Web Analytics Made Easy - Statcounter

در ادامه بازی‌های هفته نخست لیگ دسته اول فوتبال فرانسه، تیم فوتبال لیل در خانه تیم متز به یک تساوی پرگل رضایت داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه بازی‌های شب سوم و پایانی هفته اول لوشامپیونه در فصل 22-2021، امشب (یکشنبه) تیم فوتبال لیل در خانه تیم متز به تساوی 3-3 بسنده کرد.

در این بازی که کیکی کویاته مدافع میانی تیم متز در دقیقه 56 با دریافت کارت قرمز مستقیم اخراج شد، اسون بوتمن در دقیقه 23 گل نخست را برای لیل به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه فابین سنتونزه در دقیقه 31، ماتیو اودول در دقیقه 41 و مجدداً فابین سنتونزه در دقیقه 52 برای تیم متز گلزنی کردند و بازگشت درخشانی را برای این تیم رقم زدند هرچند که گل‌های جاناتان ایکونه در دقیقه 81 و بوراک ایلماز در دقیقه 7+90 اجازه نداد که مدافع عنوان قهرمانی در اولین بازی‌اش متحمل شکست شود. این در حالی بود که لیل در دقیقه 59 هم یک پنالتی به دست آورد که بنجامین آندره آن را هدر داد.

در آخرین بازی هفته نخست لوشامپیونه، از ساعت 23:30 به وقت تهران تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن میزبان تیم استراسبورگ خواهد بود.

جدول رده‌بندی لوشامپیونه

 

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لوشامپیونه تیم فوتبال لیل لوشامپیونه تیم فوتبال لیل تیم متز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۳۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی دختران فوتبال ایران در تورنمنت کافا

آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال دختران ایران، آخرین دیدار خود در تورنمنت جوانان کافا را برابر قرقیزستان برگزار کرد و به تساوی یک بر یک دست یافت و در نهایت با سه پیروزی و یک تساوی به مقام قهرمانی این مسابقات دست یافت. در این دیدار، پرنیا رحمانی در دقیقه ۶۶ برای ایران گلزنی کرد.

تیم فوتبال دختران زیر ۱۸ سال ایران، پیش از این برابر تیم‌های تاجیکستان با حساب پنج بر صفر، ازبکستان با حساب چهار بر دو و مقابل ترکمنستان با حساب هفت بر صفر به برتری دست یافته بودند و پس از تساوی مقابل قرقیزستان، با ۱۰ امتیاز به مقام قهرمانی رسیدند.

رقابت‌های زیر ۱۸ سال فوتبال دختران کافا ۲۰۲۴ با حضور تیم‌های ترکمنستان، تاجیکستان، ایران، ازبکستان و قرقیزستان، طی روز‌های دوم تا نهم اردیبهشت به میزبانی تاجیکستان و در شهر دوشنبه برگزار شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • منچسترسیتی برد و به تعقیب آرسنال ادامه داد
  • قهرمانی دختران فوتبال ایران در تورنمنت کافا
  • آرسنال با فتح دربی شمال لندن به قهرمانی امیدوار ماند
  • قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران در کافا
  • لوآور رده پانزدهمی، جشن قهرمانی پاری‌سن‌ژرمن را به تاخیر انداخت
  • پی‌اس‌جی ۳-۳ لوهاور: قهرمانی به تأخیر افتاد
  • پاری‌سن‌ژرمن با تساوی خانگی مهیای سفر به آلمان شد
  • سپاهان نزدیک‌تر از همیشه به جام قهرمانی
  • شیری: می‌توانستیم کار را در ۹۰ دقیقه تمام کنیم
  • ادامه روزهای کابوس وار مدافع عنوان قهرمانی در لیگ عربستان