Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-27@20:11:46 GMT

قیمت خانه در شرق تهران + جدول

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۶۴۴۹۶

با وجود تورم قیمت خانه و مسکن نسبت به سال گذشته روند مناسب تری را پیش گرفته است. اگر بدنبال قیمت خانه در شرق تهران هستید این مطلب را بخوانید.

خبرگزاری میزان - روزنامه دنیای اقتصاد نوشت: تحقیقات میدانی از چند متقاضی خرید ملک در مناطق شرقی تهران نشان می‌دهد جست‌وجوگران آپارتمان در این مناطق، از سطح قیمت‌های پیشنهادی در فایل‌های موجود نسبتا رضایت دارند و معتقدند تندی قیمت‌ها در چند ماه اخیر گرفته شده و اوضاع بازار مسکن نسبت به سال گذشته از این نظر بهبود پیدا کرده است؛ اما آنچه موجب شده آن‌ها مدت طولانی اغلب بیش از یک ماهه را به جست‌وجو بپردازند این است که تنوع متراژ و موقعیت فایل‌های موجود نزد واسطه‌های ملکی بسیار اندک است و آن‌ها در محله مدنظر خود نمی‌توانند در دامنه متراژی که با بودجه‌شان تناسب دارد، طیف متنوعی از املاک را مشاهده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به عنوان مثال فایل‌های موجود نزد بنگاه‌ها در محله تهرانپارس اغلب از جنس بزرگ‌متراژ و بیش از ۹۰ مترمربع است و متقاضیان خرید در این محله عمدتا به دنبال آپارتمان‌های مصرفی ۶۰ تا ۸۰ مترمربعی هستند. همچنین موجودی فایل در محله‌های گران‌تر شرق تهران نظیر هروی بسیار محدود است و جست‌وجو در این منطقه را سخت کرده است.

واسطه‌های ملکی می‌گویند در مجموع فایل فروش در بازار مسکن کم نیست، اما به هر حال با توجه به شرایط رکودی حاکم بر بازار و بی‌رغبتی گروهی از مالکان به فروش، در هر محله ممکن است در یک متراژ مشخص فایل فروش انگشت‌شمار باشد، اما اگر کل فایل‌های یک محله را در نظر بگیریم، تعداد مجموع آن‌ها اندک نیست. به نظر می‌رسد انتظار معدود خریداران حاضر در بازار مسکن این است که همچون دوره رونق معاملات، بتوانند روزانه از چند آپارتمان متناسب با بودجه خود در محله‌ای که مطلوبشان است، بازدید کنند، اما سایه سنگین رکود اجازه تحقق این موضوع را نمی‌دهد.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: اقتصاد مسکن بودجه اقتصاد بودجه مسکن تهران آپارتمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۴۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حواله خودروی جانبازان هم‌قیمت خانه در نیاوران

یکی از گران‌ترین خودرو‌هایی که حواله‌های آن در بازار خرید و فروش می‌شود بنز است.

به گزارش روزگار خودرو، حواله بنز سی کلاس جانبازان هم اکنون تا قیمت ۱۲ میلیارد تومان در بازار به فروش می‌رسد. نکته جالب اینجاست که قیمت خودرو بعد از تحویل حداقل ۲۵ میلیارد تومان اعلام می‌شود. همچنین حواله خودرو برای معاوضه با آپارتمان ۱۰۰ متری در مناطق ۱ تا ۵ تهران هم گذاشته شده است.

در حال حاضر میانگین قیمت هر متر مربع واحد مسکونی در منطقه نیاوران تهران ۱۵۵ میلیون تومان است؛ بر این اساس با پول حواله خودروی مرسدس بنز c ۱۸۰ میتوان در منطقه نیاوران صاحب ملک ۷۷ متری شد.

دیگر خبرها

  • آپارتمان‌های تهران بدون مشتری ماند؛ قیمت مسکن متری چند؟
  • دلالان از بازار مسکن راضی نیستند!
  • نرخ رهن در بازار تهران؛ رهن مسکن در محله شادآباد ۵۸۰ میلیون تومان
  • قیمت خانه در جنت آباد تهران امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نبض قیمت مسکن شمال شهر
  • حواله خودروی جانبازان هم‌قیمت خانه در نیاوران
  • با ۳۰۰ میلیون تومان در کدام محله خانه اجاره کنیم؟
  • قیمت جالب خانه‌های شرق تهران/ با ۳ میلیارد تومان خانه بخرید + جدول قیمت
  • با کمتر از ۲ میلیارد تومان کجای تهران خانه بخریم ؟
  • تاثیر سفر‌های نوروزی در بازار مسکن شمال