Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، احمد رضا دشت افکن رئیس اداره کتابخانه های عمومی آبادان در آئین تجلیل از برگزیدگان مسابقه کتابخوانی و نقاشی غدیر، ضمن تشکر از حمایت های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند گفت: شرکت کنندگان و برگزیدگان مسابقات غدیر، مروجان فرهنگ اسلامی و کتابخوانی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 او تصریح کرد: مسابقات گوناگون و متنوعی به مناسبت های مختلف در کتابخانه های عمومی برگزار می شود.

محمد برکت سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین در این مراسم ضمن تبریک به افراد برگزیده گفت: مطالعه کتاب تاثیر شگرفی بر زندگی انسان دارد.

او معرفی سبک زندگی اهل بیت پیامبر(ص) در قالب مسابقات کتابخوانی را کاری بسیار ارزشمند توصیف کرد.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسابقه کتابخوانی نقاشی غدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۳۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از برگزیدگان عقیدتی در سپاه بیت المقدس کردستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،در این مراسم نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه یکی از کار‌های مهم در راه دین و انقلاب، مقوله استقامت است گفت: استقامت در عقیده، استقامت در راه حق ودر راه معنویت باید در زندگی انسان‌ها جاری و ساری باشد.
حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی افزود: تقویت ایمان، تقویت روح وقلب وتقویت عقل و پرهیز ازهوای نفسانی راه‌های مهم برای استقامت در عقیده است.
حجت الاسلام توکلی مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس نیز از اجرای ۱۵۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی سیاسی در استان خبرداد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تامین زمین مورد نیاز برای احداث کتابخانه‌های عمومی در اردبیل
  • تجلیل از برگزیدگان عقیدتی در سپاه بیت المقدس کردستان
  • ۳۷۰۰ هزار میلیارد تومان هزینه ۲ افتتاح نمایشی در کرمانشاه
  • نهاد کتابخانه‌های عمومی زمینه‌ساز ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور
  • انتشار فراخوان دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • کتابخانه‌های سیار نیاز کتابخوانی عشایر را برطرف می‌کند
  • شهرداری میانه از پیشگامان ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است
  • کتابخانه سیار، روشی خلاق برای ترویج کتابخوانی
  • شهرستان مهر میزبان شاعران