Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار "حسین رحیمی" روز دوشنبه در آئین تشییع استوار شهید "یاسر طاهری" اظهار داشت: اساسی ترین رکن جامعه امنیت است و اگر نباشد میسر نخواهد بود که بتوان در سطوح مختلف علمی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی گام برداشت‌.

وی افزود: همچنین تامین امنیت در کشوری مثل کشور ما با توجه به توطئه‌هایی که از سمت معاندان صورت می‌گیرد کاری بس سخت و دشوار است، که شاهد هستید ناجا چگونه در مرزها، شهرها و روستاها در مواجهه با هزینه‌های سنگین دشمن برای برهم زدن نظم و امنیت به شدت تلاش می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقام ارش انتظامی پایتخت ابراز داشت: برای نگه‌داشت این مهم (امنیت) باید هزینه‌های سنگینی دهیم؛ شهید طاهری دومین جوانی است که در ۱۰ روز گذشته در مبارزه با سارقان مسلح تقدیم کردیم.

وی بیان داشت: آن‌چه فرماندهان از شهید طاهری گفتند از خانواده‌ای متدین بودند و برادر او از مرزبانان غیور ناجا است. این جوان شهید رشید ما نیز در بسیاری از مواقع که ماموریت‌های سخت و سنگین بود، همواره پیش‌قدم می‌شد.

رحیمی در خصوص حادثه‌ای که منجر به شهادت استوار طاهری شد، گفت: تیزهوشی این افسر رشید و دلاور ما است که در حالی که در حال بررسی منطقه بود به یک گروه مظنون می‌شود که در جهت مخالف بلوار آفریقا بودند؛ پیگیری می‌کند و به محض پرس‌وجو و اقدام برای دستگیری، متهمان سوار خودروی پارک شده می‌شوند و اقدام به فرار می‌کنند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ افزود: مامور ما خود را روی خودروی وانت اشرار مسلح پرتاب می‌کند و خودرو به صورت مارپیچ مسیر را طی می‌کند و ایشان با تمام قدرت کارش را دنبال می‌کند تا در جای مناسب در خیابان "مدرس" که ترافیک ایجاد شد برای بررسی پیاده می‌شود، درگیری مسلحانه رخ می‌دهد و مامور ما پنج گلوله شلیک کرد اما همدستان متهمان ناجوانمردانه و از پشت او را به شهادت رساندند.

وی با بیان اینکه سرنخ‌های خوبی برای دستگیری سارقان مذکور در دست است، خطاب به خانواده معظم شهید طاهری اظهار داشت: مطمئن باشید اجازه نمی‌دهیم آسایش داشته باشند.

مقام ارشد انتظامی تهران بزرگ با اشاره به فرمایشان مقام معظم رهبری ادامه داد: آنان که در لباس نیروی انتظامی برای آسایش و آرامش مردم تلاش می‌کنند به معنای واقعی مجاهدان فی سبیل الله است. این مدال افتخار برازنده شهید پرافتخار ماست. ما از زمان جنگ کنار شهدا بودیم و این جمله همیشه گفته می‌شد که انتخاب شهید بی‌حساب و کتاب نیست

وی خطاب به خانواده داغدیده حاضر گفت: هرکسی شایسته و لایق مقام شهادت و جانبازی نیست. هر خانواده‌ای هم لایق این جایگاه نیست. این‌ها مدال‌های ارزشمندی است که خدا می‌دهد و طاقتش را هم می‌دهد.

رحیمی بیان داشت: نیروی انتظامی به عنوان سربازان وطن و نوکران ملت همواره تا پای جان برای تامین امنیت جامعه می‌ایستند. یاسر طاهری آخرین شهید ما نخواهد بود و ما روزی که این لباس را پوشیدیم آماده شهادت شدیم.


فرمانده انتظامی تهران بزرگ تاکید کرد: به جانی‌هایی که فکر می‌کنند می‌توانند ما را از مسیر خود دور کنند، تذکر می‌دهم که ما در این مسیر ایستاده‌ایم؛ تعدادی می‌رویم، تعدادی جانباز می‌شویم و تا آخرین قدم سرباز انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهیم ماند و علمی که حسین بن علی (ع) ۱۴۰۰ سال پیش با خانواده برافروخت، برافراشته نگه می‌داریم.

برچسب‌ها سرقت شهید پلیس پیشگیری ناجا امنیت پلیس تهران بزرگ

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرقت شهید پلیس پیشگیری ناجا سرقت شهید پلیس پیشگیری ناجا امنیت پلیس تهران بزرگ تهران بزرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۵۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژیم صهیونیستی خط قرمز امنیتی آمریکا است

«صادق کوشکی» استاد دانشگاه تهران در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به برخورد خشن پلیس آمریکا با دانشجویان معترض به نسل‌کُشی رژیم صهیونیستنی در غزه، اظهار کرد: آمریکایی‌ها برای منافع ملی خود عرصه‌ای را تعریف کرده‌اند و در این عرصه، رژیم صهیونیستی جایگاه ویژه دارد؛ لذا امنیت رژیم صهیونیستی، جزء امنیت و منافع ملی آمریکا تعریف شده است.

وی افزود: وقتی منافع ملی آمریکا مطرح باشد، دولت آمریکا این موضوع را بر هر قاعده و قانون دیگر از جمله «مباحث حقوق بشری» مقدم می‌دارد.

کوشکی اضافه کرد: حرکت دانشجویان در آمریکا مخالف سیاست‌های کلان دولت آمریکا است و طبیعی است که با آن برخورد شود و این برخورد خشن هم صرفاً مربوط به امروز نیست؛ دولت آمریکا در جریان جنگ ویتنام با اعتراض‌های دانشجویی علیه این جنگ برخورد خشن داشت.

استاد دانشگاه تهران تاکید کرد: آمریکایی‌ها نسبت به امنیت و منافع ملی‌شان، با هیچ کسی تعارف ندارند و حتی از آسیب‌زدن به معترضین ابا نمی‌کنند؛ در این راه حتی قوانین دست دولت آمریکا را باز گذاشته است؛ یعنی اینگونه نیست که اگر پلیس آمریکا دانشجویی را بازداشت کرد، آن پلیس مواخذه شده یا تحت فشار قرار بگیرد.

کارشناس مسایل سیاسی با اشاره به توجیه‌ها درباره برخورد خشن پلیس آمریکا با دانشجویان معترض گفت: اعلام می‌شود دلیل برخوردها در آمریکا این است که دانشجویان، در محل‌های ممنوعه چادر زده‌اند یا تحصن کرده‌اند؛ این دست توجیه‌ها فرعی است و اصل موضوع این است که دولت آمریکا اقدام هیچ قشری اعم از دانشجو و روشنفکر و سلبریتی و… علیه منافع و امنیت ملی را ابداً تحمل نمی‌کند.

کوشکی تصریح کرد: بنابراین کاملاً طبیعی است که دولت آمریکا دانشجویی را صرفاً به خاطر انتشار یک توییت درباره فلسطین از دانشگاه اخراج کند؛ چون رژیم صهیونیستی جزیی از خطوط قرمز «منافع و امنیت ملی آمریکا» محسوب می‌شود.

کد خبر 6093103

دیگر خبرها

  • نصب ردیاب خودرو اجباری شد
  • استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیاردی به کشور
  • انسداد ۱۲۸ تارنمای مجرمان اقتصادی در فضای مجازی
  • کشف انبار گردوی خارجی قاچاق در بیرجند
  • رژیم صهیونیستی خط قرمز امنیتی آمریکا است
  • دستگیری کلاهبرداران ۲۰۰ میلیاردی با ۱۹ شاکی در کردستان
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • ۲ کلاهبردار در دیواندره دستگیر شدند
  • کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس
  • تابع فضاسازی‌ها تصمیم قضائی نمی‌گیریم/ قاضی باید اهل مشورت باشد/ دستور ویژه به مراجع قضایی