Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد،  محمود ارباب زاده مدیر مجتمع فولاد سفیددشت با اشاره به پیشرفت ۹۳ درصدی طرح بریکت سازی گفت: این واحد تا پایان شهریور ماه امسال تکمیل می‌شود.

او افزود: واحد بریکت سازی (تبدیل نرمه و غبار حاصل از فرآیند تولید آهن اسفنجی به بریکت سرد قابل استفاده در کوره ذوب) پس از راه اندازی توانایی تولید ۱۲ تن بر ساعت بریکت سرد از نرمه آهن اسفنجی دارد که این محصول به عنوان خوراک کوره قوس به کار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

موفقیت متخصصان کشور در تعمیر واحد احیاء مستقیم فولاد سفیددشت

ارباب زاده گفت: برای افزایش بهره وری و مدیریت بهینه ضایعات حاصل از تولید و در زمینه حفظ محیط زیست در واحد احیا مستقیم فولاد سفید دشت، ساخت خط تولید بریکت سرد از تیرماه سال ۹۸ در دستور کار واحد عملیات این شرکت قرار گرفت.

فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری از جمله شرکت‌های زیرمجموعه فولاد مبارکه تولیدکننده آهن اسفنجی در کشور و یکی از طرح‌های هفتگانه فولاد استانی است که در ۳۵ کیلومتری جاده شهرکرد به بروجن قرار دارد و عملیات اجرایی آن در تیرماه ۸۶ در زمینی به مساحت ۲۵۰ هکتار آغاز شد.

انتهای پیام /ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فولاد سفیددشت واحد بریکت سازی آهن اسفنجی فولاد سفیددشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۴۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه های مهم عمرانی شهرستان تا پایان دولت تکمیل شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی بحرانی صبح یکشنبه در نشست بررسی پروژه‌های عمرانی شهرستان دشتی که با حضور مدیران کل استانی برگزار شد، اظهار کرد: با شروع دولت ایران قوی پروژه‌های خوبی در سطح شهرستان شروع به کار شد که برخی از این پروژه‌ها از مطالبات ۲۰ ساله مردم بوده است.

وی افزود: برخی از این پروژه‌ها تکمیل و برخی نیز در دست اجرا است.

بحرانی بیان کرد: علی رغم اینکه برخی از پروژه‌ها اعتبار لازم دارند ولی روند کار مطلبوب نیست که باید در روند آن تسریع شود.

وی ادامه داد: انتظار داریم مدیران تلاش کنند پروژه‌های مهم شهرستان تا پایان دولت تکمیل و به بهره برداری برسانند.

کد خبر 6096887

دیگر خبرها

  • پایان آخرین تعمیرات دوره‌ای واحد‌های بخاری نیروگاه شهید رجایی
  • تکمیل زنجیره‌های تولید، محور توسعه استان اردبیل است
  • پایداری تولید در نفت و گاز مارون با تکمیل ۲۲ پروژه در ۱۴۰۲
  • تکمیل واحد‌های ۲۷ هکتاری تا چند ماه آینده
  • پایداری تولید در نفت و گاز مارون با تکمیل ۲۲ پروژه در سال ۱۴۰۲
  • پروژه های مهم عمرانی شهرستان تا پایان دولت تکمیل شود
  • نوسازی ۴۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در قالب نوسازی بافت‌های فرسوده تا پایان سال
  • آخرین وضعیت مرکز نمایش‌های آئینی «صبا»/ بهره‌برداری مرکز تا پایان امسال
  • تمرکز بر تکمیل پروژه‌های توسعه‌ای و شفاف‌سازی/جلوگیری از اعمال سلیقه‌های شخصی
  • معرفی شرکت احیا استیل فولاد بافت