Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها- سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه ملاک انتصاب مدیران شهرداری کرج شایسته گزینی و تخصص است ، گفت: هرگونه تصمیم‌گیری درباره بیمارستان امام خمینی(ره) باید در استان گرفته شود. - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از  کرج،  علی قاسم پور عصر امروز در نطق پیش از دستور  دومین جلسه رسمی شورای اسلامی کلان شهر کرج ، اظهار داشت: انتظار از شورای شهر و شهرداری تعامل با اصحاب رسانه و استقبال از نقد سازنده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به لزوم حمایت از رسانه‌ها، افزود: نظام توزیع رپرتاژها و آگهی‌های مناقصه و مزایده در شهرداری کرج به منظور رعایت عدالت و حمایت از رسانه‌های پویا و مردمی نیازمند ساماندهی و بازنگری است که امیدوارم مد نظر سرپرست شهرداری قرار گیرد.

سخنگوی شورای شهر کرج در مورد تغییرات  و جابه جایی‌های مدیریتی در روزهای اخیر شهرداری کرج  با تاکید بر اینکه نماینده مردم بر اساس قانون دخالتی در عزل و نصب ها ندارد، تصریح کرد: مدیران شهرداری از طریق لابی با اعضاء و نشست‌های خاص به دنبال تثبیت صندلی‌های مدیریتی نباشند.

قاسم پور با اشاره به اینکه  شهرداری بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب و با نصب العین قرار دادن شایسته سالاری و توجه به روحیه انقلابی شورای ششم کرج و با محوریت محرومیت زدایی، مدیرانی کارآمد، پاکدست و اخلاقمدار را منصوب می کند، تصریح کرد: مدیران شهری با ارائه عملکرد بهتر در صحنه عمل شایستگی های خود را به نمایش بگذارند و به دنبال لابی و فشار برای ماندگاری بیشتر نباشند.

تعامل نمایندگان شورای شهر و اصحاب رسانه باعث ریشه‌کن‌ شدن فساد می‌شودمطالبه شورای شهر اصفهان از دولت برای احیای زاینده‌رود/ مردم اصفهان انتظار عمل و تلاش دارندسوال اعضای شورای شهر تهران از گزینه شهرداری؛ از نگرانی درباره وضعیت نیروهای شهرداری تا مبارزه با فساد

 علیرضا رحیمی در نطق پیش از دستور دومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهید گرانقدر صارمی و روز خبرنگار اظهار داشت : شهرداری کرج شهر را برای استقبال از ماه محرم در اسرع وقت سیاه پوش کند.

نائب رئیس شورای شهر کرج با بیان اینکه  در این دوره شورا، مدیران و مسئولان شهرداری و شهری با حضور میدانی در محلات، مناطق و سطح حوزه کاری ستاد، بازدید و اقدامات اصلاحی داشته باشند ، افزود:  وجود مشکلات مختلف زیرساختی در برخی محلات کم برخوردار کرج و رفع این دغدغه‌ها در دستور کار و اولویت مدیریت شهری و نهادهای متولی امر قرار گیرد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر کرج، بیان کرد: مدیریت شهری نسبت به اقدامات اصلاحی بودجه با هدف توجه به محلات کم برخوردار و باز تعریف پروژه‌ها در این محلات اقدام کند.

رحیمی در مورد بیمارستان امام خمینی (ره) یادآور شد: تصمیمات مربوط به بیمارستان امام خمینی(ره) باید در استان البرز گرفته شود و بعد از سال 91 به بعد اتفاقات بدی در این بیمارستان افتاده است.

سند توسعه راهبردی شهری شهر  کرج تدوین شود

 حجت اسلام و المسلمین علیرضا سعیدی در نطق پیش از دستور دومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: با انتظاراتی که از شورای انقلابی شهر می رود حرکت در مسیر انقلاب و پیروزی از منویات رهبری باید اولویت خدمت رسانی به مردم قرار گیرد.

 عضو شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به تذکر اخیر امام جمعه کرج، افزود:  مقبولیت و اعتماد مردم به  اعضای شورای شهر تا زمانی است که در مسیر انقلاب و ارزش‌های آن و تبعیت از ولی فقیه محترم گام بر می‌دارید و نباید با اسم انقلابی گری بر خلاف شاخص‌های انقلابی عمل کنیم.

حجت الاسلام سعیدی بیان کرد: رفتار ما باید ارزش افزوده برای نظام داشته باشد و هزینه برای انقلاب درست نکنیم لذا از ابتدا شناسایی وضعیت موجود سپس طراحی وضعیت مطلوب و تدوین فرآیند رسیدن به وضعیت مطلوب مد نظر قرار گیرد.
 وی در بخش دیگری از سخنانش به انتصاب‌های اخیر سرپرست شهرداری اشاره کرد و گفت : سرپرست شهرداری کرج  در خصوص عزل و نصب‌ها و مبنای این مسئله و دلایل تغییرات را بیان کند.

وی با بیان اینکه بنای دخالت در این زمینه نداریم ، افزود: انتظار داریم که انتصابات مبنایی داشته باشد و بدانیم که چه فرایندهایی سبب تغییرات می‌شود. 

عضو شورای اسلامی شهرکرج به تدوین سند پیشرفت توسعه راهبردی شهری کرج اشاره و خاطرنشان کرد: از شورای دوره ششم شهر کرج درخواست دارم تا یکی از سیاست‌های دوره ششم شورای شهر اسلامی شهر کرج را تدوین سند توسعه راهبردی شهری شهر قرار دهند.

انتهای پیام/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بیمارستان امام خمینی شورای اسلامی شهر کرج شهرداری کرج قرار گیرد شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۱۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلینیک تخصصی خیر ساز بیمارستان امام حسین (ع) محمدشهر افتتاح شد

به گزارش جام جم آنلاین البرز،شهرام صیادی رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز در حاشیه آیین گشایش گفت: ساخت ابنیه این کلینیک به همت بنیاد خیریه پورکاشانی از سال ۹۷ آغاز و با اعتباری بالغ بر ۲۴۰ میلیارد ریال به پایان رسید. این کلینیک با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال با اعتبارات استانی و دانشگاهی تجهیز شده است و یکسری تجهیزات تکمیلی دیگر برای بخش‌های توسعه‌ای این کلینیک در نظر گرفته شده است.
وی افزود: این کلینیک به متراژ ۳ هزار متر مربع در ۴ طبقه ساخته شده و هم اکنون در بخش‌های
اطفال، داخلی، عفونی، قلب، دندانپزشکی، ارتوپدی، زنان و تغذیه و ... فعال می‌باشد.
رییس دانشگاه خاطر نشان کرد: مرکز درمان سوء مصرف مواد بیمارستان امام حسین (ع) امروز افتتاح و به بهره برداری رسید.
صیادی حضور و نقش خیرین در بخش سلامت و اعتلا بهداشت و درمان استان را پررنگ و اثرگذار دانست و مردمی سازی سلامت در تمامی بخش‌ها تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • حل گره‌های ترافیکی شهرکرد دغدغه شورای شهر ششم است
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • ضرورت تامین روشنایی محله های بی دفاع شهری
  • تدوین شناسنامه برای باغ‌های شهر قم
  • سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود
  • شهرداری قزوین پاسخگوی مکاتبات شورا درباره جذب نیروی غیرقانونی باشد
  • اجازه تصمیم‌گیری نادرست در حوزه طرح جامع شهر قم را نمی‌دهیم
  • از برگزاری اجلاسیه سراسری روسای شوراهای اسلامی کشور تا تدوین شناسنامه باغ‌های شهر قم
  • کلینیک تخصصی خیر ساز بیمارستان امام حسین (ع) محمدشهر افتتاح شد