Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، در نخستین جلسه علنی شورای شهر تبریز علی نوای باغبان، فریدون بابایی‌اقدم، یاسین بجانی، روح‌الله رشیدی و حکیمه غفوری به عنوان اعضای کمیسیون معماری و شهرسازی و حجت الاسلام کاظم زعفران‌چیلر، روح‌الله رشیدی، فریدون بابایی‌اقدم، یاسین بجانی و علی نوای باغبان به عنوان اعضای کمیسیون عمران و حمل و نقل و ترافیک انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد حسن اسوتچی، غلامرضا احمدی، روح‌الله دهقان‌نژاد و حکیمه غفوری و حجت‌الاسلام رسول برگی به عنوان اعضای کمیسیون تحقیق و نظارت شورا و حجت الاسلام کاظم زعفران‌چی‌لر، احد صادقی و علی نوای باغبان به عنوان اعضای کمیسیون سرمایه‌گذاری تعیین شدند.

همچنین حجت‌الاسلام کاظم زعفران‌چیلر، پرویز هادی، حجت الاسلام رسول برگی، روح‌الله دهقان‌نژاد و  حکیمه غفوری به عنوان اعضای کمیسیون فرهنگی شورا و احد صادقی، یاسین بجانی، پرویز هادی، غلامرضا احمدی و شهرام دبیری به عنوان اعضای کمیسیون خدمات و محیط زیست انتخاب شدند.

حجت‌الاسلام  برگی رئیس شورای اسلامی شهر تبریز در این جلسه با اشاره به اینکه کارمندانی که موعد بازنشستگی آن‌ها فرارسیده است دیگر نمی‌توانند در شهرداری ادامه فعالیت داشته باشند، گفت: بازنشستگان پست‌های خود را تحویل دهند چرا که در گام دوم انقلاب باید جوان‌تر‌ها بستر رشد داشته باشند.

شورای اسلامی کلان شهر تبریز ۱۳ عضو دارد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیسیون های تخصصی شورای شهر عنوان اعضای کمیسیون حجت الاسلام شهر تبریز روح الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۴۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کار: تعیین دستمزد توسط مجلس گلایه‌ها را کاهش می‌دهد

سیدصولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: همه تلاش دولت این است که به شیوه‌های گوناگون در حوزه معیشت، بهداشت و درمان و مسکن رضایت کارگران جلب شود.

به گزارش دانشجو، او گفت: همواره برخی از اعضای شورای عالی کار از تصمیمات شورا گلگی می‌کنند، برای برون رفت از این گلایه‌ها بهتر این است که مجلس محترم شورای اسلامی که برآمده از آحاد مختلف جامعه است و کل ملت را نمایندگی می‌کند، حداقل دستمزد را تعیین کند.

او افزود: شورای عالی کار فعالیت خود را انجام می‌دهد؛ این شورا یکی از وظایفی که دارد تعیین حداقل دستمزد کارگران است.

دیگر خبرها

  • شوراها روزنه‌ها و منافذی که به رانت اطلاعاتی برای عده‌ای خاص می‌انجامد را مسدود کنند
  • ضرب‌العجل به شورای شهر کنگاور برای تعیین شهردار
  • تعیین اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳
  • وزیر کار: تعیین دستمزد توسط مجلس گلایه‌ها را کاهش می‌دهد
  • آئین نکوداشت آیت الله موسوی جزایری برگزار می شود
  • آئین تکریم آیت الله موسوی جزایری برگزار می‌شود
  • مشکل مجوزهای مالکان زمین تپه سیف جاجرود بررسی شد
  • الزام شورای عالی معماری جهت تعیین حدود مرزی شهر پردیس
  • ادعا درباره اشکال در مفاد قرارداد‌ حمل‌و‌نقلی چین مردود است
  • بررسی مشکل مجوز‌های مالکان زمین «تپه سیف جاجرود» در کمیسیون اصل نود