Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  فرماندار جاجرم با اشاره به بستری ۵۸ بیمار مبتلا به کرونا در تنها بیمارستان این شهرستان گفت: هم اکنون درمانگاه تامین اجتماعی هم به صورت تمام وقت به بیماران خدمت مجموعه ورزشی کارگران آماده شرایط اضطراری شدرسانی می‌کند.

بیشتر بخوانید 

بیمارستان‌های خراسان شمالی مملو از بیمار است

به گفته حاج زاده با توجه به شرایط سخت کرونایی مجموعه ورزشی کارگران با ۳۵ تخت برای شرایط اضطراری آماده شده است که در صورت نیاز با کمک دانشگاه علوم پزشکی و استفاده از ظرفیت بیمارستان و مجموعه درمانی شهرستان به بیماران کرونایی خدمات رسانی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵۹۳ نفر آماری بود روز گذشته دانشگاه علوم پزشکی استان اعلام کرد که به علت شدت نشانه‌های بیماری کرونا در بیمارستان‌های خراسان شمالی بستری هستند. ۹۵ نفر از این بیماران فقط روز گذشته، بستری شده اند، ۲ هم استانی هم بر اثر ابتلا به این بیماری جان باختند.

همه شهرستان‌های خراسان شمالی درگیر میزان شدید ابتلا و بستری هستند.

با شیوع گونه دلتا در استان آمار روزانه تست‌های pcr از هزار تست گذشته و افراد در صورت داشتن علائم تا زمان دریافت جواب آزمایش/ باید قرنطینه خانگی را رعایت کنند مدیر کل آموزش و پرورش با اشاره به اینکه از ۷ مرداد واکسیناسیون ۴ هزار و ۶۴۵ نفر از فرهنگیان انجام شده گفت: از امروز روزانه ۳۰۰ فرهنگی به صورت مستمر واکسن دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/ه 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کووید 19 علوم پزشکی خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۴۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشی‌های نهم اردیبهشت ماه در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️   مجموعه خبری "اخبار ورزشی"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز ورزشی استان سمنان است که در بخش مشروح خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
علاقه‌مندان به دنیای ورزش می‌توانند این بخش ورزشی را در بخش‌های خبری ۲۰ و ۲۳ سیما مرکز سمنان ببینند.
مجموعه ورزشی خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر و ورزش می‌توانند این اخبار نشاط آور ورزشی استان سمنان را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • علت فرود اضطراری پرواز استانبول-تهران در ارومیه
  • ورزشی‌های نهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد
  • افزایش مسمومیت با قارچ‌ های سمی؛ ۱۴ نفر بستری شدند
  • افزایش مسمومیت با قارچ‌های سمی؛ ۱۴نفر بستری شدند
  • رشد ۳برابری مسمومیت با قارچ‌های سمی/ ۱۴نفر بستری شدند
  • مزایای بیمارستان سیار در موقعیت های بحرانی و اضطراری
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد
  • تیم‌های برتر مسابقات والیبال ساحلی خراسان شمالی مشخص شدند