Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر آکادمی گل‌گهر گفت: امسال دیدگاه خیلی خوبی در باشگاه گل گهر دیده می‌شود و درجه اهمیت فوتبال پایه برای مسئولان این مجموعه بالاتر رفته است.

عباس چمنیان در گفت‌وگو با میزان، در خصوص عدم حضور تیم فوتبال امید ایران در المپیک بر خلاف عملکرد درخشان کره و ژاپن اظهار داشت: این کاملا مشخص است که چرا ما به المپیک نمی‌رویم و دلیلش نداشتن چشم انداز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر بار شکست می‌خوریم و صعود نمی‌کنیم. یکی دو ماه توجه همه به تیم امید جلب می‌شود و بلافاصله فراموش می‌شود. در دوره‌های قبل و پیش از آمدن کرانچار گزینه مربیگری تیم امید بودم و طرحی جامع تدوین کردم که ۱۲ ساله بود و افق دیدی از ۲۰۱۸ تا ۲۰۳۰ میلادی برای فوتبال ایران متصور می‌شد که ما می‌توانستیم در جام جهانی ۲۰۳۰ جزو ۸ تیم برتر جهان باشیم. مسئولان فدراسیون پسندیدند، اما با حواشی و فشار‌های بیرونی عملیاتی نشد.

وی ادامه داد: سال ۲۰۰۰ ژاپنی‌ها برنامه‌ای ۵۰ ساله تدوین کردند تا در سال ۲۰۵۰ قهرمان جام جهانی شوند. شاید در آن سال خیلی از مدیرانی که این طرح را تصویب کردند در قید حیات نباشند و شاید ژاپن قهرمان جهان نشود، اما قطعا به اهداف بزرگی خواهند رسید. این یک حقیقت است که آسیا برای ژاپن کوچک شده و آنها در تمام رویداد‌ها حضور دارند و غالبا موفق هم می‌شوند. ما همیشه اشتباهات قبلی را تکرار می‌کنیم و امیدواریم معجزه شود، اما معجزه را باید درون خودمان بجوییم. مادامی که همین راه ۴۵ ساله را برویم باز هم به المپیک نخواهیم رفت و حداقل باید راه‌های جدیدی را امتحان کنیم. مسئولان فقط شعار می‌دهند و منتظرند خدا به ما لطف کند و المپیکی شویم. خدای ما و ژاپنی‌ها یکی است و این خدا بندگان شعار دهنده را دوست ندارد و به هر کس به اندازه تلاشش خیر و روزی می‌دهد.

چمنیان در رابطه با فعالیت‌های آکادمی باشگاه گل گهر عنوان کرد: مدیران این باشگاه رویکرد تازه‌ای به بحث آکادمی دارند که امیدوارم برای تمام تیم‌ها الگو باشد. به جز سپاهان و فولاد مابقی باشگاه‌ها در بحث آکادمی فاجعه بوده اند و تیم‌های پایه خود را عملا اجاره داده‌اند. تیم‌های معتبر فوتبال ما با جدی گرفتن آکادمی‌ها می‌توانند هم از نظر مالی و هم از نظر کیفی به یک خودکفایی و صرفه جویی برسند و با افزایش کیفیت فوتبال خود، کیفیت فوتبال ملی را هم بهبود دهند. فوتبال امروزه یک صنعت است و انتظار مردم، رسانه‌ها و اسپانسر‌ها دیدن فوتبالی با کیفیت است.

وی افزود: در کشور ما اعتقادی به اهمیت آکادمی وجود ندارد و باید شکاف بین تیم‌های بزرگسالان و پایه رفع شود. امسال دیدگاه خیلی خوبی در باشگاه گل گهر دیده می‌شود و درجه اهمیت فوتبال پایه برای مسئولان این مجموعه بالاتر رفته است. ما در سامانه جامع استعدادیابی گل گهر تاکنون ۳۰۰۰ نفر را از سراسر کشور و حتی کشور‌های خارجی ثبت نام کرده‌ایم و در بدبینانه‌ترین حالت ۳۰۰ استعداد خوب را شناسایی خواهیم کرد و حاضریم با سایر باشگاه‌ها در تبادل اطلاعات و بازیکنان همکاری داشته باشیم. تمام فعالیت‌های ما در بحث استعدادیابی رایگان است و تمام امکانات را برای بچه‌ها فراهم کرده ایم. قرار است در سیرجان یک کمپ ملی برقرار شود تا تیم‌های ملی و باشگاهی بتوانند از آن بهره گیرند.

بیشتر بخوانید: تاخت و تاز ژاپن و کره در المپیک؛ خواب زمستانی امید ایران

انتهای پیام/

برچسب ها: تیم ملی امید فدراسیون فوتبال عباس چمنیان گل گهر سیرجان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تیم فوتبال امید ایران تیم ملی امید فدراسیون فوتبال عباس چمنیان گل گهر سیرجان گل گهر تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۴۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار استقلال ؛ فریب نخورید!

به گزارش همشهری آنلاین،‌ برخی افراد سودجو طی روزهای گذشته اقدام به انتشار تبلیغات در زمینه تست گیری آکادمی باشگاه استقلال کرده و مدعی شده اند برای تیم‌های نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید آکادمی باشگاه استقلال تست گرفته و یارگیری می‌کنند.

در همین راستا، باشگاه استقلال به اطلاع تمامی علاقه‌مندان و همچنین والدین محترم و عزیزی که تمایل به ثبت نام فرزندانشان در آکادمی باشگاه استقلال دارند، می‌رساند هنوز فعالیت تست‌گیری آکادمی استقلال برای فصل جدید آغاز نشده و باشگاه استقلال زمان تست‌گیری در تیم‌های پایه (نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید) را از طریق رسانه‌های رسمی باشگاه استقلال اعلام و اطلاع‌رسانی خواهد کرد.

همچنین کسانی که در هر جایگاهی بدون اخذ مجوز از باشگاه استقلال اقدام به تست‌گیری به اسم آکادمی استقلال و ثبت نام با نام و لوگوی باشگاه استقلال به عنوان آکادمی زیرمجموعه باشگاه کنند، به صورت جدی تحت پیگیرد قانونی قرار خواهند گرفت.

کد خبر 848153 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • هشدار استقلال ؛ فریب نخورید!
  • ممبینی: فردا درمورد پاداش تیم ملی فوتسال تصمیم می‌گیریم
  • کرم معجزه
  • معجزه لورکوزن؛ دهمین فرار از باخت بعداز دقیقه۹۰
  • اگر می‌خواهید لاغر شوید این ۵ صبحانه کم کالری معجزه می‌کند
  • در انتظار آخرین معجزه؛ نادال هوادارانش را غافلگیر می‌کند؟
  • در انتظار آخرین معجزه | نادال هوادارانش را غافلگیر می کند؟
  • توپ گوستاو، سلاح معجزه‌آسا نازی‌ها/ عکس
  • حسینی: گرایش سیاسی اکثر نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم مشخص است / امیدواریم در مجلس دوازدهم تعامل سازنده بین نمایندگان و دولت بیشتر باشد + فیلم
  • کامیابی‌نیا: درمورد حذف پرسپولیس نظری ندارم