Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-28@11:05:15 GMT

جنازه نوجوان گمشده بوشهریکجا بود؟!‌+ جزییات

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۶۴۰۸۳

جنازه نوجوان گمشده بوشهریکجا بود؟!‌+ جزییات

به گزارش رکنا، رئیس شعبه هلال احمر شهرستان دشتستان گفت: در دومین روز از عملیات جست‌وجوی نوجوان مفقود شده در کوه های بویری از توابع این شهرستان خبر داد.

دانشگر اظهار کرد: در دومین روز از عملیات جست‌وجوی نوجوان مفقود شده با توجه به وسعت منطقه و گرمی هوا استفاده از فناوری های نوین و تجهیزات پیشرفته در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: چهار دستگاه اراگلادیاتور سوار در محدوده منطقه مشخص شده عملیات پوشش و  شناسایی هوایی را انجام دادند.  همچنین با استفاده از دو دستگاه پهباد جمعیت هلال احمر و سایت موشکی سپاه عملیات جست‌وجو هوایی انجام گرفت.

کشف جنازه نوجوان گمشده بوشهری

رئیس شعبه هلال احمر شهرستان دشتستان یادآور شد: طی دیروز و امروز نجاتگران جمعیت هلال احمر و نیروهای نظامی و بسیج و  اهالی محلی جست‌وجو زمینی را با دقت بیشتری انجام می دهند.

لازم به ذکر است در روز اول حادثه دو اکیپ امدادی از شهرستان گناوه و دو اکیپ از بوشهر در عملیات جست‌وجو مشارکت داشتند. و با چندین خودرو امدادی پشتیبانی عملیات انجام گرفت.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان دشتستان، پیکر نوجوان آبپخشی که دیروز در کوه‌های بین روستای بویری و گلدشت بخش شبانکاره گم شده بود دقایقی پیش جسدش در حوالی روستای بویری پیدا شد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا مفقود هلال احمر اخبار حوادث نوجوان گمشده کشف جسد مفقود شده سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت سحر قریشی قتل فرشاد احمدزاده فوتبال فرشاد احمدزاده بورس بازار آزاد فیلم های لاله اسکندری عملیات جست هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۴۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوجوان ۱۶ ساله ناپدید شده در جنگل‌های رامسر پیدا شد

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر مازندران از پیدا شدن کوهنورد نوجوان ۱۶ ساله در منطقه قله بند رامسر خبر داد.

غلامعلی فخاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از مازندران با اشاره به گم شدن نوجوان ۱۶ ساله در جنگل‌های رامسر اظهار کرد: این حادثه امروز، پنجشنبه ششم اردیبهشت اتفاق افتاد که مراتب مفقود شدن این نوجوان به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات مازندران اعلام شد.

وی افزود: تیم هلال‌احمر رامسر بعد از اعزام تیم امدادی و حضور در منطقه پس از دو ساعت جست‌وجو، این نوجوان را پیدا کردند و به محل امن انتقال دادند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر مازندران خاطرنشان کرد: این کوهنورد نوجوان ۱۶ ساله در منطقه قله بند رامسر پیدا شد.

کد خبر 747956

دیگر خبرها

  • غرق‌شدن مرد میانسال در آب‌بندان سیمرغ
  • امداد رسانی به بیش از ۵۷ هزار آسیب دیده سیلاب سیستان و بلوچستان
  • امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان
  • امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد
  • آمادگی امداد هوایی هلال احمر کرمانشاه در سالروز عملیات بازی‌دراز
  • ️کشف جسد غرق شده فنوجی توسط هلال احمر
  • جسد مرد ۶۰ ساله طارمی بعد از ۶ روز جستجو پیدا شد
  • نوجوان ۱۶ ساله ناپدید شده در جنگل‌های رامسر پیدا شد
  • امدادرسانی به حادثه دیدگان آبگرفتگی گلستان به ۱۹۶ نفر رسید
  • پیکر ۲ کودک سراوانی در رودخانه ماشکید پیدا شد