Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-29@16:28:55 GMT

حضور پوتین در نشست شورای امنیت

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۶۲۷۷۸

حضور پوتین در نشست شورای امنیت

به نقل از تاس، کاخ کرملین با صدور بیانیه‌ای از شرکت «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه در نشست شورای امنیت سازمان ملل متحد با موضوع امنیت دریانوردی که قرار است روز دوشنبه هفته جاری به پیشنهاد «نارندرا مودی» نخست وزیر هند به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شود، خبر داد.

بر اساس این گزارش، در بیانیه کاخ کرملین آمده است: رئیس جمهور پوتین در ویدئو کنفرانس شورای امنیت سازمان ملل متحد با موضوع «افزایش امنیت دریانوردی: موردی برای همکاری بین المللی» که به ابتکار نارندرا مودی نخست وزیر جمهوری هند که ریاست شورای امنیت در ماه آگوست را بر عهده دارد برگزار خواهد شد، شرکت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار است در جریان این نشست، موضوعات مربوط به افزایش امنیت دریانوردی به ریاست نارندرا مودی مورد بحث و تبادل نظر میان رهبران کشورهای عضو شورای امنیت قرار گیرند.

گفته می‌شود موضوعاتی مانند قاچاق کالا، مواد مخدر، تسلیحات و قاچاق انسان در این نشست مورد بررسی و بحث قرار خواهند گرفت.

لازم به ذکر است ولادیمیر پوتین، پیشتر در سپتامبر سال گذشته میلادی نیز برای نخستین بار به صورت ویدئو کنفرانس در نشست شورای امنیت سازمان ملل شرکت کرد./مهر

منبع: فردا

کلیدواژه: پوتین کاخ کرملین شورای امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۲۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مکمل‌های طرح نور در نهادهای فرهنگی اجرا شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام یوسف جمالی ظهر یکشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان بوشهر اظهار داشت: از نیروی انتظامی برای اجرای طرح موفق «نور» تقدیر و تشکر می‌شود و باید مکمل‌های این طرح در مجموعه‌ها و نهادهای فرهنگی اجرا شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر بیان کرد: اقناع سازی نسل جوان و نوجوان در مباحث فرهنگی ضروری است و باید جوان ما از لحاظ فکری اقناع شود.

وی با اشاره به برنامه‌های ستاد دهه کرامت گفت: دهه کرامت باید همه پای کار باشند و برنامه‌های خود را به ستاد استانی ارسال کنند.

در اولین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان بوشهر با حضور رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان و فرماندار بوشهر از فرمانده نیروی انتظامی شهرستان با اهدای لوحی از فعالیت مجموعه فراجا و اجرای طرح نور تقدیر شد.

کد خبر 6091288

دیگر خبرها

  • دیدگاه اساتید دانشگاه تهران درباره تحول در علوم انسانی
  • جنجال عجیب در نشست شورای شهر تهران
  • کوبا مشتری کشتی‌های ایرانی شد
  • مکمل‌های طرح نور در نهادهای فرهنگی اجرا شود
  • سودان خواهان برگزاری نشست فوری شورای امنیت درباره «تجاوزات امارات» شد
  • استقرار شناور یدک‌کش بُرنا در حوضچه بندر جاسک
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • امنیت و زیبایی بصری ماحصل روشنایی معابر قشم
  • کاخ سفید مدعی شتاب تازه ای در مذاکرات غزه شد
  • ظهور یک قدرت اقتصادی جدید؛ اقتصاد هند چقدر قوی است؟