Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا پنجمین المپیاد ورزشی زندانیان زندان زاهدان پس از رقابت بیش‌از ۹۵۰ مددجو در ۲۴ رشته ورزشی و مشخص شدن نفرات و تیم‌های برتر به ایستگاه پایانی رسید. 

در آیین اختتامیه پنجمین المپیاد ورزشی زندانیان زاهدان که با حضور  مسعود معاذالهی جانشین دادستان، محمد حسین خسروی سرپرست اداره‌کل زندان‌های سیستان و بلوچستان، مهدی جلیل فر دادیار ناظر بر زندان، مصطفی میرحسینی مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان استان، سید مسعود طباطبایی مدیرعامل بنیاد تعاون استان، عباس شیبک قهرمان ووشوی کشور و عضو شورای شهر زاهدان، سید رضا موسوی نایب رییس هیات ورزش‌های باستانی استان، عبدالغفور نارویی رییس هیات بدنسازی استان و مرتضی پیری سرپرست زندان زاهدان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آیین اختتامیه رمضانعلی نورا هنرمند سیستان و بلوچستان و صاحب چندین رکورد گینس به اجرای برنامه پرداخت و پخش کلیپ‌های ورزشی و عملکردی، حرکات فردی نمایشی و اجرای گروه باستانی زندان از مهمترین برنامه‌های این آیین اختتامیه بود که در پایان آن با اعطای لوح، کارت هدیه و جوایز دیگر از نفرات برتر تمامی رشته‌ها تقدیر شد.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان وزارت ورزش و جوانان سازمان زندان‌ها زاهدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان وزارت ورزش و جوانان سازمان زندان ها سیستان و بلوچستان وزارت ورزش و جوانان سازمان زندان ها زاهدان آیین اختتامیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۴۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین اختتامیه سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم

 علی خیور اظهار کرد: جشنواره نوجوان سالم یکی از مهمترین برنامه های طرح یاریگران زندگی است که مبنای آن پیشگیری از خشونت ، استعمال مواد مخدر ، اعتیاد و رفتارهای پرخطر است.

وی ترویج شیوه های  زندگی سالم و پیشگیری از رفتارهای پرخطر را از مهمترین موضوعات این جشنواره عنوان کرد و افزود : اکنون مهمترین اصل مورد قبول در حوزه تعلیم و تربیت ، اصل پیشگیری است که یکی از اهداف این جشنواره است.

خیور ادامه داد: این جشنواره در تمامی مدارس استان با مشارکت ۶۵۴۶ دانش آموز و ۹۶ همکار فرهنگی در سیستان و بلوچستان برگزار شد که از مجموع ۵۲۱۰ اثر دریافتی ، ۴۰۰ اثر به دبیرخانه استانی و ۱۶ اثر به مرحله کشوری راه یافتند.

 دراین مراسم از نفرات برتر سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم تجلیل به عمل آمد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • هوای سیستان بارانی شد + فیلم
  • ورود عمره گزاران دو استان به فرودگاه بین المللی زاهدان
  • سیستان بارانی شد
  • آزمون حفظ قرآن در سیستان و بلوچستان برگزار شد
  • اختتامیه ۲۱ المپیاد کوهنوردی کارکنان سازمان تامین اجتماعی در سی سخت
  • کنایه معنادار نماینده زاهدان به مولانا عبدالحمید /مردم نگران هستند/علت حملات تروریستی چندماه اخیر چیست؟
  • ظرفیت علمی و پژوهشی استادان سیستان و بلوچستان باید بالفعل شود
  • نشست اقتصادی ایران و افغانستان در زاهدان
  • کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی در زاهدان
  • آیین اختتامیه سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم