Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-29@17:48:11 GMT

پیش‌بینی قیمت دلار امروز دوشنبه هجدهم مرداد ۱۴۰۰

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۶۵۴۲۰

پیش‌بینی قیمت دلار امروز دوشنبه هجدهم مرداد ۱۴۰۰

فرارو- دلار همچنان درجا می‌زند و در روز‌های رکوردشکنی کرونا، موتور اسکناس آمریکایی خاموش شده. دقیقا از روز ششم مرداد که قیمت دلار با رشد ۵۰۰ تومانی به ۲۵ هزار و ۶۰۰ تومان افزایش پیدا کرد، محدوده نوسان این ارز بین رقم‌های ۲۵ هزار و ۵۰۰ تومان تا ۲۵ هزار و ۸۰۰ تومان بوده و در این مدت موفق به فرار از این زندان نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به‌گزارش فرارو؛ در کنار موضوع کرونا، فعلا مهمترین خبر‌های داخلی به ماجرای معرفی اعضای کابینه دولت و حاشیه‌های آن ارتباط دارد و سیگنالی که بتواند تکان اساسی به بازار ارز بدهد، دیده نمی‌شود. برای پیش‌بینی قیمت دلار در معاملات امروز باید بگوییم شرایط با روز‌های قبل تفاوتی ندارد و معاملات پشت‌خطی از ادامه روند ۱۲ روز اخیر حکایت دارد.

قیمت دلار در بازار آزاد

قیمت دلار در بازار آزاد یکشنبه هفدهم مرداد یک روز کسل‌کننده دیگر را پشت سر گذاشت و با افزایش ۶۰ تومانی ۲۵ هزار و ۷۳۰ تومان قیمت‌گذاری شد. از ساعت ۱۱ صبح روز یکشنبه که معمولا معاملات بازار آزاد آغاز می‌شود تا ساعت هشت شب نوسان اسکناس آمریکایی از ۱۰۰ تومان فراتر نرفت. اطلاعات فرارو نشان می‌دهد بیشترین قیمت دلار روز یکشنبه در بازار آزاد ۲۵ هزار و ۷۷۰ تومان بوده و کف قیمت ۲۵ هزار و ۶۷۰ تومان به‌ثبت رسیده.

قیمت دلار در بازار آزاد

قیمت روز یکشنبه

قیمت روز شنبه

تغییرات

۲۵ هزار و ۷۳۰ تومان

۲۵ هزار و ۶۷۰ تومان

۶۰ تومان افزایش

 

قیمت دلار در صرافی ملی

دلار در صرافی ملی روز یکشنبه روندی مشابه با بازار آزاد داشت و بانک‌مرکزی در دو نوبت اقدام به افزایش محدود قیمت دلار دولتی کرد. البته این افزایش قیمت به ۱۰۰ تومان هم نرسید و در مجموع با رشد ۹۳ تومانی، حوالی ساعت ۱۴ ظهر دلار در صرافی‌های منتخب ۲۵ هزار و ۲۶۶ تومان قیمت خورد. نوسان محدود دلار در بازار آزاد، راه سودگیری دلال‌ها را دشوار می‌کند و این وسط برخی از آن‌ها وقتشان را برای خرید دلار سهمیه‌ای از صرافی ملی و فروش آن‌ها در بازار آزاد می‌گذارند. ظهر روز یکشنبه این کار برای آن‌ها تقریبا یک میلیون تومان سود داشت.

قیمت دلار در صرافی ملی

قیمت روز یکشنبه

قیمت روز شنبه

تغییرات

۲۵ هزار و ۲۶۶ تومان

۲۵ هزار و ۱۷۳ تومان

۹۳ تومان افزایش

 

قیمت دلار در معاملات پشت‌خطی

قیمت دلار در معاملات پشت‌خطی روز یکشنبه روند یکنواختی داشت. در معاملات بین دلال‌ها کف قیمت دلار ۲۵ هزار و ۶۰۰ تومان و سقف آن ۲۵ هزار و ۷۰۰ تومان به‌ثبت رسید. همچنین آخرین معامله پشت خطی ساعت ۲۴ دیشب زمانی که تکلیف فینال کسل‌کننده جام حذفی فوتبال مشخص شده بود، با رقم ۲۵ هزار و ۶۰۰ تومان صورت گرفت. انگار معامله‌گرانی که عمده دلار بازار را در اختیار دارند، امید چندانی به افزایش قیمت در روز دوشنبه ندارند و شاید امروز شاهد تداوم روز‌های آرام بازار ارز باشیم.

قیمت دلار در معاملات پشت‌خطی

شروع معاملات

کف قیمت

سقف قیمت

نوسان

۲۵ هزار و ۶۰۰ تومان

۲۵ هزار و ۶۰۰ تومان

۲۵ هزار و ۷۰۰ تومان

۱۰۰ تومان

منبع: فرارو

کلیدواژه: قیمت دلار صرافی ملی معاملات پشت خطی قیمت دلار در معاملات ۲۵ هزار و ۶۰۰ تومان دلار در بازار آزاد معاملات پشت خطی تومان ۲۵ هزار دلار در صرافی روز یکشنبه صرافی ملی قیمت روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۵۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلارهای خانگی روانه بازار شدند | روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، هم اکنون در بازار آزاد ارز در میدان فردوسی تهران، معامله‌گران دلار را با قیمت ۶۱۵۰۰ از مردم خریداری می‌کنند و با قیمت ۶۲۵۰۰ تومان می‌فروشند.

معامله‌گران ارز می‌گویند نرخ ارز یک هفته است نزولی شده و بازار ارز از روند صعودی خارج شده و این وضعیت همچنان ادامه دارد و ترس کاهش قیمت دلار، دارندگان ارزهای خانگی را روانه بازار کرده تا قبل از افت بیشتر قیمت‌ها اقدام به فروش کنند.

دلار در سراشیبی | نزول دلار تا کجا ادامه دارد؟

در همین حال در کانال‌های تلگرامی و در معاملات موسوم به فردایی، قیمت فروش دلار به ۶۱۴۰۰ تومان هم رسیده است.

فعالان بازار ارز با تاکید بر اینکه قیمت‌ها در بازار غیررسمی ارز در یک هفته اخیر روند نزولی داشته است، پیش‌بینی کردند که همین روند کاهشی در هفته جاری ادامه داشته باشد.

کد خبر 847439 برچسب‌ها ارز - بازار داخلی خبر مهم دلار آمريكا

دیگر خبرها

  • قیمت دلار و یورو امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه 11 اردیبهشت 1403 / سکه امامی میلیونی رشد کرد
  • سکه ۴۰ میلیون تومان شد ؛ کاهش قیمت طلا ادامه دارد ؟
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت
  • تداوم ریزش قیمت دلار و سکه در معاملات ۸ اردیبهشت
  • تداوم ریزش قیمت دلار و سکه در معاملات
  • روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت
  • قیمت خودرو در بازار آزاد دوشنبه ۸ اردیبهشت ماه
  • دلارهای خانگی روانه بازار شدند | روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت