزء محبوب‌های خداوند هستند که از جمله آن‌ها نظامیان هستند که همه سرمایه شان را در طبق اخلاص نهاده و برای حفظ سرمایه‌های اسلام جان نثاری می‌کنند.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با قدردانی از تلاش‌های نیرو‌های مسلح و کارکنان پایگاه شهید فکوری در تأمین امنیت کشور، تصریح کرد: با وجود نیرو‌های مسلح پای کار و وفادار به آرمان‌های انقلاب سال‌هاست تهدید شدن ملت ایران توسط دشمن به تاریخ پیوسته است، دشمنان هرچند جنگ روانی راه می‌اندازند، اما نمی‌توانند تهدیدات خود را عملی کنند، چرا که نیرو‌های مسلح ما جزء شجاع‌ترین مخلص‌ترین و دیندار‌ترین فرزندان این مرز و بوم هستند و زمینه‌های تهدید را از بین برده اند.
در ادامه این دیدار از تلاش‌های سرتیپ دوم خلبان سعید رسولی فرمانده پایگاه شهید فکوری تبریز امیر سرتیپ دوم خرسندی فرمانده اداره مهندسی نهاجا حجت الاسلام و المسلمین اصغر مجتبایی فر رئیس عقیدتی سیاسی با اهدا لوح سپاس توسط رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش قدردانی به عمل آمد.
افتتاح ساختمان عقیدتی سیاسی پایگاه، سالن همایش‌ها و بازدید از مجتمع آموزشی سربازان شهدا تکن و پروژه ساخت پارک بانوان از برنامه‌های رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در بازدید از پایگاه هوایی شهید فکوری تبریز بود.   بیشتربخوانید: مدعیان حقوق بشر پاسخ دهند چرا گروهک نفاق را از لیست گروهک‌های تروریستی خارج کردند سردار عبداللهی: بیمارستان ۱۲۸ تخت‌خوابی سیار در بندرعباس برپا می‌شود افتتاح بیمارستان ۶۰ تخت‌خوابی تنفسی دائمی در زاهدان نماینده ولی‌فقیه در سازمان بسیج: گروهک تروریستی نفاق روسیاه تاریخ است

 

انتهای پیام/

برچسب ها: ارتش موشک پهپاد

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ارتش موشک پهپاد رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش پایگاه شهید فکوری نیرو های مسلح فعالیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۰۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰۰ عنوان برنامه عقیدتی سیاسی در استان تهران برگزار می‌شود

نماینده ولی فقیه در سپاه استان تهران با بیان اینکه هدف هفته عقیدتی سیاسی آشنایی جامعه با آثار شهید مطهری است گفت: ۲۰۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی سیاسی با محوریت آشنایی جامعه با افکار و عقاید ارزشمند شهید مطهری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حجت‌الاسلام علی معبودی امروز - شنبه هشتم اردیبهشت- در نشست خبری گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و مقام معلم در جمع اصحاب رسانه که در سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران برگزار شد با اشاره به تقارن روز معلم و هفته عقیدتی سیاسی اظهار کرد: پایه‌های اصلی تفکر بسیج، سپاه و نیروهای مسلح مسائل اعتقادی است لذا ارتباط دائمی و مستمر پاسداران و بسیجیان با افکار شهید مطهری در اثبات افکار نیروهای مسلح در مسائل اعتقادی و اخلاقی کمک‌رسان خواهد بود.

وی افزود: بیشتر جامعه به ویژه جامعه هدف با آثار و افکار شهید مطهری آشنایی دارند و اگر پاسداران، بسیجیان و همه جامعه با افکار شهید مطهری هر چه بیشتر آشنایی پیدا کنند یقیناً در مسیر پاسداری از دستاوردهای انقلاب بهتر و محکم تر حرکت خواهند کرد.

حجت الاسلام معبودی خاطرنشان کرد: همه ما در زندگی نیازمند الگوهای مناسبی هستیم و شهید مطهری آن الگویی است که می تواند ما را از نظر فکری، اعتقادی، رفتاری و علمی تامین بکند یعنی پاسداران، عالمان ربانی عالمان عامل عالمان آگاه با الگو گیری از جملات و رهنمودهای شهید مطهری به انقلاب خدمت کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران گفت: از هفتم تا ۱۲ اردیبهشت به‌عنوان هفته عقیدتی سیاسی نام‌گذاری شده که برنامه‌های متنوعی با موضوع "شهید مطهری، خودسازی و تمدن سازی"، "شهید مطهری، تعلیم و تربیت و حقوق زنان"، شهید مطهری، مکتب انقلاب و بسیج"، شهید مطهری، عترت، قرآن و ولایت، "شهید مطهری، شهدا و ولایتمداری" و "شهید مطهری، معنویت، مهدویت و قدس شریف" برگزار خواهد شد.

وی افزود: روز اول به عنوان شهید مطهری خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی است که در بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری به آن اشاره کردند همه ما نیاز به خودسازی جامعه پردازی و تمدن سازی داریم، روز دوم شهید مطهری تعلیم و تربیت منزلت و حقوق زنان، هم بحث تعلیم خیلی مهم است هم تربیت و هم منزلت حقوق زنان به نظر می رسد تنها دینی که به صورت کامل و جامع از حقوق زنان دفاع کرده اسلام است.

حجت الاسلام معبودی بیان داشت: روز سوم به عنوان شهید مطهری مکتب انقلاب و بسیج است البته مکتبی که برگرفته از مکتب ناب اسلام است اما بیان اجزای و عناصر این مکتب می تواند آنرا تقویت کند و نیاز است با نگاه به اندیشه شهید مطهری در این جهت حرکت کنیم، روز چهارم عنوان شهید مطهری پژوهش و تولید علم است که باز تاکید مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم همین مقوله ی پژوهش و تولید علم است.

وی افزود: روز پنجم به عنوان شهید مطهری قرآن عترت و ولایت است شهید مطهری شاگرد قرآن و عترت بودند و اگر در آثار او این عظمت دیده می شود به برکت قرآن و اهل بیت است، روز ششم شهید مطهری شهدا و ولایت مداری است فرهنگ شهید و شهادت یکی از نکاتی است که به درستی در آثار شهید مطهری بیان شده شهید مطهری میگوید در این عالم هر کسی مدیون کسی است جز شهید، شهید کسی است که همه مدیون آنها هستند، روز هفتم شهید مطهری معنویت، مهدویت و قدس شریف است شهید مطهری می گوید گم شده بشر امروز اقتصاد نیست بلکه معنویت به معنای صحیحش است و اگر معنویت مردم از بحران معنویت نجات پیدا کنند از همه بحرانها نجات پیدا خواهند کرد.

منبع: ایرنا

کد خبر 748489

دیگر خبرها

  • تجلیل از فرماندهان و مربیان برتر عقیدتی سیاسی
  • ۲۰۰ عنوان برنامه عقیدتی سیاسی در استان تهران برگزار می‌شود
  • همکاری سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و اداره کل هنرهای نمایشی برای تولید آثار نمایشی
  • شهید شیرودی خلبان تیزپرواز آسمان ایران
  • شناخت دشمن نیاز به تقویت بصیرت انقلابی دارد
  • اعطای بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش
  • برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه علی بن ابی طالب(ع) تشریح شد
  • برگزاری ۴۰۰ عنوان برنامه توسط سپاه زنجان در هفته عقیدتی
  • ۴۰۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی تدارک دیده شده َشَد
  • سپاه به هیچ جریان سیاسی وابسته نیست