Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-30@05:56:12 GMT

اعلام زمان برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی کاتا

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۶۲۳۶۷

مسابقات انتخابی تیم ملی کاتا 23 مرداد برگزار می شود.

زمان برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی کاتای انفرادی و تیمی آقایان و بانوان مشخص شد.

به گزارش طرفداری و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، با توجه به برگزاری مسابقات انتخابی استان‌ها برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور جام امام علی (ع)، مسابقات کاتای انفرادی و تیمی در بخش آقایان 21 مرداد و در بخش بانوان 23 مرداد برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نفرات برتر هر استان در بخش آقایان که جواز حضور در قهرمانی کشور را کسب کرده‌اند، باید ساعت 10 روز چهارشنبه 20 مرداد برای انجام تست PCR و قرنطینه در محل برگزاری مسابقات حضور پیدا کنند تا پس از منفی اعلام شدن جواب تست، روز بعد در مسابقات انتخابی شرکت کنند.

در بخش بانوان نیز ساعت 10 روز جمعه 22 مرداد ورود نفرات و انجام تست است تا پس از منفی اعلام شدن آن روز بعد (شنبه) مسابقات بانوان نیز برگزار شود.

مسابقات در سالن کبکانیان تهران برگزار خواهد شد و نفرات برتر به اردوی تیم ملی راه پیدا می‌کنند. مسابقات کومیته نیز از 31 مرداد آغاز می‌شود و زمانبندی دقیق آن متعاقباً اعلام خواهد شد.

اخبار داغ 

این زن با لباس خاص بدن نما در المپیک جنجال کرد + عکس برترین های قرن با جواد زرینچه: نامجومطلق می توانست در لیگ فرانسه بازی کند، به سر و صداها درباره محرمی توجه نکنید! 48 ساعت طوفانی رقیب استقلال/ الهلال تا بُن دندان مسلح شد واکنش پدر کاراته کای عربستان بعد از شکست برابر نماینده ایران کنفرانس خبری لیونل مسی در مورد جدایی از بارسلونا (گزارش لحظه به لحظه) اشک های لیونل مسی پیش از آغاز کنفرانس خبری در مورد جدایی از بارسلونا / فیلم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مسابقات انتخابی برگزاری مسابقات تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۲۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب،  تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس از بامداد ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا ساعت ۸ صبح ۲۰ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

در این مرحله ۹۰ نامزد برای کسب ۴۵ کرسی دور دوازدهم مجلس با یکدیگر رقابت می‌کنند.

این نامزدها از ۲۲ حوزه انتخابیه در سراسر کشور در انتخابات شرکت می‌کنند.

دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس ساعت ۸ صبح جمعه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

این مرحله از انتخابات در حوزه‌های انتخابیه «تبریز»، «تهران»، «آبادان»، «شیراز»، «کرمانشاه»، «خرم‌آباد و چگنی»، «قائم شهر» و «ملایر» به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود. به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد. آموزش‌های لازم در این خصوص از طریق صدا و سیما و سایر مراکز اطلاع رسانی به مردم ارائه خواهد شد.

وزارت کشور برگزاری انتخابات الکترونیکی در برخی حوزه‌های انتخابیه در دور اول را موفقیت‌آمیز دانسته و اعلام کرده است که مقدمات برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس فراهم شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز
  • قهرمانی تیم پالایش نفت بندرعباس در مسابقات پدل برد انتخابی تیم ملی
  • مرحله سوم اردوی تیم ملی کاتا بانوان از ۱۰ اردیبهشت
  • حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • اعلام زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس
  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی
  • اعلام زمان قرعه‌کشی مرحله بعدی جام حذفی