Web Analytics Made Easy - Statcounter

در اقدامی عجیب جایگاه خبرنگاران به طبقه سوم ورزشگاه منتقل شده بود و جایگاه اصلی خبرنگاران به اعضای متفرقه تیم‌های استقلال و فولاد واگذار شده بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حواشی دیدار فولاد و استقلال در فینال جام حذفی فوتبال کشور به شرح زیر است:

* ورزشگاه نقش جهان برای اولین بار پس از بازسازی میزبان فینال جام حذفی است، فینالی که البته بین یک تیم تهرانی و خوزستانی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* بیرون از ورزشگاه معدود هواداران استقلال حضور داشتند و با پرچم‌های آبی منتظر اتوبوس تیم خود بودند.

* مددی و آذری، مدیران عامل دو تیم و همچنین محمدرضا ساکت، مدیرعامل سپاهان از جمله مدیرانی بودند که در ورزشگاه حضور داشتند.

* در سکوهای روبروی دوربین تلویزیونی پرچم‌های بزرگی از استقلال و فولاد در کنار پرچم‌های سپاهان پهن شده بود.

* دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی و وحید هاشمیان، دستیار او در ورزشگاه نقش جهان حضور دارند و از نزدیک شاهد فینال جام حذفی هستند.

* در اقدامی عجیب جایگاه خبرنگاران به طبقه سوم ورزشگاه منتقل شده بود و جایگاه اصلی خبرنگاران به اعضای متفرقه تیم‌های استقلال و فولاد واگذار شده بود.

* با وجود اینکه بازی به دلیل پاندمی کرونا تحت شرایط خاص و بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود اما حضور افراد متفرقه زیاد در اطراف زمین و همچنین جایگاه‌های مختلف ورزشگاه که اکثراً از تهران آمده بودند، عجیب به نظر می‌رسید.

کد خبر 513240

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال باشگاه استقلال استقلال تهران فولاد تیم فوتبال فولاد خوزستان جام حذفی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق استقلال و فولاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۲۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلسم عجیب تراکتور مقابل فولاد در اهواز

ایسنا/آذربایجان شرقی از آخرین برد تراکتور مقابل فولاد در اهواز ۶ سال می‌گذرد.

۲ تیم فولاد و تراکتور در جریان هفته بیست‌وششم لیگ‌برتر فوتبال از ساعت ۱۹:۳۰ روز دوشنبه به میزبانی ورزشگاه شهدای فولاد به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش ایسنا، قرمزپوشان تبریزی آخرین بار، ۷ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۷، در دیدار برگشت لیگ هفدهم و با هدایت ارطغرل سائلام توانستند بر فولاد تحت فرمان سیروس پورموسوی در اهواز غلبه کنند. تقابلی که با تک گل احسان پهلوان به سود تی‌تی‌ها به پایان رسید.

در واقع آخرین برد تراکتور مقابل فولاد در اهواز، به ۲۲۰۰ روز قبل یعنی ۶ سال پیش، بر میگردد.

پس از بازی هفته پایانی لیگ هفدهم، فولاد ۵ بار دیگر از تراکتور پذیرایی کرده که حاصل آن ۲ برد برای میزبان و ۳ تساوی بوده است.

جالب‌تر اینکه بدانید تی‌تی‌ها هیچ‌گاه در ورزشگاه شهدای فولاد به برتری نرسیده‌اند و تنها برد خارج از خانه‌شان مقابل فولاد در ۶ سال اخیر، در ورزشگاه غدیر اهواز به دست آمده است.

حال باید دید، آیا تراکتور در تقابل این هفته‌اش برابر فولاد می‌تواند بر این رکورد منفی غلبه کرده و اولین برد دوران خصوصی خود مقابل فولاد در اهواز را رقم بزند یا نه؟

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تعداد سکوهای پرسپولیسی در وطنی مشخص شد
  • حمایت پرسپولیس از تماشاگران جایگاه خاص
  • محرومیت ۱۰ ساله هوادار خاطی سپاهان از حضور در ورزشگاه‌ها
  • یک بازیکن همچنان محبوب سکوهای آبی (عکس)
  • طلسم عجیب تراکتور مقابل فولاد در اهواز
  • آتش سکوها زیر پای هواداران استقلال
  • واکنش جدید سپاهان به حواشی بازی پرسپولیس
  • واکنش جدید سپاهان به حواشی تمام نشدنی بازی پرسپولیس
  • فولاد راه نساجی را در پیش گرفت
  • اتفاقات سکوهای زنان دردسرساز شد؛ اولین اقدام کمیته انضباطی در خصوص پرسپولیس و سپاهان