Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی سرپرست شهرداری مشهد در بازدید از آرامستان بهشت رضوان گفت: در جلسه‌ای فوری با حضور معاون خدمات شهری، مدیرعامل سازمان فردوس‌ها و مدیران مجموعه بهشت رضوان مقرر شد تا ساعت کار سالن‌های تغسیل، تعداد غسالان و دفن‌کنندگان طی روزهای آینده افزایش پیدا کند.

رضا خواجه نائینی ظهر امروز، 17 مرداد، در بازدید از آرامستان بهشت رضوان با توجه به درخواست برخی از مراجعان که به دلیل گرمای هوا خواستار افزایش تعداد سایبان‌ها در اطراف سالن‌های تغسیل بودند، اظهار کرد:  از مدیران مجموعه آرامستان بهشت رضوان در خواست دارم تا هرچه سریعتر و ظرف روزهای آینده نسبت به نصب سایبان در این محل اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: به مدیران آرامستان بهشت رضوان اعلام شد که در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و در جهت رفاه حال مراجعان و اجرای پروتکل‌های بهداشتی نسبت به توزیع آب بسته‌بندی رایگان در آرامستان اقدام کنند.

سرپرست شهرداری مشهد در پاسخ به درخواست عده‌ای از مراجعان نسبت به طولانی شدن زمان انتظار، عنوان کرد: مدت زمان انتظار انجام امور مربوط به پذیرش، تغسیل و دفن به دلیل تعداد بالای فوتی‌ها طولانی است به همین دلیل دستور رسیدگی و تسریع در فرآیند خدمات‌رسانی در بهشت رضوان داده شد.

خواجه نائینی افزود: این موضوع در جلسه‌ای فوری و با حضور معاون خدمات شهری، مدیرعامل سازمان فردوس‌ها و مدیران مجموعه بهشت رضوان بررسی و به موجب آن مقرر شد تا ساعت کار سالن‌های تغسیل، تعداد غسالان و دفن‌کنندگان طی روزهای آینده افزایش پیدا کند.

وی خاطرنشان کرد: در این جلسه درخواست شد در راستای کاهش مدت زمان حضور مراجعان در آرامستان و جلوگیری از ازدحام جمعیت، زمان ورود و تغسیل متوفیان از طریق پیامک یا تابلو اطلاع‌رسانی به بستگان درجه یک آن‌ها اطلاع‌رسانی شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، سرپرست شهرداری مشهد تاکید کرد: از مردم می‌کنم تا با تعداد کمتری از اقوام و وابستگان برای انجام امور کفن و دفن به آرامستان مراجعه و پروتکل‌های بهداشتی را بیشتر رعایت کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی همه باهم علیه کرونا بهشت رضوان آرامستان آرامستان بهشت رضوان شهرداری مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۱۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخالفت مجلس با افزایش تعداد نمایندگان

 به گزارش  تابناک به نقل از ایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی با افزایش تعداد نمایندگان مجلس به ۳۳۰ نفر مخالفت کردند.
 

 نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه روز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ صحن مجلس در جریان رسیدگی به گزارش­ کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها­ درباره طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه مجلس و تعداد نمایندگان آن‌ها، با ۱۲۰ رای مخالف، ۹۴ رای موافق و ۵ رای ممتنع از مجموع ۲۱۹ رای مأخوذه با این طرح مخالفت کردند.

این طرح خواستار افزایش نمایندگان مجلس از ۲۹۰ نفر به ۳۳۰ نفر بود.

دیگر خبرها

  • گرد و غبار بیش از ۱۰۰۰ خوزستانی را به بیمارستان‌ها کشاند
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ خوزستانی به بیمارستان‌ ها در پی گرد و غبار امروز
  • ارزیابی ایمنی بیش از ۱۰۰۰ بوستان در تهران
  • تقدیر استاندار کرمان از اقدام مدیریت شهری رفسنجان/ دهه هشتادی‌ها مدیران فردای جامعه هستند
  • مخالفت مجلس با افزایش تعداد نمایندگان
  • مخالفت مجلس با افزایش ۴۰ نفر به تعداد نمایندگان مجلس
  • مدیران نگاه عابربانکی را از شهرداری‌ها بردارند
  • ظرفیت آرامستان گرگان تکمیل است/ گورستان جدید سال آینده بهره‌برداری می‌شود
  • وعده یک تهیه‌کننده برای از سرگیری کنسرت‌ها در خوزستان
  • هرچقدر سالن ورزشی ایجاد کنیم در مقایسه با جمعیت مشهد کم است