Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چهره‌های سیاسی کشور هم مانند بقیه مردم در شبکه‌های اجتماعی صفحاتی را دارند که در آن نسبت به اتفاقاتی که رخ می‌دهد پست یا توئیت‌هایی را منتشر می‌کنند.

برخی از مسئولان حاضر در فضای مجازی، گاهی از این فضا برای اطلاع رسانی و پخش اخبار مربوط به حوزه‌های تحت اختیارشان نیز استفاده می‌کنند و به طور مستقیم با مردم در ارتباط و پاسخگوی سوال‌های آن‌ها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

تصویری از دیدار قالیباف با رئیس جمهور افغانستان / پاداش پای سکوی یزدانی پرداخت شد / توئیت کاظم غریب آبادی در سالروز فاجعه هیروشیما

در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت چهره‌های مطرح سیاسی کشور در فضای مجازی را مشاهده کنید:

محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلح نظام:

" داشتن جامعه‌ای آگاه، با دولتمردانی پاسخگو و اقتصادی شفاف و عاری از فساد، بدون احترام به قلم و بیان خبرنگار ممکن نیست. خبرنگاران چشمان بیدار جامعه هستند.

ضمن گرامیداشت یاد شهدای خبرنگار، این روز را به همه خبرنگارانی که در این مسیر متحمل رنج و سختی شده اند تبریک عرض میکنم."

عباسعلی کدخدایی، عضو حقوقدان و رئیس پژوهشکده شورای نگهبان:

" روز خبرنگار امسال وقت خداحافظی بود با خبرنگارانی از جنس مردم که تلاش داشتند پل ارتباطی ما با مردم باشند:
"من" را ز تن ربود!
"ما" ماند.
راه یافته در جاودانگی!
و‌ای کاش که بیراهه نرفته باشیم:
عمر زاهد همه طى شد به تمناى بهشت
او ندانست که در ترک تمناست بهشت.
روزتان مبارک!"

محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت دوازدهم:

" زحمات بی‌دریغ خبرنگاران باعث می‌شود که «درد بی‌خبری و در جریان نبودن» را کمتر احساس کنیم؛ از همه خبرنگارانی که باعث می‌شوند حقیقت آنگونه که هست به مردم برسد، تشکر می‌کنم و روز خبرنگار را به آن‌ها تبریک می‌گویم
یاد وخاطر خبرنگارانی که در یکسال گذشته از بین ما رفتند، گرامی و جاودان"

سعید خطیب زاده، سخنگوی وزارت امور خارجه:

" جهان مجموع رویداد‌هایی است که بدون روایت راویان نه ثبت می‌شوند و نه دیده.

آنچه از رویداد می‌خوانیم نتیجه این روایت‌هاست و خُنک آن راوی آزاده‌ای که معیارش حقیقت، رسالتش آگاهی‌بخشی و مرامش انصاف است.

روز خبرنگار بر راویان صادق و نجیب خبر مبارک"

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی با انتشار متنی خبر از دریافت واکسن کرونای ایرانی کووایران برکت داد:

" امروز عصر در مرکز بهداشت شرق تهران در خیابان دماوند تهران بر اساس نوبت اعلام‌شدۀ گروه‌های سنی دز اول واکسن کوو ایران برکت را دریافت کردم. ⁣

الحمدلله مردم از نظم و روند تزریق واکسن در مراکز واکسیناسیون رضایت داشتند و بی‌نظمی‌های اولیه مدیریت شده است؛ لازم است با تسریع در تولید و واردات واکسن‌های تایید شده، روند واکسیناسیون گروه‌های سنی با حفظ نظم موجود و تأمین رضایت مردم در مراکز تزریق واکسن در سراسر کشور سرعت بگیرد."

سید عباس موسوی، سفیر ایران در جمهوری آذربایجان به مناسبت قهرمانی ورزشکاران ایرانی در المپیک توئیتی را منتشر کرد:

" دستمریزاد ویژه به 《هفت خان》ایرانی که از 《هفت خوان》المپیک گذشتند و به یک ملّت امید و لبخند هدیه دادند ..."

محسن حاجی میرزایی، وزیر آموزش و پرورش برای مدال آوران المپیکی کشور نوشت:

" پیروزی‌های افتخار آفرین و کسب مدال‌های رنگارنگ نمایندگان شایسته و فرزندان برومند ایران اسلامی در المپیک توکیو موجی از شادمانی و امیدواری را برای ملت شریف ایران به ویژه میلیون‌ها دانش آموز و معلم به همراه آورد. امیدوارم شاهد طلیعه پیروزی‌های بعدی باشیم."

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آذری جهرمی محسن رضایی عباسعلی کدخدایی روز خبرنگار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۰۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تجلیل از قهرمانان کشتی اصفهان برگزار شد

مراسم تجلیل از قهرمانان و نام‌آوران کشتی اصفهان در سال ۱۴۰۲ برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، مراسم تجلیل از مقام‌آوران و نام‌آوران کشتی استان اصفهان در سال 1402 عصر امروز  مصادف با 7 اردیبهشت ماه با حضور  رسول بخشی منتخب مردم اصفهان در مجلس دوازدهم شورای اسلامی، حجت‌الاسلام منوچهر مهروی‌پور نماینده مردم اصفهان در شورای شهر، مصطفی میرزایی رئیس هیئت کشتی، سرهنگ جواد رجبی رئیس بسیج ورزشکاران استان و جمعی از پیشکسوتان و قهرمانان کشتی استان محل سالن حافظ تالار شهروند برگزار شد.

کارهای ورزشی و فرهنگی باید جریان‌ساز باشد

حجت‌الاسلام مهروی‌پور، نماینده مردم اصفهان در شورای اسلامی شهر در حاشیه این مراسم ضمن گرامیداشت هفته اصفهان و 17 شوال روز ورزش پهلوانی، گفت: امیدوارم که در سال پیش‌رو شاهد درخشش هر چه بیشتر کشتی اصفهان باشیم و  کشتی‌گیران اصفهانی را روی سکوهای بین‌المللی پرچم کشور را به اهتزار در آورند.

وی ادامه داد: ما استعدادهای نابی در استان داریم و قطعا با کمک مربیان درجه یک‌متن، شاهد پیشرفت روزافزون کشتی استان خواهیم بود.

نماینده مردم اصفهان در شورای اسلامی شهر گفت:کارهای ورزشی و فرهنگی باید جریان‌ساز باشند و  امیدوارم شاهد جریا‌نسازی بیش از بیش هیئت کشتی باشیم.

ساخت 23 خانه کشتی در اصفهان

مصطفی میرزایی، رئیس هیئت کشتی استان در حاشیه این مراسم گفت: خدا را شاکرم فرصتی پیش آمد تا بتوانیم از مدال‌آوران، نام‌آوران و همه کسانی که برای کشتی استان استخوان خورد کرده‌اند، تقدیر و تجلیل به عمل آوردیم.

وی در ادامه به تشریح فعالیت‌های هیئت در طول چهار سال گذشته پرداخته و خاطرنشان کرد: ما به کمک هیئت‌های شهرستانی در این مدت 23 خانه کشتی را احداث کردیم و در حوزه عمرانی به عنوان هیئت نمونه کشور انتخاب شدیم و این مهم با همت روسای هیئت‌های شهرستانی میسر شده است.

رئیس هیئت کشتی استان در ادامه به اقدامات هیئت در بحث استعدادیابی اشاره کرده و متذکر شد:در بحث استعدادیابی توانستیم جمعیت آماری جامعه کشتی را ده برابر افزایش دهیم و در حال حاضر بالغ بر 13 هزار ورزشکار بیمه شده داریم که این مهم نویدبخش روزهای خوبی برای کشتی استان است.

وی ادامه داد: اعتقاد دارم که کیفیت از دل جمعیت بیرون خواهد آمد و امیدوارم شاهد قهرمانی کشتی‌گیران اصفهانی در عرصه‌های جهانی باشیم.

میرزایی گفت: بعد قهرمانی نیز اصفهان مدت‌ها بود که هیچ قهرمانی نداشت اما امروز در رده بزرگسالان و جوانان کشتی فرنگی دو ملی‌پوش داریم که این مهم ثمره تلاش همه مربیان به ویژه رسول جزینی است و از همه آنها کمال تشکر را دارم.

انتهای پیام/170

دیگر خبرها

  • پیام تبریك استاندار لرستان به مناسبت روز شوراها
  • اجرای ۱۲۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته کار و کارگر در زنجان
  • پیام تبریک کاظمی‌پور درپی تاریخ‌سازی بانوی دوومیدانی‌کار ایران
  • پیام تبریک کاظمی‌پور درپی تاریخ‌سازی بانوی ملی‌پوش تیم دوومیدانی ایران
  • مراسم تجلیل از قهرمانان کشتی اصفهان برگزار شد
  • پاداش هیات کشتی خوزستان به مدال آوران آسیایی
  • سفر رییس جمهور به پاکستان و سریلانکا با برکت بود
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ووشو
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ملی‌پوشان ووشو
  • پیش‌بینی نگران کننده: امسال رشد اقتصادی نداریم؛ منتظر کاهش قیمت ارز و نرخ تورم هم نباشید