Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@04:14:20 GMT

دستور رهبر کره شمالی برای بازسازی فوری مناطق سیل زده

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۶۱۸۱۲

دستور رهبر کره شمالی برای بازسازی فوری مناطق سیل زده

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، در پی وقوع سیل شدید در استان هامگیونگ جنوبی کره شمالی، «کیم جونگ اون» رهبر این کشور با صدور دستوری رسمی، نیروهای ارتش را جهت کمک به سیل زدگان راهی این استان کرد.

بر اساس این گزارش، تلویزیون دولتی کره شمالی ضمن تأیید این خبر اعلام کرد: کمیته مرکزی نظامی حزب کارگر کره شمالی با صدور فرمانی رسمی به واحدهای مهندسی ارتش خلق که در ستاد بازسازی این استان مستقر هستند، دستور داد تا نسبت به تعمیر و بازسازی جاده‌ها و مناطق سیل زده اقدام نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته تلویزیون دولتی کره شمالی، دولت این کشور قول داده است تا کلیه جاده‌ها و مناطق آسیب دیده ناشی از سیل در استان هامگیونگ جنوبی با تلاش نیروهای ارتش و نیروهای دولتی مستقر در این استان، به زودی بازسازی شوند.

همچنین رهبر کره شمالی نیز خواستار حمایت همه جانبه نیروهای دولتی و نظامی این کشور برای فراهم آوردن منابع مالی و مصالح ساختمانی لازم جهت بازسازی مناطق سیل زده شده است.

لازم به ذکر است در جریان وقوع سیل در استان هامگیونگ جنوبی کشور کره شمالی که از ۱ الی ۳ آگوست رخ داد، دستکم ۱۱۷۰ منزل مسکونی دچار آسیب دیدگی جدی شده و بیش از ۵ هزار نفر از مردم ساکن در مناطق سیل زده این استان، مجبور به ترک محل زندگی خود شده اند.

کد خبر 5276761

منبع: مهر

کلیدواژه: کیم جونگ اون کره شمالی سیل ایالات متحده امریکا لبنان رژیم صهیونیستی افغانستان عراق ایران حزب الله لبنان طالبان روسیه ترکیه فلسطین کشتی اسرائیلی انگلیس سیدابراهیم رئیسی مناطق سیل زده کره شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۱۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) چرا همه عاشق آهنگی درباره کیم جونگ اون شده‌اند؟

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

آهنگی که کیم جونگ اون رهبر کره شمالی را ستایش می‌کند در شبکه اجتماعی تیک‌تاک پربازدید شده است. در این آهنگ کیم جون اون یک «پدر مهربان» توصیف شده است.

 به گزارش فرارو، دو هفته پیش که رهبر کره شمالی قطعه تبلیغاتی موسیقی پاپ حکومتش را منتشر کرد بی‌شک خودش هم نمی‌توانست پیش‌بینی کند که این‌اندازه در تیک‌تاک موفق بشود.

«پدر مهربان» در تیک تاک به سرعت فراگیر شده است و نسل زد با آهنگ سینث-الکتروی آن پیچ و تاب می‌خورند.

خیلی‌ها هیچ توجهی به متن ترانه ندارند که در ستایش مردی است که تهدید کرده آمریکا را کاملاً نابود خواهد کرد و تحریم‌های سازمان ملل را نقض کرده و موشک‌های بالستیک متعددی پرتاب کرده است.

متن ترانه می‌گوید: «بیایید آواز کیم جونگ اون – پیشوای بزرگ را بخوانیم / بیایید لاف کیم جونگ اون پدر مهربان‌مان را بزنیم.»

دیگر خبرها

  • (ویدئو) چرا همه عاشق آهنگی درباره کیم جونگ اون شده‌اند؟
  • رگبار باران و رعدوبرق در ۶ استان کشور طی امروز / بارش‌ها در کدام مناطق تشدید می‌شود؟
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • شش پیشنهاد ایران به سران کشور‌های اسلامی در خصوصی رژیم صهیونیستی
  • دستور کاهش مصرف آب در ادارات دولتی
  • سیل و آبگرفتگی در ۲۱ استان کشور
  • آماده‌باش برای مواجهه با سیلاب در استان های شمالی کشور
  • آخرین وضعیت مناطق سیل زده کشور/ تشکیل ستادهای آمادگی بحران
  • آخرین وضعیت مناطق سیل زده | تشکیل ستادهای آمادگی بحران در استان‌ها
  • موج بارشی جدید از فردا یکشنبه وارد کشور می شود | بارندگی شدید در این استانها | تمرکز اصلی بارش‌ها در مناطق غربی و شمالی