Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محسن محور رئیس بیمارستان فوق تخصصی رضوی مشهد در مراسم روز خبرنگار در مشهد گفت: پذیرش و بستری بیماران کرونایی، انجام سی تی اسکن، تزریق داروی "رمدسیویر" ویژه بیماران کرونا و کمک به ایجاد نقاهتگاه از جمله خدمات این بیمارستان برای مبتلایان به کرونا در موج پنجم بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: در موج پنجم کرونا این بیمارستان ۱۰۰ تخت برای بستری بیماران کرونایی اختصاص داده که ظرفیت همه آن‌ها تکمیل شده است.


رئیس بیمارستان فوق تخصصی رضوی مشهد ادامه داد: در هر موجی از کرونا بیمارستان تمامی بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های ارسالی از سوی وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی مشهد را مو به مو اجرا کرده است.


محور بیان کرد: در کنار اقدامات برای بیماران کرونایی، بخش‌های جراحی اعصاب در اختیار دانشگاه برای درمان بیماران غیر کرونایی دانشگاه علوم پزشکی مشهد اختصاص یافته است.


او تصریح کرد: در روز‌های آینده مرکز شبانه روزی تزریق رمدسیویر ویژه بیماران کرونایی در بیمارستان رضوی افتتاح خواهد شد و با همکاری بسیج پزشکان یک نقاهتگاه برای بیماران کرونایی در محل زائرسرای آستان قدس رضوی پیش بینی شده است.


رئیس بیمارستان فوق تخصصی رضوی مشهد همچنین از اختصاص ۱۰ تا ۱۵ میلیارد تومان از سوی تولیت آستان قدس رضوی برای کمک به تجهیزات پزشکی در حوزه بیماران کرونایی خبر داد که به دانشگاه علوم پزشکی مشهد اهدا خواهد شد.


محور با گرامیداشت روز خبرنگار اظهار کرد: خبرنگاران نقش مهمی در اطلاع رسانی اخبار و چالش‌های حوزه سلامت دارند و با قلم توانای خود و پیگیری‌های مستمر از قدرت رسانه‌ای برای رسیدگی به مشکلات و چالش‌ها به ویژه در دوران کرونا و عرصه سلامت برخوردار هستند.

 

انتهای پیام// م.ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیمار کرونا ابتلا به کرونا سی تی اسکن کرونای هندی بیماران کرونایی بیماران کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۳۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز مشهد به تهران هواپیمایی چابهار با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای انجام شد

حسن جعفری گفت: این پرواز به شماره ۸۷۵۹ قرار بود ساعت ۲۱ و ۳۵ دقیقه دیشب انجام شود که به دلیل نقص فنی هواپیما با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای مواجه شد.

وی اضافه کرد: پذیرایی از مسافران در ۲ نوبت انجام شد و مسوولان شرکت هواپیمایی هماهنگی لازم برای انتقال مسافران به سی آی پی را انجام دادند اما مسافران در سالن حضور داشتند و به سالن سی آی پی نرفتند.

مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه های خراسان رضوی ادامه داد: پس از رفع نقص، این پرواز در ساعت پنج و ۵۵ دقیقه صبح امروز انجام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران
  • فراهم شدن امکان حضور دانشجویان و بیماران غیرایرانی برای تحصیل و درمان در مشهد
  • پرواز مشهد به تهران هواپیمایی چابهار با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای انجام شد
  • بیمارستان رضوی مشهد: تکذیب فروش اسناد حاوی اطلاعات بیماران به عنوان کاغذ باطله
  • تکذیب فروش اسناد حاوی اطلاعات بیماران به عنوان کاغذ باطله
  • عمل جراحی آنوریسم مغزی در نیشابور با موفقیت انجام شد
  • انجام موفقیت آمیز عمل جراحی آنوریسم مغزی در نیشابور
  • ضرب و شتم شدید یک پرستار در بیمارستان چالوس/ پیگیری قضایی در حال انجام است
  • انجام جراحی لوزه با تعرفه دولتی در بیمارستان کامکار عرب نیای قم
  • ویدیو/ تشخیص نارسایی قلبی توسط هوش مصنوعی با اسکن پا