Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای اجرایی حزب‌الله با اشاره به اینکه همه نقشه‌های آمریکا و عربستان در لبنان شکست خورده است تاکید کرد که مزدوران واشنگتن نمی‌توانند مقاومت را تحت تاثیر قرار دهند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری العهد، سید «هاشم صفی‌الدین» رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان روز گذشته در مراسم بزرگداشت شهید «علی عصام شبلی» و شهید دکتر «محمد علی ایوب» که هفته گذشته توسط برخی عناصر خرابکار به شهادت رسیدند به سخنرانی پرداخت و گفت، نمی‌توان حوادث خلده و شهدای این اتفاق را فراموش کرد یا نادیده گرفت و ما تا زمان تحقق عدالت به پیگیری‌های خود ادامه می‌دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید هاشم صفی‌الدین افزود، مجازات قاتلان و جنایتکاران این حادثه چیزی است که ما قول آن را به خانواده‌های شهدا و مردم لبنان و طرفداران مقاومت داده‌ایم و می‌دانیم که چگونه باید صبور باشیم و چگونه موضع خود را تعیین کنیم تا به حق خود برسیم و تدبیر و شجاعت و تشخیص دقیق مقاومت ضربه بزرگی به دشمنان بود و آنها نتوانستند به اهداف خود برسند.

رئیس شورای اجرایی حزب الله افزود، هدف از فشارهای معیشتی و مالی و اقتصادی بر لبنان این است که جامعه ما را به جایی برسانند که مردم فریاد بزنند و بگویند ما از این به بعد هیچ مبارزه و مقاومتی نمی‌خواهیم. اما این اتفاق هرگز در جامعه حسینی و مبارز ما اتفاق نخواهد افتاد.

وی تصریح کرد، ما مطمئن هستیم کسانی که خون خود را در دهه‌های گذشته برای کشور فدا کرده و صبر و تحمل کرده‌اند هرگز در برابر دشمنانی که جامعه و مقاومت و کشور پیروز و عزیز لبنان را هدف گرفتند تسلیم نخواهند شد.

این مقام حزب الله تاکید کرد، ما دشمنان زیادی داریم و این حقیقتی است که باید همه آن را بدانند که دشمنان کینه‌توز لبنانی‌ها متعلق به مکتب کفر و شرک هستند و جز با توکل به خداوند و توسل به اهل بیت (ع) نمی‌توان با آنها جنگید.

به همین دلیل ما به دشمنان می‌گوییم هر اندازه که می‌خواهید ما را محاصره کنید؛ همانگونه که با تسلیحات و دام‌ها و فتنه‌ها و فشارهای خود به ما حمله کردید. اما در هر صورت ما همانند کوهی استوار مقابل همه این این توطئه‌ها خواهیم ایستاد و چیزی که شما می‌خواهید تحقق نمی‌یابد و ما رویای شما را محقق نمی‌کنیم؛ چرا که همه مردم ما از پیر و جوان و زن و مرد و کودک متعلق به فرهنگ مقاومت هستند.

سید صفی‌الدین گفت، طی چند روز گذشته مقاومت ما با توطئه‌های زیادی روبرو بود که از حوادث منطقه «خلده» آغاز شد و سپس به حوادث سالگرد انفجار بندر بیروت رسید همه می‌دانند که مقاومت هیچ نقشی در اتفاقاتی که افتاد نداشت. ما به دشمنان می‌گوییم شما همه کینه‌های خود را علیه مقاومت اعمال کردید؛ اما نتیجه‌ای که حاصل شد کاملاً عکس بود و مقاومت هرگز تحت تاثیر قرار نخواهد گرفت.

منابع ارشد لبنانی: هدف حمله موشکی حزب‌الله «تثبیت قواعد درگیری» بودحمایت احزاب و نیروهای ملی لبنان از پاسخ‌های موشکی حزب‌الله علیه تجاوزات اسرائیلطرح تازه آمریکایی ـ غربی برای محاصره لبنان با پوشش «کنفرانس پاریس»حزب‌الله: مقاومت هیچ تجاوزی به حاکمیت لبنان را بی‌پاسخ نمی‌گذارد

وی در ادامه اظهار داشت، کسانی که دائماً در تلاش برای پنهان کردن شکست و ضعف خود هستند و درباره مقاومت حرف‌های نادرست می‌زنند افراد ضعیف و شکست خورده هستند و ما در اینجا به حمایت کشورهایی همچون آمریکا و عربستان سعودی از برخی گروه‌های فتنه گر در لبنان اشاره می‌کنیم؛ کشورهایی که طی سالهای گذشته در اجرای برنامه‌های خود در لبنان شکست خوردند.

رئیس شورای اجرایی حزب الله ادامه داد، عربستان سعودی 20 میلیارد دلار در لبنان هزینه کرد اما به جایی نرسید. افرادی که در لبنان ضد مقاومت تلاش می‌کنند طرف‌های احمق و نادانی هستند که قدم در راه باطل گذاشته‌اند و باطل همیشه رسوا می‌شود.

سید هاشم صفی الدین تاکید کرد، نظام سیاسی که لبنان را ویران کرد تحت حمایت آمریکا و عربستان سعودی بود و این نظام سیاسی یک نظام اقتصادی فاسد را ایجاد کرد که به دنبال آن یک سیستم بانکی فاسد به وجود آمد که پول لبنانی‌ها را غارت می‌کند. بر همین اساس لبنان از نظر اقتصادی و سیاسی به اینجا رسیده در حالی که مقاومت همواره از لبنان و فرهنگ و سلاح و شهدا و جانفشانی‌های آنها محافظت کرده است.

وی در ادامه گفت که ما به لطف خداوند امروز در اوج قدرت خود هستیم و پاسخ مقاومت به تجاوزات دشمن صهیونیستی طی چند روز گذشته یک دلیل واضح بر آن است که مقاومت هرگز تحت تاثیر این فتنه‌ها قرار نخواهد گرفت. در این حال آیا از این به بعد هیچ فرد عاقلی پیدا می‌شود که به این فکر کند که ما بدون قدرت و سلاح باشیم؟

این مقام حزب الله تاکید کرد، حقیقتی که باید از امروز به بعد بگوییم این است که ما تنها در مقابل گروهی از لبنانی‌ها که یک گزینه سیاسی اشتباه را انتخاب کرده‌اند قرار نداریم؛ بلکه مقابل گروهی از مزدوران آمریکا هستیم که تحریک به فرقه گرایی و فتنه انگیزی در کشور می‌کند تا برنامه‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی در لبنان و منطقه اجرا شود.

سید صفی الدین افزود، این افراد علاوه بر فتنه‌انگیزی در مناطق مختلف از ریختن خون لبنانی‌ها خسته نمی‌شوند و آنها مردم لبنان را گرسنه نگه داشتند. این آمریکاست که لبنان را محاصره کرده و علیه آن توطئه می‌کند و این آمریکاست که مانع از رسیدن پول رایج به لبنان می‌شود. بر این اساس لبنانی‌ها باید بدانند که امروز دشمن واقعی آنها ایالات متحده است که پشت اسرائیل و محاصره لبنان و همه کسانی که قصد فتنه‌افروزی در این کشور را دارند ایستاده است.

وی در ادامه تاکید کرد، این واقعیت باید در لبنان اعلام شود که ما با این دشمن بدخواه آمریکایی روبرو هستیم که می‌خواهد مقاومت کشور و قدرت و آزادی ما را از بین ببرد. اما کسانی که تصور می‌کنند مقاومت عرصه را برای دشمن خالی می‌کند در اشتباه هستند و ناامید می‌شوند؛ زیرا ما جوانان و مبارزان و زنان و مردان همگی در صحنه باقی خواهیم ماند و در برابر دشمن صهیونیستی و استکبار آمریکایی و مزدوران آنها در لبنان می‌ایستیم و به اذن خداوند پیروز خواهیم بود؛ همانطور که در تقابل‌های قبلی پیروز شدیم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئیس شورای اجرایی حزب الله هاشم صفی الدین لبنانی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۵۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب‌الله لبنان: کمک‌های نظامی آمریکا به اسرائیل چراغ سبز حمله به رفح است

عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان تاکید کرد کمک‌های نظامی آمریکا به دشمن صهیونیستی چراغ سبزی برای حمله به رفح و تشویق دشمن به گسترش دامنه جنگ در منطقه است.

به گزارش ایسنا، نبیل قاووق، عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان گفت: کمک‌های نظامی آمریکا به دشمن صهیونیستی چراغ سبزی برای حمله به رفح و تشویق دشمن به گسترش دامنه جنگ در منطقه است.

به نقل از النشره، وی گفت: صحنه سرکوب تحصن‌های دانشجویی در دانشگاه‌های آمریکا نقاب را از چهره واقعی آمریکا بر انداخت و دروغ بودن ادعاهای آنها درباره آزادی بیان را در مقابل دنیا آشکار کرد اما غزه ‌بی باک بر جامعه بین‌المللی که با دشمن همدست است و کشورهایی که با رژیم صهیونیستی در منطقه سازش کرده‌اند حساب باز نمی‌کند بلکه به جبهه‌های مقاومت در لبنان عراق و یمن تکیه می‌کند.

وی گفت: ادامه فعالیت جبهه‌های پشتیبان غزه بعد از ۲۰۰ روز از درگیری‌ها از کریات تا ایلات و دریای سرخ و مابعد آن، نشان دهنده قدرت جبهه‌های مقاومت و ناتوانی دشمن اسرائیلی و آمریکا در شکستن اراده مقاومت در منطقه است.

قاووق افزود: رسیدن پهپادهای مقاومت به عمق اراضی اشغالی در عکا، بیت هیلل و عرب العرامشه نشان دهنده قدرت این پهپادها برای عبور از تمام سامانه‌های دفاع هوایی اسرائیل است. پهپادهای مقاومت از سامانه‌های دفاع هوایی اسرائیل عبور کرده‌اند و به جایی که مقاومت بخواهد می‌رسند و این یک موفقیت استراتژیک برای مقاومت در این درگیری است.

وی گفت: کثرت تهدیدات رژیم صهیونیستی دلیل قدرت نیست بلکه دلیل آشفتگی و ترس و نگرانی دشمن است. دشمن قبل از اینکه به فکر جنگ با حزب‌الله در لبنان بیفتد بیش از هزار محاسبه انجام می‌دهد.

عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان گفت: میانجی‌گری‌ها و پیام‌های بین‌المللی به خاطر نجات غزه یا کمک به لبنان نیست بلکه برای نجات دشمن جنایتکار صهیونیستی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ببینید | مقابله به مثل؛ راهبرد حزب الله برای دفاع از مرجعیون و کفرکلا
  • مقابله به مثل؛ راهبرد حزب الله برای دفاع از مرجعیون و کفرکلا
  • حملات حزب‌الله به چند پایگاه صهیونیستی
  • حزب‌الله لبنان موضع «السماقه» را هدف قرار داد
  • حمله موشکی حزب الله لبنان به میرون
  • تصاویر حمله حزب الله لبنان به مقر نیرو‌های گولانی
  • حملات هوایی شدید اسرائیل به جنوب لبنان
  • حزب‌الله لبنان: کمک‌های نظامی آمریکا به اسرائیل چراغ سبز حمله به رفح است
  • شهادت عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان
  • شهادت یک عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان + عکس