Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی استانداری مازندران، احمد حسین‌زادگان در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار که به دلیل وضعیت قرمز کرونایی بدون حضور خبرنگاران در سالن همایش‌های استانداری برگزار شد، اظهار کرد: همراهی رسانه‌های استان در این سال‌ها ستودنی و کارگشا بود و بنده از اقدامات مشفقانه و نقد منصفانه رسانه‌ها در راستای پیشبرد امور بویژه در مقابله بحران‌ها از جمله بحران کرونا قدردانی می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: البته باید چارچوب مشخصی را در حوزه نقد قائل شویم تا به توسعه استان کمک کند. چرا که نقد غیرمنصفانه جز به تحلیل بردن نیروی اجتماعی و ایجاد حاشیه به نتیجه‌ای منجر نمی‌شود و شان حوزه رسانه و خبرنگاری را تنزل می‌دهد.

نماینده عالی دولت در مازندران تصریح کرد: نقد بدون غرض و توهین را همیشه پذیرا بوده‌ام و بارها تصریح کردم که مدیران از دل این نقدها می‌توانند نقائص خود را برطرف و کارهای نیمه تمام‌ خود را با جدیت بیشتری پیگیری کنند. در عین حال نقد رسانه‌ها می‌بایست در راستای مجموعه فعالیت‌ها و اقدامات مدیران باشد و از غرض‌ورزی‌های بی‌اساس و دارای سمت و سو باید پرهیز شود.

حسین‌زادگان ضمن قدردانی از همراهی اصحاب رسانه در بخش‌های مختلف، مسئولیت اجتماعی را مهم‌ترین رسالت کاری خبرنگاران دانست و گفت: رسانه‌ها در کنار رسالت و آرمان‌های خود به واقعیت‌های جامعه هم بپردازند.

این مسئول اظهار کرد: مسئولیت اجتماعی از جمله مسائلی است که رسانه‌ها در حیطه کار خود بویژه مسائل صنفی می‌بایست بصورت ویژه به آن بپردازند.

استاندار با اشاره به دشواری‌ها و کاستی‌های شغلی خبرنگاران خاطرنشان کرد: خبرنگاران شرایط سختی دارند و همواره از مدیران استان خواسته‌ام معیشت و اقتصاد رسانه را مورد توجه قرار دهند، هرچند شرایط کنونی و توان اقتصادی دولت در استان این امکان را فراهم نکرد.

حسین‌زادگان افزود: ساماندهی آگهی‌های مطبوعات طی سه سال اخیر بویژه در حوزه شهرداری‌ها از جمله اقداماتی است که مورد تاکید جدی‌مان قرار دارد.

نماینده عالی دولت در مازندران اظهار کرد: کسب کرسی در خانه مطبوعات کشور توسط اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات استان، نشان دهنده توانایی‌ها و ظرفیت‌های اهالی رسانه استان است که باید از این ظرفیت در مسیر تعالی و ارتقاء فضای رسانه‌ای استان بهره‌گیری شود.

در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران، مدیرکل روابط عمومی استانداری، مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات مازندران و برخی مدیران دیگر حضور داشتند که از پدر شهید هادی باغبانی به عنوان شهید شاخص رسانه تجلیل شد.

برچسب‌ها ساری خبرنگار احمد حسین زادگان  روز خبرنگار مازندران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ساری خبرنگار احمد حسین زادگان ساری خبرنگار احمد حسین زادگان روز خبرنگار مازندران حسین زادگان رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۳۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبدیل مناطق آزاد ویژه اقتصادی مازندران از واردات صرف به دانش فنی و صادرات

استاندار مازندران با اشاره به صدور منطقه آزاد ویژه اقتصادی در بنادر مازندران تاکید بر تبدیل این بنادر از مناطق واردات صرف به مناطق ایجاد دانش فنی و صادرات کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، یوسف نوری، عصر امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در بازدید از بندر نوشهر در جمع خبرنگاران این بندر را در جایگاه ویژه استان با برخورداری از ظرفیت بالا عنوان و اظهار کرد: با تلاش صورت گرفته در سال گذشته از رشد بسیار خوبی برخوردار شد.

وی با نگاه بر گسترش دریا بر اقتصادمحور افزود: در این راستا پیشنهاداتی ارائه شد که دولت دارد مصوبه می‌دهد؛ باتوجه به ظرفیت و وجود بنادر موجود در استان قرار شد بسته‌ای کامل داشته باشیم.

استاندار مازندران عنوان کرد: براساس برنامه اقتصاد دریاپایه دانشگاه نوشیروانی بابل در این مطالعه‌ای انجام داده که باید بر سیاست‌های ۹گانه مقام معظم رهبری بروز شود تا بتوانیم از این امکان به بهترین نحو استفاده کنیم.

نوری با اشاره به تعیین تکلیف پرونده منطقه آزاد مناطق ویژه اقتصادی در استان مازندران از صدور مصوبه دولت سیزدهم عنوان و مطرح کرد: هم‌اکنون درحال انجام کارها برای این مجوز بوده که البته این مهم ملاحظاتی دارد و باید این مناطق را از مناطق واردات صرف به مناطق ایجاد دانش فنی و صادرات تبدیل کنیم.

وی ادامه داد: مذاکرات انجام شده که در این زمینه نیازمند طرح جامع برای ایجاد مناطق ویژه اقتصادی استان مازندران هستیم.

استاندار مازندران با اشاره به مشکل لایروبی بنادر این استان بیان کرد: بحث لایروبی به‌دلیل پس‌رفت آب خزر مشکلی برای تمام بنادر سطح استان مازندران ایجاد کرد که لازم است در امر لایروبی بنادر سطح استان سیاست‌های کوتاه‌مدت با جدیت اعمال شده و با جدیت پیگیری شود.

وی با تاکید بر اینکه امیدواریم باتوجه به مطالعات و پیش‌بینی‌ها دوره برگشت دهه ۷۰ را داشته باشیم تا بتوانیم با برگشت سمت آب به سوی سواحل پسروی به سمت دریا را کمتر شاهد باشیم، خاطرنشان کرد: در ارتباط با بحث پسروی آب خزر باید در مراکز تحقیقاتی چاره‌اندیشی کنیم تا بندر به فعالیت خود با جدیت ادامه دهد.

کد خبر 749482

دیگر خبرها

  • پیام استاندار مازندران به مناسبت گرامیداشت هفته معلم
  • استاندار: برای تحقق طرح جامع مناطق ویژه اقتصادی مازندران؛ هماهنگی های لازم انجام شده است
  • بحران گرانی در اسرائیل؛ بنزین 2 دلار شد، مواد غذایی 20 درصد گران شد
  • کانال‌های خبری، مجوز بگیرند
  • کانال‌های خبری برای دریافت مجوز اقدام کنند
  • کانال های خبری برای دریافت مجوز اقدام کنند
  • گردانندگان کانال‌های خبری برای دریافت مجوز قانونی اقدام کنند
  • تبدیل مناطق آزاد ویژه اقتصادی مازندران از واردات صرف به دانش فنی و صادرات
  • روزنامه نگاری با قدرت تیتر
  • ارسال ۴۳۴ اثر به دبیرخانه جشنواره فصلی رسانه‌های گیلان