Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@15:19:44 GMT

آذری: عهد بسته بودم که با جام به اصفهان برگردم

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۶۳۴۱۰

آذری: عهد بسته بودم که با جام به اصفهان برگردم

مدیرعامل باشگاه فولاد به مردم خوزستان قهرمانی تیمش را تبریک گفت.

به گزارش "ورزش سه"، سعید آذری بعد از قهرمانی فولاد در جام حذفی بیان کرد: خداراشکر می کنم که دو تیم سلامت از زمین خارج شدند. بازی خوبی را شاهد بودیم که هردو تیم تلاش کردند. خداراشکر اولین جام قهرمانی استان خوزستان در جام جذفی را به دست آوردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


وی ادامه داد: روزی که از اصفهان بیرونم کردند با خودم عهد کردم با جام برگردم. امروز خداوند کمک کرد. همشهریان اصفهانی مرا مورد لطف قرار دادند و مردم خوزستان هم کمک کردند. از کارخانه فولاد و کارگران، جواد نکونام و همکارانش و بازیکنان باشرف تشکر می کنم. اتفاق میمونی بود که برای چهارمین بار قهرمان حذفی شدم.


مدیرعامل فولاد همچنین گفت: امروز محق پیروزی بودیم. به بچه های استقلال خسته نباشید می گویم. امروز دیدم استقلال چقدر مظلوم بود. فرهاد و فرزاد مجیدی به اتفاق عمو نصی(عبدالهی) تیم را به اصفهان آوردند. دست تک تک اعضای تیم و مردم خوزستان را می بوسم.


آذری در پایان افزود: امیدوارم مشکلات خوزستانی ها هم حل شود. این جام تقدیم به آنها که لحظه به لحظه کنارمان بودند و اشک ریختند و با موفقیت هایمان خوشحال شدند. از همه آنهایی که کنارمان نبودند هم می خواهم از این پس کنار ما باشند.

سعید آذری (مدیرعامل) فولاد خوزستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سعید آذری مدیرعامل فولاد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۳۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری و صعود یک پله‌ای پاس همدان در گروه اول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ پاس همدان از ساعت ۱۶:۴۵ دقیقه امروز در ورزشگاه شهید حاجی بابایی مریانج میزبان فولاد ب خوزستان بود، که در پایان تیم پاس ۲ بر یک حریف خود را شکست داد.

 گل‌های تیم پاس را رضا حسینی در دقیقه ۵۰ و نادر هوشیار در دقیقه ۸۵ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساندند.

تک گل فولاد ب خوزستان را هم امیرحسین لارزی دقیقه ۵۷ از روی نقطه پنالتی زد.

تیم پاس همدان با این پیروزی ۳۲ امتیازی شد و به رده ششم جدول گروه اول صعود کرد.

تیم آریان همدان هم که با ۳۱ امتیاز در رده هفتم گروه دوم قرار دارد، از ساعت ۱۷:۱۵ دقیقه فردا، ۱۱ اردیبهشت در بندرعباس میهمان تیم رده ششمی و ۳۱ امتیازی فولاد هرمزگان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • هوادار 2 - صنعت نفت یک/ مس صفر- گل گهر یک/ استقلال خوزستان صفر- ملوان صفر/ آلومینیوم صفر- فولاد صفر/ ذوب آهن صفر - نساجی یک
  • هوادار 2 - صنعت نفت یک/ مس صفر- گل گهر صفر/ استقلال خوزستان صفر- ملوان صفر/ آلومینیوم صفر- فولاد صفر/ ذوب آهن صفر - نساجی صفر
  • آلومینیوم با تصویر خاص مقابل فولاد
  • پیام تبریک مدیرعامل مس بابت قهرمانی در لیگ برتر
  • حمایت استقلال خوزستان از استقلال ملاثانی ۸ برابر فولاد + سند
  • تولید شمش در شرکت فولاد شادگان
  • برتری و صعود یک پله‌ای پاس همدان در گروه اول
  • انتصاب مدیرعامل جدید گروه ملی فولاد ایران
  • (ویدئو) اقدام زیبای کریستوفر کنت دروازه‌بان فولاد خوزستان
  • زمان پایان لیگ بیست و سوم مشخص شد + برنامه بازی ها