Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، این جشنواره که شامگاه یکشنبه در سالن روزبه بیمارستان آیت الله موسوی زنجان برگزار شد، اعظم شامی در بخش تیتر مقام دوم مشترک و در بخش خبر شایسته تقدیر شد.

در بخش داوری موضوعی جشنواره، خبرگزاری تحلیل بازار در بخش شعار سال، خبرگزاری فارس در بخش ایثار و شهادت با محوریت کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان، خبرگزاری شبستان در بخش عفاف و حجاب، نشریه مشاغل و کسب و کار در بخش آب و محیط زیست، برگزیده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین پایگاه خبری تحلیلی موج رسا در زمینه خانواده، سبک زندگی و جمعیت، خبرگزاری ایلنا در بخش چالش‌ها و آسیب‌های اجتماعی، خبرگزاری ایسنا در بخش مدافعان سلامت، خبرگزاری ایکنا در بخش دین و معنویت و نشریه آوای میهن نیز در بخش حقوق شهروندی، سایر برگزیدگان بخش‌های موضوعی این جشنواره بودند.

در بخش گزارش، زهرا رسولی از خبرگزاری فارس و فائزه تقی‌لو از نشریه ندای شهروند به ترتیب رتبه  دوم و سوم را کسب کردند و این بخش رتبه اول را نداشت.

در بخش تیتر، علی الماسی از پایگاه خبری تحلیلی موج رسا رتبه اول را کسب کرد، اعظم شامی از خبرگزاری ایرنا و پریسا یوسفی از خبرگزاری ایسنا به طور مشترک به رتبه دوم دست یافتند و لیلا محمدی از روزنامه صدای زنجان و اسدالله قربان‌زاده از نشریه شهاب زنجان نیز به طور مشترک سوم شدند.

 همچنین زهرا بیات از خبرگزاری تسنیم و ایرج رفیعی از روزنامه صدای زنجان و رحیم مقدمی از خبرگزاری مهر از سوی هیات داوران شایسته تقدیر معرفی شدند.

در بخش خبر، این جشنواره اعظم شامی از خبرگزاری ایرنا و فاطمه تاج‌بخش از خبرگزاری ایکنا شایسته تقدیر معرفی شدند.

بخش خبر، برگزیده رتبه اول نداشت و  در این میان آقای مهدی سهرابی و الهام احمدی هر ۲ از روزنامه صدای زنجان به طور مشترک دوم شدند و ملکناز نجفی از پایگاه خبری تحلیلی موج رسا نیز حائز رتبه سوم شد.

هیات داوران در بخش مصاحبه، اسدالله قربان‌زاده از نشریه شهاب زنجان و فائزه تقی‌لو از نشریه جام جم را شایسته تقدیر معرفی کرد.

در این بخش، بهنام آقاجانلو از پایگاه خبری تحلیلی موج رسا، النار آخوندی از خبرگزاری ایسنا و قنبر رسولی از خبرگزاری فارس به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.  

در بخش تک‌عکس جشنواره نیز بهرام بیات از خبرگزاری فارس، سیده نیلوفر محمودیان از نشریه شهاب زنجان و آرین بهمنی از نشریه شهاب زنجان به تریتب به رتبه‌های اول تا سوم دست یافتند.

در بخش مجموعه عکس نیز احسان تقی‌بیگلو از خبرگزاری ایسنا و حامد رحمتی از نشریه پیام زنجان به ترتیب اول و دوم شدند و این بخش رتبه سوم نداشت.

بخش طنز مکتوب نیز فقط رتبه اول داشت که به داود محمدی از نشریه پیام زنجان رسید.

در بخش صفحه‌آرایی، نیز مهدی سهرابی از روزنامه صدای زنجان، فاطمه سیاحتی از نشریه موج بیداری و جواد کریمی از روزنامه زنگان امروز به ترتیب اول تا سوم شدند.

هیات داوران در بخش طرح و کاریکاتور، هیچ شرکت‌کننده‌ای را حائز رتبه‌های اول تا سوم تشخیص نداد و فقط مریم تقی‌لو از نشریه ندای شهروند به عنوان شایسته تقدیر معرفی شد.

در بخش مقاله، یادداشت و سرمقاله، صحرا رضایی از روزنامه زنگان امروز و معصومه نوروزی از روزنامه صدای زنجان به عنوان شایسته تقدیر معرفی شدند.

همچنین در این بخش فرحناز فتحی از نشریه آوای میهن به رتبه اول دست یافت و صغری محمدی از نشریه وزین زنجان و رحیم مقدمی از خبرگزاری مهر به طور مشترک دوم شدند و حمید کریمی از نشریه مشاغل و کسب و کار حائز رتبه سوم شد.

برچسب‌ها ایرنا معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایرنا معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی زنجان ایرنا معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی زنجان شایسته تقدیر معرفی شد روزنامه صدای زنجان خبرگزاری ایسنا خبرگزاری فارس طور مشترک اول تا سوم رتبه اول سوم شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۴۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رصد مطبوعات و خبرگزاری‌های فارس، ۶ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مهم‌ترین مطالبی که مطبوعات و خبرگزاری‌های استان فارس، امروز ششم اردیبهشت در رسانه‌های خود مطرح کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رصد مطبوعات و خبرگزاری‌های فارس، ۸ اردیبهشت
  • کسب رتبه برتر کیفیت نان‌های تولیدی استان در اسفند ۱۴۰۲
  • نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان برگزار می‌شود 
  • ارس مقام اول کشور در بین مناطق آزاد و اقتصادی کشور را کسب کرد
  • «گزیده نفایس مطبوعات ایران»، پیش روی مخاطبان در کتابخانه مرکزی رضوی
  • تاریخ مطبوعات ایران در برابر انظار عموم قرار گرفت
  • رصد مطبوعات و خبرگزاری‌های فارس، ۶ اردیبهشت
  • گفتگو با رتبه اول مستندنگاری جشنواره پژواک
  • داوران نوعی نگاه جشنواره کن معرفی شدند
  • داوران نوعی نگاه کن معرفی شدند