Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس «کمیته اصلاح ساختار بودجه» کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس از تهیه طرحی با عنوان «اصلاح نظام جامع برنامه‌ریزی و بودجه‌ریزی» از سوی نمایندگان مجلس خبر داد.

محسن زنگنه در گفت‌و‌گو با میزان، از تهیه طرحی با عنوان «اصلاح نظام جامع برنامه‌ریزی و بودجه‌ریزی» در مجلس خبر داد.

وی افزود: یکی از مشکلاتی که ما در کشور داریم معطوف به نظام برنامه‌ریزی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه قانون برنامه و بودجه ما برای دهه چهل است و از آن زمان به بعد تغییر نکرده است.

زنگنه با بیان اینکه این طرح، طرح بسیار مهمی است و انشالله طی روزهای آینده در مجلس اعلام وصول خواهد شد، تاکید کرد: براساس این طرح، تکالیفی برای سازمان برنامه و بودجه کشور تعریف شده است.

این نماینده مجلس اظهارداشت: بررسی این طرح هفته آینده در کمیسیون برنامه ، بودجه و محاسبات آغاز خواهد شد.

رئیس «کمیته اصلاح ساختار بودجه» کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات تاکید کرد: هدف این طرح اصلاح نظام برنامه‌ریزی در کشور است. ما در این طرح بودجه کشور را یک قسمتی از برنامه‌های کشور دانسته‌ایم.

این نماینده مجلس تاکید کرد: در این طرح ما برنامه‌های کشور را به سه قسمت تقسیم کرده‌ایم. یک برنامه‌های کلان - برنامه چشم انداز بیست ساله -، دوم، برنامه راهبردی  و سوم، برنامه بودجه. لذا ما این موارد را در سه سطح در طرح مذکور گنجانده‌ایم  که انشالله در صحن علنی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: قالیباف: مهمترین مشکل، نبود حکمرانی درست در مدیریت کشور است

انتهای پیام/

برچسب ها: مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم برنامه ریزی اصلاح نظام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۴۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادارات لرستان سهم اعتبارات وزارتخانه‌ای را تا پایان اردیبهشت مشخص کنند

 ابوطالب شفقت در نشست با رییس و کارکنان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان اظهار داشت: تمام دستگاه‌های اجرایی به‌ویژه خدمات‌رسان‌ها به همراه معاونت عمرانی استانداری، حداکثر تا پایان ماه جاری فرصت دارند در این خصوص اقدام نمایند.

وی افزود: در این راستا سازمان مدیریت و برنامه ریزی به همراه معاونت‌های عمرانی و اقتصادی استانداری باید هرچه سریعتر وضعیت قانون بودجه و تمامی اعتبارات عمرانی و هزینه‌ای را مشخص کنند.

استاندار لرستان بیان کرد: باتوجه به دستورات مکرر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر رسیدگی به مناطق محروم، تمامی نقاط استان اعم از محروم و غیرمحروم باید مشخص شوند تا برای انجام خدمات و اقدامات در مناطق مختلف برنامه ریزی شود.

شفقت افزود: هر دستگاهی باید قانون بودجه را به خوبی مطالعه نماید تا بداند چه وظایفی را در نحوه خدمات‌رسانی و جذب اعتبارات هزینه‌ای و عمرانی از وزارتخانه مربوطه دارد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • پیشنهادات دیوان محاسبات برای اصلاح نظام بودجه‌‌ریزی کشور
  • پیشنهادات دیوان محاسبات برای اصلاح نظام بودجه‌ریزی کشور
  • پیشنهادات مهم دیوان محاسبات برای اصلاح نظام بودجه‌ریزی کشور
  • پیشنهادات مهم «دیوان محاسبات» برای اصلاح نظام بودجه‌ریزی کشور
  • پیش‌نویس لایحه حمایت جامع از نخبگان ایرانی با ۵۵ ماده تدوین شد/ اعلام آمادگی نمایندگان خانه ملت برای حمایت از نخبگان
  • باید ۲۵ درصد به پایه بودجه فرهنگی اضافه شود
  • لحظه به لحظه از صحن علنی مجلس / لایحه برنامه هفتم پیشرفت اصلاح شد
  • شوک بزرگ به کمیته المپیک در سال المپیک!
  • برنامه‌ریزی برای پژوهش در محور‌های سوخت پاک و هوش مصنوعی
  • ادارات لرستان سهم اعتبارات وزارتخانه‌ای را تا پایان اردیبهشت مشخص کنند