Web Analytics Made Easy - Statcounter

‌عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی از برگزاری جلسه رأی اعتماد به وزاری پیشنهادی رئیس‌جمهور، در روز ۳۱ مرداد خبر داد.

حسینعلی حاجی‌دلیگانی عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با مهر با اشاره به جلسه عصر امروز این هیئت، اظهار داشت: اگر فردا و یا سه‌شنبه، نامه معرفی وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم به مجلس ارائه شود، این نامه در جلسه علنی روز سه شنبه مجلس اعلام وصول خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: به محض اینکه لیست وزرای پیشنهادی دولت به مجلس شورای اسلامی ارائه شود، کمیسیون‌های تخصصی مجلس هم بررسی برنامه‌های آنان را در دستور کار خود قرار می‌دهند.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس با اشاره به اینکه بررسی برنامه‌های وزرای پیشنهادی دولت یک هفته در کمیسیون‌های تخصصی مجلس طول می‌کشد، گفت: بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی و انطباق مدارک، سوابق و برنامه‌های آنان با اسناد بالادستی، از جمله قانون اساسی و سیاست‌های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری از جمله اقداماتی است که در کمیسیون‌های مجلس در دستور کار نمایندگان قرار می‌گیرد و در نهایت گزارش بررسی‌های آنان به هیئت‌رئیسه مجلس ارائه خواهد شد.

حاجی‌دلیگانی ادامه داد: بر این اساس، اگر سه‌شنبه، لیست وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم در جلسه علنی مجلس اعلام وصول شود، نمایندگان مجلس از عصر روز سه‌شنبه بررسی برنامه‌های وزرای پیشنهادی را در کمیسیون‌ها آغاز می‌کنند و مجلس نیز در روز چهارشنبه، جلسه علنی نخواهد داشت.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس بیان کرد: بنابراین، روز شنبه، ۳۱ مرداد ماه بررسی صلاحیت و برنامه‌های وزرای پیشنهادی دولت در جلسه علنی مجلس در دو یا سه شیفت، آغاز خواهد شد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: رای اعتماد کابینه رییسی وزرای پیشنهادی دولت عضو هیئت رئیسه مجلس جلسه علنی سه شنبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۲۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش تمرین پرسپولیس؛ اجرای برنامه‌های ویرا بعد از جلسه فنی

تمرین پرسپولیس طبق معمول در ورزشگاه کاظمی برگزار شد.
 

طرفداری | تیم فوتبال پرسپولیس، تمرین امروز (چهارشنبه) خود را پس از جلسه فنی، برگزار کرد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان ایران، تمرین امروز خود را از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه و بعد از جلسه فنی آغاز کردند.
با حضور بازیکنان در زمین پس از گرم کردن و انجام کارهای کششی، مرور برنامه‌های تاکتیکی مورد نظر اوسمار ویرا، پاسکاری تحت فشار و شوتزنی از بخش‌های مختلفی بود که به انجام رسید.
تمرین امروز، حدود یک ساعت به طول انجامید، در حالی که امید عالیشاه، همچنان زیر نظر کادر پزشکی تمرین می‌کند و علیرضا بیرانوند نیز تمرینات اختصاصی خود را دارد.
تیم فوتبال پرسپولیس آخرین تمرین خود برای بازی با آلومینیوم را فردا انجام می‌دهد و پس از آن راهی اراک خواهد شد.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در جلسات هفته جاری مجلس
  • علیرضا بیگی: پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود
  • همایش ملی سکونتگاه‌های انسانی ایران برگزار شد
  • لایحه افزایش تعطیلات نهایی می‌شود یا فراموش؟
  • پیشرفت پروژه‌های آبی کردستان به تعامل تمامی واحدها بستگی دارد
  • لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته نهایی می‌شود یا فراموش؟
  • پخش زنده دعای ندبه و کمیل خارج از ایران ادامه خواهد داشت
  • گزارش تمرین پرسپولیس؛ اجرای برنامه‌های ویرا بعد از جلسه فنی
  • افتتاحیه دوره ششم مجلس خبرگان رهبری اول خرداد برگزار می‌شود
  • بررسی روند عملیات اجرایی و میزان پیشرفت پروژه‌های امور آب و فاضلاب سلماس