Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@09:13:09 GMT

عادل فردوسی پور در فینال جام حذفی (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۶۳۶۴۵

مهاجم تیم فولاد یک بار دیگر ارادت و علاقه خود را به مجری برنامه نود نشان داد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فولاد خوزستان با برتری 4 بر 2 در ضربات پنالتی، از سد استقلال گذشته و قهرمان جام حذفی شد. در جشن قهرمانی فولاد شاهد یک حرکت جالب توجه از مهاجم این تیم بودیم که نشان دهنده ارادت و علاقه او به مجری برنامه نود بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ساسان انصاری در جریان جشن قهرمانی تیم فولاد و در حالی که اعضای تیم در حال گرفتن عکس یادگاری با جام بودند، پیراهن شماره نودی را روبروی دوربین ها گرفت که روی آن نام عادل فردوسی پور نوشته شده بود.

 

 

 

انصاری طی سال های اخیر بارها حمایت خود را از عادل فردوسی پور به شیوه های مختلف نشان داده است. او چند باری با پیراهن شماره نود به یاد عادل فردوسی پوش شادی کرده و حتی چند مرتبه هم در مصاحبه های خود از علاقه و ارادتش نسبت به مجری برنامه 90 سخن به میان آورده است. انصاری حدود یک سال پیش هم دیداری با فردوسی پور داشت و پیراهن شماره 90 تیم تراکتور را به او هدیه داده بود.

فولاد خوزستان جام حذفی ساسان انصاری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولاد خوزستان جام حذفی ساسان انصاری عادل فردوسی فردوسی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۳۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرافتخارترین تیم‌های جام حذفی به یک چهارم نهایی هم نرسیدند!

طرفداری| پرسپولیس و استقلال با هفت جام قهرمانی پرافتخارترین تیم‌های تاریخ جام حذفی کشور محسوب می‌شوند.

آبی و قرمز نه تنها پرافتخارترین تیم‌های جام حذفی باشگاه‌های کشور محسوب می‌شوند بلکه فصل گذشته به فینال این مسابقات رسیده بودند که در آن دیدار پرسپولیس با نتیجه ۲ بر یک استقلال را شکست داد و مثل رقیب دیرینه برای هفتمین بار قهرمان این مسابقات شد. عجیب اینکه دو تیم پرطرفدار پایتخت امسال خیلی زودتر از حد تصور از گردونه رقابت‌ها حذف شدند و فرصت‌ را در اختیار سایر تیم‌ها از جمله ۷ تیم شهرستانی و یک تیم تهرانی یعنی هوادار قرار دادند. 

استقلال در مرحله یک شانزدهم نهایی در رفسنجان مغلوب مس این شهر شد و پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی به آلومینیوم اراک باخت تا هر دو تیم مطرح کشور از رسیدن به یک چهارم نهایی محروم شوند. پرسپولیس و استقلال به نوعی رقبای خود را دست کم گرفته و تصور کردند که به راحتی می‌توانند در رفسنجان و اراک پیروز شوند اما این اتفاق رخ نداد و شگفتی‌های بزرگی در جام حذفی رقم خورد. استقلال تا به حال ۱۳ بار به فینال رقابت‌های جام حذفی راه پیدا کرده که حاصل آن ۷ قهرمانی بوده و پرسپولیس هم از ۹ حضور در فینال این تورنمنت مثل استقلال صاحب ۷ جام شده است.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • واکنش فریدون زندی پس از شنیدن نام علی پروین (فیلم)
  • پرافتخارترین تیم‌های جام حذفی به یک چهارم نهایی هم نرسیدند!
  • عکس کمتر دیده شده از علی انصاریان و مهرداد میناوند در پشت صحنه برنامه ۹۰
  • سعید واسعی؛ از پشت دروازه فولاد تا نوک خط حمله مس رفسنجان
  • موسوی: در جام حذفی هر بازی یک فینال است
  • مناظره جالب عادل فردوسی‌پور و فریدون زندی درباره تلفظ اسامی (فیلم)
  • جام حذفی ایران؛ هفت قهرمان به راه خود ادامه می‌دهند
  • (ویدئو) مناظره جالب عادل فردوسی‌پور و فریدون زندی درباره تلفظ اسامی
  • ببینید | کَل‌کَل خنده‌دار عادل فردوسی ‌پور با فریدون زندی؛ لبات رو غنچه کن!
  • کنایه تلخ فوتبالیست دوست‌داشتنی سابق درباره قیمت دلار | فیلم