Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/چهارمحال و بختیاری رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: واژگونی مینی‌بوس در محور بابا حیدر به کوهرنگ ۶ مصدوم برجای گذاشت.

محمد حیدری در گفت‌وگو با ایسنا از واژگونی یک‌دستگاه مینی‌بوس در حوالی محور باباحیدر به کوهرنگ(کوانک) خبر داد و اظهار کرد: این حادثه شش مصدوم برجای گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی چهارمحال و بختیاری افزود: برای امدادرسانی به مصدومان بلافاصله سه دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

وی بیان کرد: شش مصدوم حادثه پس از اقدامات درمانی مناسب توسط تکنسین‌های اورژانس به بیمارستان سیدالشهدا فارسان برای اقدمات درمانی تکمیلی منتقل شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه چهارمحال و بختیاری واژگوني مصدوم شهرستان کوهرنگ چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۴۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی خودرو سواری در شهرستان اردل


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، رئیس اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان چهارمحال و بختیاری گفت: واژگونی خودروی سواری رانا در محور آلیکوه به سمت کاج باعث مصدومیت ۵ نفر شد، که پس از اطلاع به مرکز دیسپچ اورژانس استان بلافاصله آمبولانس‌های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.
شمسی پور افزود: ۵ مصدوم این حادثه بعد از انجام اقدامات درمانی برای تکمیل درمان به بیمارستان امام رضا (ع) اردل انتقال یافتند.

دیگر خبرها

  • تصاویری از لحظه حادثه مینی بوس در چهارمحال و بختیاری
  • نقص فنی مینی‌بوس در چهارمحال و بختیاری 5 مصدوم برجای گذاشت
  • واژگونی خودرو سواری در شهرستان اردل
  • واژگونی مینی‌بوس در جاده سوادکوه با ۱۳ مصدوم
  • واژگونی مینی بوس در محور سوادکوه ۱۰ مصدوم برجای گذاشت
  • واژگونی مینی‌بوس در محور سوادکوه ۱۰ مصدوم برجا گذاشت
  • واژگونی مینی‌بوس در محور سوادکوه ۱۳ مصدوم برجا گذاشت
  • واژگونی یک دستگاه مینی بوس در محور سوادکوه با ۱۰ مصدوم
  • واژگونی مینی‌بوس در جاده سوادکوه ۱۳ مصدوم برجا گذاشت
  • واژگونی مینی بوس در محور سوادکوه ۱۰ مصدوم داشت