Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی خانه مطبوعات و رسانه‌های خراسان رضوی، همزمان با ۱۷ مرداد سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار و در راستای افزایش تعاملات فرهنگی بین خانه مطبوعات و رسانه‌های خراسان رضوی و اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان، تفاهم‌نامه همکاری مشترکی بین این دو مجموعه امضا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تفاهم‌نامه همکاری امروز در نشست اعضای هیأت مدیره خانه مطبوعات و رسانه‌های خراسان رضوی با مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان به امضاء رسید.

مدیر و عضو هیأت مدیره خانه مطبوعات و رسانه‌های خراسان رضوی در این نشست با تقدیر از نگاه ویژه مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان به رسانه و اصحاب رسانه گفت: خبرنگاران شاخک‌های حسی و عصبی جامعه هستند و می‌توانند در ترویج کتابخوانی در جامعه نقش ویژه‌ای داشته باشند.

مجتبی محمودی افزود: امیدوارم بتوانیم با کتاب این دوست و یار دیرین انسان، بار دیگر در جامعه روحیه‌ای ناب و تازه تزریق کنیم تا علاوه بر پرکردن ایام فراغت مردم باعث نشاط و خدمت‌رسانی بهتر در جامعه شویم.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی هم در این نشست ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: امروزه با توجه به شرایط کنونی جامعه باید از ظرفیت رسانه‌ها به نحو احسن استفاده شود.

حجت الاسلام علی‌اکبر سبزیان با اشاره به اینکه در جامعه امروز به نوعی هر شهروند یک خبرنگار است، افزود: می‌توان با افزایش همکاری‌های فی مابین از این موضوع به عنوان یک فرصت در راستای آموزش شهروندان برای انتشار خبرهای سطح شهر استفاده کنیم؛ به صورتی که شهروند بداند خبر را چگونه و با چه محتوایی منتشر کند تا از فرافکنی و تشویش اذهان عمومی جلوگیری شود.

بر اساس این گزارش، طی تفاهم‌نامه فی مابین دو دستگاه مقرر شد اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی در راستای عضویت خبرنگاران با تسهیلات ویژه در کتابخانه‌های عمومی استان اقدام کند؛ همچنین توسعه منابع کتابخانه‌های عمومی در حوزه علوم ارتباطات و روزنامه‌نگاری با هدف تقویت مطبوعات و رسانه‌های ارتباط جمعی، اعلام برنامه‌های فرهنگی، برگزاری مسابقه جشنواره کتابخوانی رضوی با همکاری خانه مطبوعات و رسانه‌های خراسان رضوی و معرفی خیران برجسته و شاخص استان به خانه مطبوعات جهت تشویق دیگران درامر کتابخانه‌سازی از دیگر تعهدات اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان در این تفاهم‌نامه است.

مشارکت خانه مطبوعات و رسانه‌های خراسان رضوی در تبلیغ فرهنگ کتاب و کتابخوانی و معرفی کتابخانه‌های عمومی، ارزیابی عملکرد رسانه‌ها و مطبوعات برتر در حوزه کتاب و کتابخوانی و نحوه تقدیر از برترین‌ها و همچنین مشارکت و اطلاع‌رسانی در برنامه‌های فرهنگی، از جمله تعهدات خانه مطبوعات و رسانه‌های خراسان رضوی در این تفاهم‌نامه است.

انتهای پیام/ ۷۰۰۵۱

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی مجتبی محمودی تفاهم نامه همکاری خانه مطبوعات و رسانه های خراسان رضوی اداره کل کتابخانه های عمومی کل کتابخانه های عمومی استان خراسان رضوی تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۳۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با سازوکارهای اقتصادی فعلی جامعه، کارگر غالباً با مشکل مواجه می‌شود

ایسنا/همدان نماینده‌ ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه با روش‌ها و سازوکارهای اقتصادی فعلی جامعه، کارگر غالباً با مشکل مواجه می‌شود گفت: حمایت از جامعه کارگری فقط به افزایش ۳۰ درصد یا ۴۰ درصد حقوق کارگر نیست، در جامعه‌ای که تورم وجود دارد طبیعتاً کارگر عزیز ما، در خیلی از موارد از تورم عقب می‌ماند؛ باید سازوکارهای اقتصادی طراحی شود که جامعه‌ کارگری ما بتواند خودش سهام‌دار باشد.

آیت الله حبیب‌اله شعبانی‌موثقی، جمعه ۷ اردیبهشت در خطبه‌های نماز جمعه همدان ضمن تبریک روز کارگر و تشکر از زحمات این قشر زحمت‌کش، تأکید کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر فرمودند «حال خوب کارگر باعث خوب شدن، حال جامعه می‌شود» این یعنی همه باید تلاش کنیم از مسئله‌ کار و کارگری حمایت کنیم.

او همچنین با بیان اینکه عمل به تقوا در مسئولین، همان انجام دادن وظایف قانونی‌شان است؛ اگر مسئولی که در نظام اسلامی مسئولیت دارد به وظایف و مأموریت‌هایی که در قانون برای او تعریف‌ شده عمل کند، تقوا را رعایت کرده است و اگر نسبت‌ به قوانین و مأموریت‌هایی که به او داده شده، کوتاهی کرده و ترک فعل یا تسامح داشته باشد با مسئله تقوا ناسازگار است.

شعبانی‌موثقی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به سفر ریاست جمهور به کشورهای پاکستان و سریلانکا، عنوان کرد: در مسائل روابط بین‌الملل شرق و غرب فرقی ندارد، آن‌چه که مهم هست این است که این سفرها و توافق‌نامه‌ها و تفاهم‌نامه‌ها به نفع منافع اقتصادی کشور باشد. واقعاً اگر این تفاهم‌ها اجرایی شود یک چالش جدی برای تحریم‌ها است ولی به شرط اینکه پیگیری و اجراء شود، مردم باید ببینند این توافق‌نامه‌ها و تفاهم‌نامه‌ها در زندگی روزمره آن‌ها اثر دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افتتاح کتابخانه مرکزی رشت در رشد و بالندگی فرهنگی گیلان موثر است
  • تفاهم‌نامه همکاری صندوق‌های حمایت از صنایع پیشرفته و ضمانت صادرات امضا شد
  • تفاهم‌نامه همکاری مشترک صندوق حمایت از صنایع پیشرفته و صندوق ضمانت صادرات امضا شد
  • انعقاد تفاهم‌نامه‌ بنیاد نخبگان و آموزش و پرورش خراسان جنوبی
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس 
  • تامین زمین مورد نیاز برای احداث کتابخانه‌های عمومی در اردبیل
  • شرحی بر قدیمی‌ترین فهرست‌نامه‌های کتابخانه آستان قدس رضوی/خدمتی به گذشته، امروز و آینده
  • آغاز همکاری‌ های حمل‌ ونقل بین‌ المللی و ترانزیتی ایران و تاجیکستان از بندر چابهار
  • با سازوکارهای اقتصادی فعلی جامعه، کارگر غالباً با مشکل مواجه می‌شود
  • امضای دو توافقنامه همکاری میان وزرای دفاع روسیه و قرقیزستان