Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محسن فروزان پس از قهرمانی فولاد در جام حذفی اظهار داشت: امروز بازی بسیار سختی برای من بود؛ از طرفی تعصب بود و از طرفی عشق. از طرفی تعصبم را به لباس و باشگاهم نشان دادم. خیلی‌ها برای من حاشیه‌سازی کردند که چون من ممکن است در این مسابقه به حریف راه بدهم، اما اینگونه نبود و در تعصب برنده شدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: در طرف دیگر عشق بود. باشگاه استقلال، جایی که خیلی دوستش داشتم و دارم. نمی دانم در عشق برنده شدم یا نه، اما در تعصب برنده بودم. قهرمانی خیلی چسبید. من روزهای خیلی سختی را گذراندم. فکر نمی‌کنم در 100 سال گذشته فوتبالیستی داشته باشیم که به اندازه من سختی کشیده باشد. روزها بود که برای من حاشیه و پرونده درست کردند. امسال خیلی زحمت کشیدم و بدون حاشیه کار کردم.

دروازه‌بان تیم فوتبال فولاد گفت: این اولین مصاحبه من در رقابت‌های امسال است که آن هم فقط بخاطر قهرمانی است. به همه مردم خوزستان تبریک می‌گویم که روزهای خیلی سختی را گذراندند. چندین سال آنها در سختی بودند و خوشحالم که با این قهرمانی توانستیم برای لحظاتی آنها را خوشحال کنیم. 

فروزان درمورد ماندن یا رفتنش از فولاد، تصریح کرد: در فوتبال هیچ چیزی مشخص نیست. من امسال از جان و دل برای فولاد بازی کردم. اول فصل به نکونام قول دادم که رو سفیدش کنم و خدا را شکر توانستم به قولم عمل کنم. قول داده بودم سال بی‌حاشیه ای داشته باشم که همینگونه هم شد. برای فصل آینده چیزی مشخص نیست. چند پیشنهاد دارم، اما آنها را مطرح نمی‌کنم، چون ممکن است آنها را خراب کنند. گزینه اول من فولاد است.

وی با بیان اینکه این باشگاه و بازیکنان و مردمش را خیلی دوست دارم، خاطرنشان کرد: امسال یک حسرت بزرگ داشتم  و آن هم غیبت تماشاگران بود. من عاشق مردم خوزستان هستم و با هر تیمی که به این شهر می‌‌رفتم لذت می‌بردم، اما امسال این حسرت به دلم ماند که نتوانستم مقابل آنها بازی کنم.

واکنش احمدزاده به شایعه توافق با سپاهان

فرشاد احمدزاده پس از پیروزی فولاد خوزستان مقابل استقلال و قهرمانی شاگردان جواد نکونام در جام حذفی اظهار داشت: دو سال است اینجا زندگی می‌کنم. مردم‌شان واقعاً شرایط سختی دارند همین‌که با قهرمانی آنها را خوشحال کردیم یک دنیا می‌ارزد خدا را شکر، ان‌شاءالله همیشه شاد باشند. آنها لایق بهترین‌ها هستند.

وی با اشاره به برد مقابل تیم استقلال تصریح کرد: تیم ما به تیم‌های بزرگ باج نمی‌داد و در هر مسابقه برای برد به زمین می‌رفتیم. این بازی را هم باید در 90 دقیقه می‌بردیم. به دوستان استقلالی خودم خسته نباشید می‌گویم. به هر فوتبال برد و باخت دارد. 

احمدزاده در مورد اینکه گفته می‌‌شود با باشگاه سپاهان برای فصل بعد لیگ برتر به توافق رسیده است، عنوان کرد:‌ هنوز جشن تمام نشده، ان‌شاءالله هر چه خدا بخواهد همان می‌شود از همه تیم‌ها پیشنهاد دارم. باید بررسی کنم و ببینم بازی در کدام تیم بیشتر باعث پیشرفتم می‌شود. ان‌شاءالله در آینده تصمیم می‌گیرم.

موسوی: کار کردن با نکونام سخت است/قهرمانی و آسیایی شدن تقدیم هواداران فولاد

مهران موسوی پس از برتری فولاد مقابل استقلال و قهرمانی این تیم در جام حذفی اظهار داشت: واقعاً کار کردن با نکونام و کادر فنی‌اش سخت است اگر از همه بازیکنان بپرسید با  احترام به تمام کادرهای فنی کشورمان می‌گویم تفاوت‌ زیادی بین کار فنی نکونام با دیگر مربیان وجود دارد و در این 10-11 ماه سختی‌های زیادی کشیدیم.

وی افزود: با این وجود این سختی‌ها در یک جای خاص و فینال جام حذفی به شیرینی تمام شد و امیدوارم این قهرمانی یک اپسیلون سبب شادی  مردم خوب خوزستان شده باشد و دل‌شان را خوشحال کرده باشیم. قهرمانی و کسب سهمیه آسیا هدیه‌ای ناقابلی برای مردم خوزستان است.

مدافع تیم فوتبال فولاد اضافه کرد: مردم خوزستان می‌توانند شرایط زندگی حداقلی داشته باشند اما خیلی از آنها از این نیاز محروم هستند. امیدوارم این قهرمانی ذره‌ای آنها را خوشحال کرده باشد و این هدیه ناقابل را از ما بپذیرند.

والی: نکونام آرزوی همه تیم‌ها است/فصل سختی را پیش رو داریم

ایوب والی پس از قهرمانی فولاد در جام حذفی اظهارداشت: به تمام مردم خوزستان و هوادارانمان تبریک می‌گویم. دعای خیر آن‌ها بود که قهرمان شدیم. این جام را به مردم خوزستان که روزهای سختی را پشت سر می‌گذارند، تقدیم می‌کنیم. این قهرمانی در این شرایط  برای مردم خوزستان نیاز بود. خداراشکر توانستیم کاری کنیم که برای چند روز مشکلاتشان را فراموش کنند.

وی در مورد حضور فولاد در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا، عنوان کرد: متاسفانه از تابستان پنجره نقل و انتقالات ما بسته شد. فصل بعد کارمان سخت است. باید ببینیم باشگاه چه تصمیمی برای کادرفنی، مدیریت و بازیکنان می گیرد. ان‌شاءالله بتوانیم با بضاعت موجود تیم خوبی را ببندیم و راهی مسابقات شویم.

کاپیتان فولاد در مورد اینکه آیا در این تیم می‌ماند، گفت: خبر ندارم. سعی می‌کنیم مربی که در دو فصل یکبار سوم شده و بعد از آن هم به قهرمانی رسیده، را نگه داریم. مطمئنا مربی بسیار موفقی است. همه تیم‌ها آرزوی چنین مربی را دارند. فکر می‌کنم باشگاه برای ماندن با او صحبت می‌کند. باید ببینیم در آینده چه اتفاقی می‌افتد.

آرزوی برادران حردانی پس از کسب قهرمانی فولاد چه بود؟

صابر حردانی پس از برتری فولاد مقابل استقلال و کسب قهرمانی جام حذفی اظهار داشت: خدا را شکر توانستیم پس از یک سال پرفشار در آسیا و در لیگ برتر، در جام حذفی قهرمان شویم. این اولین جام من و برادرم است و ان‌ شاءالله در سال‌های آینده هم بتوانیم همراه با تیم فولاد جام آورده و قهرمان شویم. از این موفقیت خیلی خوشحالیم و به هواداران فولاد به ویژه خوزستانی‌ها و همشهری هایم تبریک می گویم. 

وی افزود: این جام را به مادرم که چند سالی به پای ما سختی کشید، هدیه داده و به وی تبریک می‌گویم. از همین‌جا به خاطر تمام زحماتی که برای ما کشید، دستش را می‌بوسم. هر موقع اسم مادرم را می‌آورم بدنم می‌لرزد. پس از دست دادن پدرم، برای ما پدری و مادری کرد. همچنین از دایی‌های عزیزم تشکر می‌کنم.

همچنین صابر حردانی هم پس از قهرمانی فولاد در جام حذفی عنوان کرد: بازی سختی داشتیم اما توانستیم قهرمانی را به دست آوریم. این جام و مدال را به هواداران فولاد تقدیم کرده و امیدوارم با ادامه دادن این روند جام‌های بیشتری به دست بیاوریم.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج۳۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: محسن فروزان دروازه بان تیم فوتبال فولاد قهرمان جام حذفی جام حذفی اظهار قهرمانی فولاد تبریک می گویم مردم خوزستان ان شاءالله تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۳۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلینکن در تل‌آویو: حالا وقت توافق است

به گزارش خبرآنلاین «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه ایالات متحده که به اراضی اشغالی سفر کرده، روز چهارشنبه و در دیدار با «اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم صهیونیستی، جنبش مقاومت فلسطین (حماس) را تنها مقصر عدم حصول توافق آتش‌بس دانست و تاکید کرد این توافق هرچه سریع‌تر باید حاصل شود.

این دیپلمات ارشد آمریکایی پا را از این هم فراتر گذاشته و در اظهاراتی که انتقادات پیشین واشنگتن از عملکرد نظامیان صهیونیست در غزه را نقض می‌کند، حتی رنجی که در نتیجه حملات رژیم صهیونیستی به غزه متوجه فلسطینیان شده را هم به گردن حماس انداخت!

به نقل از ایسنا او در این راستا با تاکید بر لزوم ارسال کمک‌های بشردوستانه مضاعف به فلسطینیان در غزه، گفت: «ما باید بر کسانی تمرکز کنیم که در این میدان نبرد ساخته دست حماس، رنج می‌کشند.»

وزیر خارجه آمریکا همچنین بر ضرورت توافق رژیم صهیونیستی و حماس برای آتش‌بس تاکید کرد و گفت: «حتی در این زمان دشوار هم ما مصمم به تحقق یک توافق آتش‌بس برای آزادی اسرا هستیم... جای هیچ تعلل و بهانه‌ای نیست؛ اکنون وقت (توافق) است.»

بلینکن در حالی حماس را مسئول عدم حصول توافق دانست که جریان‌های راست افراطی در کابینه رژیم صهیونیستی هم با توافق مخالف بوده و کابینه را تهدید به انحلال کرده‌اند.

«اوریت استروک» وزیر شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی توافق در حال بررسی در مصر را «افتضاح» دانست و گفت این طرح پیشنهادی ماهیت وجودی کابینه رژیم صهیونیستی را زیر سوال می‌برد.

او با بیان اینکه چنین توافقی می‌تواند اهداف جنگی رژیم صهیونیستی را از بین ببرد، گفت: «سربازان همه چیز خود را رها کرده و رفتند که برای اهدافی که دولت تعیین کرده بود، بجنگند. حالا ما همه این‌ها را دور می‌ریزیم تا ۲۲ یا ۳۳ یا نمی‌دانم چند نفر را نجات دهیم. چنین دولتی حق حیات ندارد.»

اظهارات این وزیر صهیونیست یادآور اظهارات «بتسلئیل اسموتریچ» وزیر دارایی رژیم صهیونیستی و رهبر حزب «صهیونیسم دینی» است که گفته بود اگر «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم با توافق کنونی موافقت کند، او ائتلاف حاکم را بر هم خواهد زد.

در مقابل، «یائیر لاپید» رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی به اظهارات استروک واکنش نشان داد و با کنایه به اظهارات وی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) نوشت: «دولتی که ۲۲ یا ۳۳ عضو افراطی دارد، حق حیات ندارد.»

«چیلی تروپر» قانون‌گذار رژیم صهیونیستی هم تلاش چهره‌های افراطی در کابینه رژیم صهیونیستی برای جلوگیری از امضای توافق را با تعالیم یهودیت مغایر دانست و گفت بر خلاف ادعای کسانی که خود را نماینده و سخنگوی یهودیت می‌دانند، یهودیت واقعی برای جان انسان‌ها ارزش قائل است.

هرتزوگ نیز در دیدار با بلینکن به‌ احتمال صدور قرار بازداشت برای رهبران رژیم صهیونیستی در دادگاه لاهه واکنش نشان داد و مدعی شد دشمنان این رژیم سعی دارند از سازوکارهای قانونی بین‌المللی علیه تل‌آویو استفاده کنند.

او دستگاه قضایی رژیم صهیونیستی را «بسیار قدرتمند» دانست و گفت استفاده از دیوان کیفری بین‌المللی علیه این رژیم «تهدید» علیه دموکراسی است، تهدیدی که هرتزوگ از دوستان و حامیان رژیم صهیونیستی خواست با آن مخالفت کنند.

بلینکن پس از دیدار با هرتزوگ با معترضانی که خواستار توافق تبادل اسرا با مقاومت فلسطین هستند، دیدار و گفت‌وگو کرد.

او همچنین به صورت خصوصی با خانواده‌های اسرای آمریکایی در غزه گفت‌وگو کرد.

برنامه بعدی بلینکن در سفر به سرزمین‌های اشغالی، گفت‌وگو با «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در قدس است.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901752

دیگر خبرها

  • اظهارات جنجالی ویسی دردسرساز شد
  • نظر جالب گولسیانی درباره پزشک سپاهان
  • واکنش صریح درویش به شایعه تغییر نام پرسپولیس
  • گولسیانی: سپاهان بهترین تیم نیست ولی حریف سختی است/ از قهرمانی نا امید نیستیم+فیلم
  • مغانلو به سمت نیمکت پرسپولیس رفت، رضاییان و احمدزاده نه!
  • واکنش رییس سازمان انرژی به شایعه ممنوعیت ورود بازرسان آژانس
  • آمار‌های مهم از نبرد پرسپولیس - سپاهان
  • اظهارات رئیسی درباره انتخابات مرحله دوم مجلس
  • بلینکن در تل‌آویو: حالا وقت توافق است
  • ترکیب سپاهان مقابل پرسپولیس (احتمالی)