Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار احمد ذوالقدر بعد از ظهر یکشنبه در آئین تجلیل از بسیجیان سپاه ثامن‌الحجج (ع) فعال در طرح شهید سلیمانی پاکدشت با اشاره به اینکه طرح «شهید حاج قاسم سلیمانی» یکی از طرح‌هایی بود که جهت یاری رسانی به هموطنان توسط سپاه پاسداران صورت گرفته است اظهار داشت: در این طرح ۷۵۰ هزار بسته معیشتی در سطح شهرستان‌های استان تهران تهیه و توزیع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ذوالقدر با بیان اینکه سپاه پاسداران با فراهم کردن امکاناتی نظیر آمبولانس، ابزار و تجهیزات پزشکی، واکسیناتور و پیش‌بینی مراکز تجمیعی و به کار گیری پزشکان آماده خدمت به جامعه است گفت: طی طرح «شهید حاج قاسم سلیمانی» ۱۰۰ درصد منازل در برخی از شهرستان‌های استان تهران و در دیگر شهرستان‌ها تا ۸۰ درصد منازل توسط بسیجیان مورد پایش و رصد قرار گرفته اند.

وی افزود: در مرحله بیماریابی، نیروهای بسیجی با همراهی کادر درمان درب منازل حضور پیدا کرده و با گرفتن تست از اطرافیان بیماران شناسایی شده، به قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا کمک بزرگی کردند و به این منظور نقاهتگاه‌هایی نیز تجهیز شد که البته با استقبال خوبی همراه نشده است.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران عنوان داشت: امروز دشمن جنگ را روی شکم و معیشت مردم آورده است، اما در این زمینه نیز شکست خواهند خورد، دشمن در حال فروپاشی است، بقای استکبار در به هم ریختن خاورمیانه است که نگین آن ایران است و برای این منظور از فضای مجازی استفاده می‌کنند.

کد خبر 5275827

منبع: مهر

کلیدواژه: کمک مومنانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ویروس کرونا ماه محرم روز خبرنگار شورای شهر محرم 1400 بوشهر آمار کرونا واکسن کرونا شیوع کرونا کرمانشاه اردبیل گرگان خطبه های نماز جمعه ایلام استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۲۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان گفت: این بسته ها به همت بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان امام (ره) توزیع شد.


موسوی افزود: پویش ملی لبخند مادری بنیاد ۱۵ خرداد با هدف تشویق به فرزندآوری و حمایت از خانواده‌های دارای چهار فرزند به بالا از سال گذشته آغاز شده و در دستور کار است.


وی گفت: در این مرحله به مادرانی که فرزند چهارم به بالای خود را حداکثر شش ماه قبل به دنیا آورده اند بسته‌های لبخند مادری اهدا شد که شامل 40 قلم لوازم با کیفیت مورد نیاز کودک از تولد تا دو سالگی به ارزش تقریبی 6 میلیون تومان است.


مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان افزود: این بسته ها توسط تولیدکنندگان داخلی تولید شده است و شامل حوله، لباس، دستمال مرطوب، تب سنج، شیشه شیر، لوازم بهداشت، زیر انداز، پتو و ... است.

موسوی گفت: در این مرحله 180 بسته لبخند مادری به همت بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام با همکاری گروه‌های جهادی همکار با ستاد در شهرستان های استان و مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار توزیع شد.

وی افزود: از سال گذشته تاکنون بیش از 200 بسته لبخند مادری در استان و مناطق هدف توزیع شده است.

دیگر خبرها

  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • شهید شاخص استان بوشهر از شهرستان عسلویه معرفی می‌شود
  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران
  • شناسایی هویت ۷ شهید گمنام مدفون در فارس
  • شهید شاخص استان بوشهر از شهرستان عسلویه معرفی می شود
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان
  • برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی سپاه در استان تهران تشریح شد