Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@08:47:43 GMT

خبرنگاری نقشی اساسی در تحولات دارد

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۶۴۴۸۶

خبرنگاری نقشی اساسی در تحولات دارد

ایسنا/لرستان معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: خبرنگاری نقشی اساسی در تحولات اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی دارد.

احمد گودرزیان در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار، اظهار کرد: خبرنگاری کاری بزرگ و رسالتی سنگین است که برغم سخت بودن نقشی اساسی در تحولات اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: خبرنگاران چه در رسانه ملی و نشریات و فضاهای مجازی توانسته‌اند جامعه را با قلم‌فرسایی خود از مسائل مختلف آگاه کنند.

معاون استاندار لرستان خاطرنشان کرد: عنوان پل ارتباط بین مردم و مسئولان نقش مهمی در توسعه و پیشرفت کشور دارند.

نادر ارجمندی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد نیز در این مراسم، اضافه کرد: اعتقاد داریم هر کس برای اعتلای نظام جمهوری اسلامی ایران قدمی بردارد، قابل تقدیر است.

وی بیان کرد: فیلم مستندی از شهید محمود صارمی تهیه شده که یک فعالیت فرهنگی برای شهر و خبرنگاران تلقی می‌شود.

فرماندار بروجرد ادامه داد: کتابخانه ملی اسناد کتاب روزنامه‌نگاری سیاسی و تحولات اجتماعی در بروجرد نوشته محمد گودرزی را تألیف کرده که در تلاش هستیم چاپ دوم این کتاب ارزشمند را در بروجرد به چاپ برسانیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها شهيد محمود صارمي بروجرد کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران محمد گودرزی لرستان روز خبرنگار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۴۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره‌ی آموزش خبرنگاری در دبیرستان شاهد سردار شهید قاجاریان نیشابور

 به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، معاون پرورشی دبیرستان شاهد سردار شهید قاجاریان در حاشیه این کلاس آموزشی گفت: این دوره آموزشی خبرنویسی با هدف پیشرفت مهارت دانش آموز خبرنگاران جدید و افزایش مهارت آنها در خبر نویسی برگزار شده است.
حسین سرداری با اشاره به اینکه این دوره در دو روز پیش بینی شده افزود: مدرس این دوره سجاد سرداری نیا دانش آموزخبرنگار پانا‌ی مدرسه است که با حضور بیش از ۱۵ خبرنگار دبیرستان برگزار شد.
حسین سرداری گفت: امیدواریم که این دوره باعث پیشرفت دانش آموزان در حوزه‌ی خبر نویسی شود و ما شاهد پیشرفت آنها در این رشته باشیم.

دیگر خبرها

  • دوره‌ی آموزش خبرنگاری در دبیرستان شاهد سردار شهید قاجاریان نیشابور
  • ثبت میراثی از جهان اسلام در بروجرد
  • استاندار لرستان با خانواده شهید سید عباس صالحی روزبهانی دیدار کرد
  • کلید برقرای ثبات توقف جنایات رژیم اسرائیل است
  • اقدامات لازم جهت حفظ اموال فرهنگی در بروجرد ضروری است
  • برگزاری دوره‌های رایگان آموزش صنایع دستی در لرستان
  • کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در اردبیل برگزار شد+فیلم
  • رئیس جمهور ونزوئلا : دوستی ما با ایران واقعی و راهبردی است و نه سیاسی و موقت/ آیت‌الله خامنه‌ای تحلیل دقیق و عمیقی از تحولات دنیا دارند
  • تئاتر کمدی «هشتگ، بچه شهرستانی‌ام» به روی صحنه می‌رود
  • کتابخانه‌های کشور به یک مرکز فرهنگی اجتماعی تبدیل شده‌اند