Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-30@19:38:17 GMT

پرسپولیس | هنوز از حکم گابریل کالدرون خبری نیست

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۶۱۱۹۰

باشگاه پرسپولیس همچنان در انتظار حکم قطعی کالدرون است

به گزارش طرفداری، حکم نهایی پرونده کالدرون هنوز به باشگاه پرسپولیس اعلام نشده است.

شاید عجیب باشد اما هنوز FIFA حکم نهایی خود را در مورد پرونده گابریل کالدرون برای باشگاه پرسپولیس ارسال نکرده است. در حالی که باشگاه پرسپولیس منتظر بود تا اوایل ماه جاری (مرداد) حکم نهایی این پرونده اعلام شود اما هنوز حکمی صادر نشده و این موضوع برای مدیران پرسپولیس عجیب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به هر روی باشگاه پرسپولیس تا زمان اعلام حکم نهایی پرونده کالدرون از سوی FIFA وقت دارد بازیکنان مدنظر خود را جذب کند چرا که اولین حکم اعلام شده بی شک بسته شدن پنجره نقل و انتقالات است.

اخبار داغ 

این زن با لباس خاص بدن نما در المپیک جنجال کرد + عکس برترین های قرن با جواد زرینچه: نامجومطلق می توانست در لیگ فرانسه بازی کند، به سر و صداها درباره محرمی توجه نکنید! 48 ساعت طوفانی رقیب استقلال/ الهلال تا بُن دندان مسلح شد واکنش پدر کاراته کای عربستان بعد از شکست برابر نماینده ایران کنفرانس خبری لیونل مسی در مورد جدایی از بارسلونا (گزارش لحظه به لحظه) اشک های لیونل مسی پیش از آغاز کنفرانس خبری در مورد جدایی از بارسلونا / فیلم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس حکم نهایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۱۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، یکی از شروط برای تیم‌های استقلال و پرسپولیس به منظور کسب مجوز حرفه‌ای پرداخت بدهی‌های خارجی و تعیین تکلیف پرونده‌هایی بود که منجر به رای صدور نهایی شده بود.

بیشتر بخوانید: AFC فوتبال ایران را رسما درجه ۲ اعلام کرد!

دیگر موضوعی که کنفدراسیون فوتبال روی آن در مورد این دو تیم ایرانی زوم کرده بود، تفکیک مالکیت بود. نامه فدراسیون فوتبال برای تفکیک مالکیت این دو باشگاه به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شده است.

البته نامه ارسالی و نظر کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال در مورد تیم‌های ایرانی که به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شده محرمانه است. اما بر اساس خبرهای رسیده مجوز حرفه‌ای تیم‌های استقلال و پرسپولیس از سوی این کمیته تایید شده است.

با واگذاری تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی به زودی پرونده بدهی‌های دو تیم که بیشتر داخلی هستند، تعیین و تکلیف خواهد شد. هم چنین با این واگذاری مقرر شد منبعد هیچ پرونده خارجی بدون تعیین و تکلیف رها نشود. به واقع از این پس مالکان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اجازه نخواهند داد مربی و بازیکن خارجی از استقلال و پرسپولیس شکایت کنند.

منبع: خبرورزشی

انتهای پیام/

کد خبر: 1228962 برچسب‌ها پرسپولیس تهران استقلال تهران

دیگر خبرها

  • رامون کالدرون: هیچ‌کس نمی‌تواند بگوید که رئال مادرید، کار آسانی برابر بایرن مونیخ خواهد داشت
  • اوسمار: برابر سپاهان، جزئیات تعیین‌کننده است/ هواداران تنهایمان نگذارند
  • نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال
  • فقط 3 قهرمان به مبارزه در جام حذفی ایران ادامه می‌دهند
  • زمان نشست خبری اوسمار؛ مورایس نمی آید!
  • مهدی لیموچی: شایسته پیروزی برابر پرسپولیس بودیم
  • خطای عجیب ریچارلیسون بر روی هموطنش گابریل در جریان دیدار تاتنهام و آرسنال / فیلم
  • پرونده شمشیربازی ایران با حذف سازنچیان بسته شد
  • یک‌چهارم نهایی بعد از 20 سال بدون سرخابی‌ها!
  • پر افتخارترین تیم‌های جام حذفی ناکام در صعود!