Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@07:51:18 GMT

تیراندازی در ایالت تگزاس/ یک نفر کشته و ۵ تَن زخمی شدند

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۶۲۸۵۹

تیراندازی در ایالت تگزاس/ یک نفر کشته و ۵ تَن زخمی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه تلویزیونی ای‌بی‌سی، در حادثه تیراندازی سحرگاه امروز یکشنبه در یک باشگاه شبانه در ایالت تگزاس واقع در آمریکا، ۶ نفر کشته و زخمی شدند.

بر اساس اعلام این شبکه تلویزیونی، حادثه داخل یک باشگاه شبانه در شهرستان «هریس» در ایالت تگزاس با تیراندازی ضاربان مسلح آغاز شد؛ اما به بیرون از این محل کشیده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اعلام پلیس، علت درگیری تا کنون روشن نشده است؛ اما قربانیان در میانه درگیری سوار بر خودرو از محل گریختند؛ اما خودروی آنها اندک مسافتی بعد خراب شد و آنها گرفتار ضاربان شدند.

در این حادثه یک نفر کشته و ۵ تَن نیز زخمی شده اند.

پلیس از آغاز تحقیقات در ارتباط با این حادثه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در حالی که روزانه خبرهای متعددی در خصوص تیراندازی در آمریکا و آمار بالای جان باختگان در این حوادث منتشر می‌شود، لابی قدرتمند سلاح اجازه نمی‌دهد که قانونی در خصوص اعمال محدودیت بر حمل سلاح در این کشور تصویب شود.

در دسترس بودن سلاح گرم در آمریکا و فروش انواع مختلف آن در فروشگاه‌ها سبب شده تا اغلب مردم اسلحه شخصی در اختیار داشته باشند و به همین علت آمار قتل و کشتار در این کشور با استفاده از سلاح گرم بسیار بالا است.

کد خبر 5276857

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس آمریکا تگزاس ایالات متحده امریکا ایالات متحده امریکا لبنان رژیم صهیونیستی افغانستان عراق ایران طالبان حزب الله لبنان روسیه فلسطین ترکیه کشتی اسرائیلی شورای امنیت سازمان ملل سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۲۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی در عروسی جان دو نفر را در عنبرآباد گرفت

به گزارش خبرنگار مهر، یزدان افشاری‌پور، صبح شنبه در گفت و گو با خبرنگاران گفت: فردی که به دلیل مصرف مشروبات الکلی در حالت عادی نبوده است با سلاح جنگی کلت اقدام به تیراندازی کور می‌کند که بر اثر این تیراندازی که ۲ نفر از مهمانان عروسی که دو خانم ۳۰ و ۲۳ ساله بودند جان خود را از دست می‌دهند.

وی با بیان اینکه بارها در مورد خطرات تیراندازی در عروسی و این رسم نامناسب اخطار داده شده است افزود: برای مقابله با توزیع و مصرف مشروبات الکلی برنامه داریم و جمع آوری سلاح غیرمجاز در کل جنوب استان هم طی ماه‌های اخیر تشدید شده است.

کد خبر 6089837

دیگر خبرها

  • طوفان و گردباد در اوکلاهمای آمریکا/ 3 کشته و 30 زخمی / ده‌ها خانه نابود شدند
  • هلاکت و زخمی شدن ۱۰ نظامی اسرائیلی در محور نتساریم
  • سیل در افغانستان/ ۱۱ نفر کشته و زخمی شدند
  • طوفان سهمگین در اوکلاهما ۳ کشته بر جای گذاشت
  • طوفان و تگرگ شدید در جنوب چین؛ ۵ کشته و ۳۳ زخمی (فیلم)
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته در کشور
  • سقوط هواپیمای سبک ۲ کشته بر جای گذاشت
  • تیراندازی در عروسی جان دو نفر را در عنبرآباد گرفت
  • فهرست دانشگاه‌های آمریکا که شاهد تظاهرات حمایت از فلسطین هستند