Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، مرکز فناوری اطلاعات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: سامانه نوبت‌دهی واکسیناسیون برای معلمان و استاد دانشگاه‌‌ها باز شد.

مرکز فناوری اطلاعات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: سامانه نوبت‌دهی واکسیناسیون salamat.gov.ir برای تمام معلمان و دبیران سراسر کشور و استادان حوزه علمیه که فهرست کد ملی آنها در اختیار وزارت بهداشت قرار گرفته است باز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هفته قبل این سامانه برای بیماران نادر، دیابت انسولینی، معلولان اعلام شده از سازمان بهزیستی، خبرنگاران و اعضای هیات علمی دانشگاه‌های دولتی، پیام نور، غیرانتفاعی و آزاد سراسر کشور باز شده بود.

پربیننده ترین چرا سُرم پیدا نمی‌ شود؟ کار مسئولان اجرایی کشور فقط توصیه نیست / ضرب الاجل یک هفته ای برای نهایی کردن طرح تحول در نحوه مقابله با کرونا دوازدهمین محموله واکسن کرونا وارد کشور شد این خوراکی ها سلامت کبد را نابود می کند تدوین روش جدید برای مهار کرونا در کشور

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: کرونا باز شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۳۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه بهداشت ودرمان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان به گفته رئیس بیمارستان شهید بهشتی قروه برای خرید این دستگاه ۵۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

دکتر زند اظهار داشت: خرید این دستگاه پیشرفته توسط سازمان بهداشت جهانی صورت گرفته است.

وی افزود: نوبت دهی در شیفت صبح انجام می‌شود و حدود ۲۰ نفر بیمار پذیرش می‌شوند و اگر مشکل نیروی انسانی مرتفع شود نوبت دهی شیفت بعدظهر هم راه انداری خواهد شد.

رئیس بیمارستان شهید بهشتی قروه یکی دیگر از نیاز‌های اساسی این مرکز درمانی را نبود دستگاه سی تی اسکن ذکر کرد.

 

دیگر خبرها

  • برگزاری برنامه های تبیینی اندیشه شهید مطهری در هفته معلم
  • همایش حکمت مطهر ۱۱ اردیبهشت برگزار می‌شود/رونمایی از ۵ کتاب و برپایی بیش از ۱۲۰ برنامه ملی
  • پیشرفت ایران در تشخیص مالاریا
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • رسالت معلمان ارتقای علمی و معنوی دانش آموزان است
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • اعلام زمان برگزاری آزمون غربالگری درون دانشگاهی شانزدهمین المپیاد علمی وزارت بهداشت
  • توسعه بهداشت ودرمان