Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- امید نورافکن بازیکن تیم سپاهان در ورزشگاه نقش‌جهان حضور دارد و فینال جام حذفی را از نزدیک در جایگاهی نامناسب مشاهده می‌کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  اصفهان ، تیم‌های استقلال تهران و فولاد خوزستان در مسابقه فینال جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 20:30 امشب در ورزشگاه نقش‌جهان به مصاف هم رفتند که حواشی این دیدار در نیمه دوم به شرح زیر است:

* امید نورافکن بازیکن تیم سپاهان در ورزشگاه نقش‌جهان حضور دارد و این دیدار را از نزدیک در جایگاهی نامناسب مشاهده می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* تعداد بسیار زیادی از افراد متفرقه منتسب به باشگاه‌های استقلال و فولاد خوزستان در جایگاه‌های مختلف ورزشگاه حضور دارند و این دیدار را از نزدیک تماشا می‌کنند.

* حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه حضور دارد و در کنار رئیس فدراسیون نظاره‌گر این دیدار است.

* فرزاد مجیدی مربی تیم استقلال با شور و هیجان خاصی این دیدار را از روی سکوها دنبال می‌کند.

حواشی فینال جام حذفی| حضور سرمربی سپاهان در کنار هادی عقیلی/ ورود رئیس فدراسیون به نقش‌جهان در پایان نیمه نخست + عکسحواشی فینال جام حذفی| دردسر مددی برای ورود به ورزشگاه/ حضور سرمربی تیم ملی در نقش‌جهانحواشی فینال جام حذفی| صحبت‌های درگوشی آذری و مهدی‌پور در کنار زمین/ جایگاه نامناسب خبرنگاران در نقش‌جهان

* تصویربرداران و عکاسان در این نیمه پشت دروازه فولاد حضور دارند و این در حالی است که اکثر حملات بر روی دروازه استقلال است.

* در اواخر نیمه دوم این دیدار چند تن از میهمانان و همراهان باشگاه استقلال شروع به تشویق کردن این تیم کردند که با تذکر جدی عوامل برگزاری این دیدار همراه شد.

* کادر فنی 2 تیم نیز در اواخر نیمه دوم با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کردند.

* این دیدار در پایان 90 دقیقه با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید و به وقت‌های اضافه کشیده شد.

انتهای پیام/172 /ف

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس فینال جام حذفی نقش جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۳۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| درگیری لفظی صلاح و کلوپ لب خط!‏

فیلم| درگیری لفظی صلاح و کلوپ لب خط!‏

دیگر خبرها

  • پر افتخارترین تیم‌های جام حذفی ناکام در صعود!
  • فیلم| درگیری لفظی صلاح و کلوپ لب خط!‏
  • پرافتخارترین تیم های جام حذفی به یک چهارم نهایی هم نرسیدند
  • پرافتخارترین تیم‌های جام حذفی به یک چهارم نهایی هم نرسیدند!
  • لیورپول با توقف مقابل وستهام از قهرمانی‌ دور شد؛ درگیری لفظی صلاح و کلوپ
  • فینال جام حذفی، جایی دور از پایتخت!
  • ساعت بازی پرسپولیس - آلومینیوم در جام حذفی (امروز جمعه 7 اردیبهشت)
  • صدای پای بازیکن نام آشنا در استقلال گوش می‌رسد/ این شادی گل بی دلیل نبود!
  • ساعت بازی فوتبال پرسپولیس - آلومینیوم در جام حذفی
  • آلومینیوم - پرسپولیس؛ زمانی برای انتقام!