Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@07:43:53 GMT

خبرنگاران دستاوردهای انقلاب را بازگو کنند

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۶۰۹۵۸

خبرنگاران دستاوردهای انقلاب را بازگو کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، کامران کریمی عصر امروز در نشست با خبرنگاران به مناسبت روز خبرنگار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه خبرنگاران شهید، خبرنگاران را مروج فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت‌طلبی، بدون هیچ اجر مادی، البته با پاداش معنوی بالا دانست و اظهار کرد: نقش خبرنگاران چه در دوران هشت ساله دفاع مقدس و چه امروز که با تحریم‌ها و برنامه‌های نرم دشمن مواجهیم، بر کسی پوشیده نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه اگر حضور به موقع خبرنگاران در میدان‌های جنگ هشت ساله نبود، امروز هیچ سندی از رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان وجود نداشت، علاقه و عشق را از نخستین ویژگی‌های خبرنگار خواند و تاکید کرد: خبرنگاری کاری بسیار مهم و ارزشمند است که کار هر کسی نیست؛ بر همین اساس رعایت اصول صحت و دقت، سرعت و جذب اعتماد مردم جامعه در این حرفه باید مد نظر باشد.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان از ابزارهای موفقیت یک خبرنگار را مطالعه مستمر در زمینه‌های مختلف دانست و تاکید کرد: خبرنگاران تلاش کنند که واقعیات را به جامعه اطلاع‌رسانی کنند.

 وی با اشاره به حضور پررنگ و فعال سپاه در خدمت به مردم، محرومیت‌زدایی و کنترل ویروس کرونا گفت: ماموریت برون‌سازمانی سپاه این شهرستان تعامل، مطالبه‌گری، کمک به عمق‌بخشی داخلی و جلوگیری از عبور از خطوط قرمز نظام است.

وی با بیان اینکه با توجه به مواجهه با وضعیت بد اقتصادی و شیوع ویروس کرونا با کمک دستگاه‌های برون‌سازمانی پس از شناسایی، ‌کمک‌رسانی به قشر محروم را در برنامه قرار دادیم خاطرنشان کرد: طبق آمار تا به امروز کمک‌های بسیار خوبی به خانواده‌های نیازمند شده است. 

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان تویسرکان خواستار اطلاع‌رسانی اقدامات انجام شده به صورت مقایسه‌ای در دوران قبل و بعد از انقلاب توسط خبرنگاران برای نسل‌ جوان شد و تصریح کرد: دشمنان قسم‌خورده انقلاب دست‌بردار نیستند و برای ایجاد یاس و بدبینی در بین نسل جوان نسبت به انقلاب و نظام، سرمایه‌گذاری کلانی کرده‌اند، بنابراین باید در این راستا هوشمندانه رفتار کنیم.

وی با اشاره به قدمت بیش از ۷ هزار و ۲۰۰ ساله تویسرکان، بر انتقال فرهنگ و رشادت‌های رزمندگان تویسرکانی در دوران انقلاب و دفاع مقدس به ویژه عملیات مرصاد را به نسل نوجوان و جوان توسط اصحاب رسانه تاکید کرد.

در ادامه این جلسه فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با همراهی مسوول بسیج رسانه و خبرنگاران شهرستان با حضور بر گلزار شهدا به مقام شامخ شهیدان با اهدای شاخه گل ادای احترام کردند.

سپس فرمانده سپاه و خبرنگاران از پروژه احیای روستای برفیان که سال ۹۸ مطالعه آن انجام شده و عملیات اجرای این پروژه سال گذشته آغاز شده است، بازدید کردند.

شایان ذکر است فروردین ماه سال ۹۸ بر اثر بارندگی سیل‌آسا برخی از روستاهای شهرستان تویسرکان از جمله روستای برفیان رانش زمین رخ داد برهمین اساس احیای روستا به علت شدت زیاد رانش و احتمال خسارت جبران‌ناپذیر در اراضی پایین‌دست روستا در دستور کار مسوولان قرار گرفت.

اکنون پروژه احیای روستای برفیان با ۴۴ واحد مسکونی با حدود ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی با همکاری سپاه و بنیاد مسکن در تویسرکان در حال احداث است.

انتهای پیام/89010

منبع: فارس

کلیدواژه: دفاع مقدس کامران کریمی روستای برفیان فرمانده سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۰۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه همزاد انقلاب و سنگر مستحکم انقلاب است

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی بامری در مراسم تجلیل از مربیان عقیدتی و سیاسی که به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت آیت‌الله مطهری در نمازخانه سپاه شهرستانی سراوان برگزار شد، بیان کرد: به جهت شهادت فقیه، فیلسوف و تبیین‌گر ارزشمند به اسم شهید مطهری این شخصیت وارسته والا به این مناسبت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هفته عقیدتی سیاسی نام‌گذاری شده است.

وی افزود: انقلاب اسلامی یک مسئله منحصر به فرد در عصرماست که حضرت امام (ره) آن را برای بشر به نمایش گذاشت.
 
امام‌جمعه سراوان با بیان اینکه سپاه پاسداران همزاد انقلاب است، ادامه داد: سپاه پاسداران معجزه انقلاب محسوب می‌شود که از حکمت‌های اندیشه امام به شمار می‌رود.
 
حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین بامری خاطرنشان کرد: برای حفظ انقلاب و ارزش‌های انقلاب بنیان سپاه چیده شده و فلسفه وجودی انقلاب اسلامی این است که محدود به مکانی نیست، جای پای سپاه را در نقاط مختلف با عناوین مختلف مشاهده می‌کنیم، چون انقلاب اسلامی محدود به یک جغرافیا نیست.
 
وی تصریح کرد: اسلام برای نجات همه بشر است و انقلاب اسلامی منادی اسلام است و این ندا را به گوش همه بشریت می‌رساند.
امام‌جمعه سراوان اذعان کرد: سپاه همزاد انقلاب و سنگر مستحکم انقلاب است و باید سپاه از دیگر گروه‌ها پیشتاز باشد و در بعد معنوی و به جهت عقیدتی غنی‌تر باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • فرمانده سپاه شهرستان راسک معرفی شد
  • سپاه همزاد انقلاب و سنگر مستحکم انقلاب است
  • بازدید محسنی اژه‌ای از دستاوردهای نیروی دریایی سپاه
  • بازدید خبرنگار سی‌ان‌ان از نمایشگاه دستاوردهای نیروی هوافضای سپاه (فیلم)
  • بارش ۲۵ میلی‌متر باران در تویسرکان/ سامانه بارشی تا شنبه فعال است
  • تویسرکان پیشتاز کشت کلزا در استان همدان
  • ببینید | گزارش اختصاصی CNN از نمایشگاه دستاوردهای هوافضای سپاه
  • شهید مطهری جوابگوی مسائل و نیاز‌های جامعه بود/ سیره شهید مطهری در برنامه‌های هفته معلم بازگو شود
  • سپاه، صلح طلب اما جنگ بلد، مقتدر ولی مظلوم
  • گرامیداشت مقام استاد و مربی در سپاه