Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@17:27:24 GMT

حداقل ۲ کشته در تیراندازی مرگبار در شهر تورنتو

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۶۱۱۱۶

حداقل ۲ کشته در تیراندازی مرگبار در شهر تورنتو

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سی بی اس، حداقل ۲ نفر در جریان تیراندازی مرگبار در تورنتو کانادا جان خود را از دست دادند.

همچنین گفته شده در این حادثه تعدادی دیگر نیز زخمی شدند که حال ۲ نفر از افراد آسیب دیده وخیم اعلام شده است.

این تیراندازی در ساعات اولیه امروز یکشنبه در یک منطقه تجاری-فرهنگی موسوم به بازار کنزینگتون شهر تورنتو رخ داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پلیس اعلام کرد که از همان ساعات اولیه صبح در محل حادثه حضور داشته و در جریان این حادثه حداقل ۵ نفر زخمی شده اند، اگرچه حال دو نفر از زخمی ها مساعد نیست.

کانادا بر خلاف همسایه جنوبی خود، آمریکا، مالکیت اسلحه را در نص قانون اساسی خود ندارد با این حال مالکیت سلاح در این کشور بسیار طرفدار دارد به ویژه در نقاط دور افتاده که ممکن است برخی از سکنه تا اولین پاسگاه پلیس چندین کیلومتر فاصله داشته باشند.

پیشتر هم حادثه کشتار تعدادی از شهروندان در سال ۲۰۱۷ و حمله یک فرد مسلح به مسجدی در کِبک و همچنین شلیک به مردم عادی در مرکز شهر تورنتو در سال ۲۰۱۸ مطالبات برای ممنوع کردن سلاح را در میان گروه بزرگی از مردم کانادا بالا برده بود.

کد خبر 5276724

منبع: مهر

کلیدواژه: کانادا تیراندازی شهر تورنتو کشته و زخمی ایالات متحده امریکا لبنان رژیم صهیونیستی افغانستان عراق ایران حزب الله لبنان طالبان روسیه ترکیه فلسطین کشتی اسرائیلی انگلیس سیدابراهیم رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۱۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی هنگام اجرای حکم جلب/ ۴ پلیس کشته شدند

‌به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، به دنبال وقوع تیراندازی در کارولینای شمالی در هنگام ابلاغ و اجرای حکم جلب، چهار نیروی پلیس کشته شدند.

معاونت پلیس شهر شالوت که تیراندازی در حوزه آن رخ داده است، اعلام کرد که ماموران مقابل منزل یک مجرم فراری، در حال ابلاغ حکم جلب بودند که این فرد به روی نیروهای پلیس آتش گشود. به گفته پلیس، متهم نیز در جریان تیراندازی کشته شد و دو مظنون دیگر دخیل در این تیراندازی بازداشت شدند.

‌کاخ سفید اعلام کرد که گزارش این تیراندازی مرگبار به اطلاع جو بایدن، رییس جمهور آمریکا رسیده و او متعاقباً با «روی کوپر» فرماندار کارولینای شمالی صحبت کرده است.

بایدن در واکنش به این تیراندازی، خواستار تشدید تدابیر در راستای مبارزه با خشونت با سلاح گرم در آمریکا شد.

کد خبر 6092789

دیگر خبرها

  • حمله با شمشیر در لندن یک کشته و چند زخمی بر جای گذاشت
  • کشته شدن ۴ افسر آمریکایی بر اثر تیراندازی در کارولینای شمالی
  • دو کشته و زخمی در سانحه رانندگی محور زرند به رفسنجان
  • فیلم/ تصادف اتوبوس در پرو با ۳۸ کشته و زخمی
  • کشته شدن ۴ مامور پلیس در کارولینای شمالی
  • تیراندازی هنگام اجرای حکم جلب/ ۴ پلیس کشته شدند
  • ۲ افسر دیگر اسرائیل در غزه کشته شدند
  • شکسته شدن سد در کنیا با ۴۹ کشته و ۱۰۹ زخمی
  • از اینجا رانده و از آنجا مانده
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته