Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@06:50:14 GMT

فلاح: کسی از حرف سرمربی تیم‌ملی برداشت بد نمی‌کند

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۶۲۳۸۰

فلاح: کسی از حرف سرمربی تیم‌ملی برداشت بد نمی‌کند

مدیرعامل فجرسپاسی شیراز گفت: همه جنس ورزشی امیر قلعه‌نوعی را می‌شناسند و مطمئنم که کسی از حرفهای ایشان برداشت سیاسی نکرد. 

به گزارش ورزش سه، در پی صحبت‌های امیر قلعه‌نوعی پس از دیدار گل‌گهر با استقلال تهران، سردار رسول فلاح گفت: به نظرم فشار روانی زیادی روی قلعه‌نوعی در آن لحظه بود که هرگز تمرکز لازم را در جمله‌بندی‌های خود نداشت و متاسفانه عده قلیلی که ورزشی نیستند از حرف‌های این سرمربی سابق تیم‌ملی ما سوبرداشت کردند که درست نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

مدیرعامل فجرسپاسی شیراز افزود: هر کسی امیر قلعه‌نوعی را بشناسد از حرفهایش برداشت بد نمی‌کند چراکه او برای تیم‌ملی ما بعد از انقلاب چه در دوران بازیگری و چه دوران سرمربیگری افتخارآفرین بوده و خاک فوتبال این مملکت را خورده و اگر انتقادی یا صحبتی کرده فقط جنبه فوتبالی داشته و بی‌تقوایی است اگر آن را به چیز دیگری ربط داد. 

 

او افزود: قلعه‌نوعی سرمایه فوتبال ما است و نباید از حرف‌هایی که زده برداشت غیرورزشی داشت تا مستمسکی برای سودجویی مغرضان بیگانه درست شود. با شناختی که از شخصیت امیر قلعه‌نوعی داریم حتما اگر کسی هم دلگیر شده، ایشان با یک عذرخواهی این سوتفاهم را برطرف خواهد کرد. 

 

سردار فلاح یادآور شد: فوتبال ادبیات فوتبالی خاص خودش را دارد و نباید رنگ و بوی غیرفوتبالی از گفتمان آن برداشت کرد ضمن اینکه فوتبالی‌ها هم باید در ادبیات خود قدری سخت‌گیرانه عمل کنند تا برداشت بد از آن صورت نگیرد. 

 

مدیرعامل باشگاه فجرسپاسی در خاتمه یادآور شد: قلعه‌نوعی سرمایه این نظام است که عمر و جوانی خودش را برای رشد فوتبال این مملکت و نظام در استقلال و سپاهان و تراکتور و ... گذاشته و قطعا از رئیس فدراسیون فوتبال انتظار می‌رود این سوتفاهم فوتبالی را درون خانواده فوتبال حل کند.

فجر سپاسی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فجر سپاسی امیر قلعه نوعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۲۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم قطعی؛ قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام ۲ بازیکن نامدار

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم ملی فوتبال کشورمان ساعت ۱۵:۳۰ پنجشنبه ۱۷ خرداد در هفته پنجم رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۶ در زمین حریف به‌مصاف هنگ‌کنگ می‌رود.

بیشتر بخوانید: نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال

پیش از این درخصوص به این موضوع اشاره کرده بودیم که به‌نظر می‌رسد برای این سفر، شاگردان امیر قلعه‌نویی احتمالا با دردسرهایی مواجه شوند. تا پیش از این هواپیمایی وارش به‌واسطه ارتباط مدیرانش با سرمربی تیم ملی پروازهای اختصاصی و چارتر تیم ملی به کشورهای مختلف را هماهنگ می‌کرد اما از آنجا که به دلایل فنی این ایرلاین توانایی لازم برای اعزام ملی‌پوشان به کشور هنگ‌کنگ را نداشته، فدراسیون فوتبال با درخواست از فیفا این موضوع را مطرح کرده است تا فدراسیون جهانی این مشکل را با تهیه بلیت برای ملی‌پوشان ایران در سفر به هنگ‌کنگ حل‌وفصل کند.

این درحالی است که برای تهیه بلیت ملی‌پوشان برای پرواز به هنگ‌کنگ، امیر قلعه‌نویی لیست خود را به فدراسیون فوتبال ارائه کرده که در این لیست نامی از احسان حاج صفی و کریم انصاری‌فرد دو ملی‌پوش باسابقه و البته کاپیتان‌های اول و دوم تیم ملی در این لیست دیده نمی‌شود تا مشخص شود این دو بازیکن در پروسه جوانگرایی امیر قلعه‌نویی برای تیم ملی، نفراتی هستند که از فهرست خارج شده تا جای خود را به جوان‌ترها بدهند. این دو بازیکن در اردوی اخیر تیم ملی در تعطیلات عید و برای دو دیدار برابر ترکمنستان نیز از سوی قلعه‌نویی به تیم ملی دعوت نشده بودند تا این گمانه‌زنی شدت بگیرد که سرمربی تیم ملی دیگر قصداستفاده از این نفرات را ندارد. بااین‌حال به‌خاطر درخشش نسبی حاج‌صفی در بازی‌های اخیر تیم باشگاهی‌اش در یونان انتظار می‌رفت کاپیتان تیم ملی برای اردوهای اخیر تیم ملی در فهرست نهایی قرار بگیرد که تا امروز این امر محقق نشده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229043 برچسب‌ها فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • دستیار سرشناس قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد
  • مربی تیم ملی فوتبال از کادر فنی قلعه نویی جدا شد
  • قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام 2 لژیونر
  • آرژانتین مسی را ابدی می‌خواهد: تا ابد بازی کن لئو!‏
  • تصمیم قطعی؛ قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام ۲ بازیکن نامدار
  • ملاقات محرم با خانواده موسس سپاهان در رفسنجان
  • ببینید | اعتراف عادل فردوسی‌پور به اشتباه خود در برابر امیر قلعه‌نویی
  • جباری:شرایط سپاهان کار پرسپولیس را سخت می‌کند/ اصلا انتقادی به اوسمار ندارم
  • اعتراض فجرسپاسی به رای بازی جنجالی لیگ یک
  • واکنش سرمربی تیم ملی به قهرمانی فوتسال